Elke dag tanden poetsen?
Elke dag tanden poetsen?
Ik heb even een vraagje over het poetsen van de tanden van een labrador.
In het boek van de labrador retriever (uitgaven van de NLV) staat dat je elke dag de tanden bij je hond moet poetsen met tandpasta (of in ieder geval is dit gewenst).
Ik heb nog nooit gehoord dat iemand de tanden van zijn hond poetst en zeker niet met (speciale honden-) tandpasta.Wat is jullie ervaring hier mee?
In het boek van de labrador retriever (uitgaven van de NLV) staat dat je elke dag de tanden bij je hond moet poetsen met tandpasta (of in ieder geval is dit gewenst).
Ik heb nog nooit gehoord dat iemand de tanden van zijn hond poetst en zeker niet met (speciale honden-) tandpasta.Wat is jullie ervaring hier mee?
-
- Speurneus
-
- Speurneus
bij het barfen is het inderdaad niet nodig, echt en natuurlijke tandenborstel! Ik geef brokken en poets wel de 1 vind het niet erg en bij de ander is het weer een heel karwei. ik heb een speciale hondentandenborstel met speciale hondentandpasta.
bij degene die het hier niet fijn vinden doe ik een gaasje om mijn vingers en dan gaat het beter.
bij degene die het hier niet fijn vinden doe ik een gaasje om mijn vingers en dan gaat het beter.

Liefs Von.

Lucas (malthezer) (uit Belgie)
Romi uit Roemenie

-
- Middelgrote hondenneus
Onze Harpo krijgt Duck, af en toe rauw vlees en been, en af en toe Farmfood brokken.
Tanden zijn na anderhalf jaar nog altijd blinked wit, nooit gepoetst...
Tanden zijn na anderhalf jaar nog altijd blinked wit, nooit gepoetst...
>> you are entitled to your opinion, however offending you express it <<
Harpo (Eyes of the River) °02/10/2008
Flora (Eyes of the River) °01/07/2006

-
- Speurneus
- Contacteer:
Wij hebben Bobo sinds eind feb in huis en we poetsen hem af en toe met hondentandenborstel en speciaal hondentandpasta. Eerst met je vingers over de tanden, zodat hij went dat er iemand aan zijn tanden zit. En daarna hebben we hem de pasta laten likken. We hebben het opgebouwd, eerst een paar seconden en een paar tandjes, daarna het hele gebit. Hij vindt het niet leuk, maar hij krijgt alleen brokken en af en toe een bot.