Nou was ik dus zo ziek dat ik een paar dagen naar het hondenziekenhuis moest. Kom ik afgelopen vrijdag weer thuis, ik maak een inspectierondje door het huis. Mijn voerbak stond er gelukkig nog (jammer genoeg zat er alleen water in en geen eten), ook mijn speelgoed was er gelukkig nog. Mijn mand stond er ook, alleen zat daar een nieuw kussen in, een mooi kussen hoor en die andere was ook wel erg vies geworden dus daar ben ik wel blij mee
Nu komt het........... ze hadden mijn bench weg gehaald
Na het slapen kwam de buurvrouw op bezoek, gezellig!, ik hoorde mijn baasje tegen haar zeggen dat ze de bench maar in de schuur hadden gezet. Ik hoefde er eigenlijk toch al nooit meer in, alleen toen Buddy kwam logeren dacht mijn vrouwtje dat wij samen het huis af zouden breken (hoe kan ze dat nou denken he?
regelmatig liep ik even een rondje op de plek waar eerst de bench stond. Af en toe zuchte ik er eens diep bij, in de hoop dat mijn vrouwtje zou begrijpen dat ik mijn bench terug wilde.
Eindelijk was het dan gisteren zo ver
Toen mijn bench weer op zijn plekkie stond ben ik er meteen een lekker dutje in gaan doen.......