Ben je een paar dagen weg door ziekte......

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
chantal-77

Ben je een paar dagen weg door ziekte......

Ongelezen bericht door chantal-77 »

Zoals velen zullen weten was ik met de pasen erg ziek geworden, hoe dat kwam is me een raadsel, mijn baasje zegt dat ik iets verkeerd gegeten heb, nou daar kan ik me niks van herinneren hoor, maar gelukkig voel ik me al weer heel wat beter!
Nou was ik dus zo ziek dat ik een paar dagen naar het hondenziekenhuis moest. Kom ik afgelopen vrijdag weer thuis, ik maak een inspectierondje door het huis. Mijn voerbak stond er gelukkig nog (jammer genoeg zat er alleen water in en geen eten), ook mijn speelgoed was er gelukkig nog. Mijn mand stond er ook, alleen zat daar een nieuw kussen in, een mooi kussen hoor en die andere was ook wel erg vies geworden dus daar ben ik wel blij mee :D .
Nu komt het........... ze hadden mijn bench weg gehaald :cry: !! Hier was ik dus niet zo blij mee, maar ik was zo moe dat ik eerst weer even moest slapen.

Na het slapen kwam de buurvrouw op bezoek, gezellig!, ik hoorde mijn baasje tegen haar zeggen dat ze de bench maar in de schuur hadden gezet. Ik hoefde er eigenlijk toch al nooit meer in, alleen toen Buddy kwam logeren dacht mijn vrouwtje dat wij samen het huis af zouden breken (hoe kan ze dat nou denken he? :wink: ) en nu dacht ze dat ik niet meer in de bench zou willen omdat ik zo ziek ben geworden toen ik in de bench was :confused: .

regelmatig liep ik even een rondje op de plek waar eerst de bench stond. Af en toe zuchte ik er eens diep bij, in de hoop dat mijn vrouwtje zou begrijpen dat ik mijn bench terug wilde.
Eindelijk was het dan gisteren zo ver :applaus: . Mijn baasje ging even weg en kwam terug met een matje wat precies in mijn bench zou passen. Toen ging ze naar de schuur en kwam terug met..... jawel, mijn bench!! :applaus: :klasse: Ik werd er helemaal enthousiast van, mijn lieve baasje had mijn hints dus toch begrepen! :verliefd1:

Toen mijn bench weer op zijn plekkie stond ben ik er meteen een lekker dutje in gaan doen.......
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Heerlijk dat je je eigen plekje weer hebt Dana :D
Lunatic
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Lunatic »

Dat heb je je baasjes goed duidelijk gemaakt Dana :applaus:
Gelukkig heb je nu weer je eigen vertrouwde plekje terug, slaap lekker meisje :slapen: :wink:
Groetjes Lin en een :bruinpootje: van Max en een :zwartpootje: van Luna, Doran en Zinzi
samantha705

Ongelezen bericht door samantha705 »

Heb jij ook al zo'n baasje :evil: die van mij hadden dus ook mijn bench weggehaald, omdat ik toch altijd en overal mijn dutje deed (vooral lekker op de bank) hadden ze hem opgeruimd :mad: Maar ook ik wa heel blij met die bench, want dat is mijn plekje en daar mag niemand bijkomen :D . Maar hier ook na een aantal stille hints gelukkig weer de bench op mijn plekje :) .

Gelukkig dat jouw baasje de hint ook begreep. Slaap lekker en snel weer helemaal beter worden hoor!
Lien
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Lien »

fotooooooo :D
groetjes, Lien

Being happy does not mean everything is perfect, it only means you've decided to see beyond the imperfections
roef
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door roef »

:D :D fijn dat je je plekje weer terug hebt hoor,hier ook al zo`n stom baasje die dacht dat ik niet meer in de bench hoefde :mad: en heel voortvarend een biabed had gekocht voor me,nou na wat minder stille hits heb ik mijn bench ook weer terug :twisted:
voor de hazeslaapjes is dat biabedje wel lekker hoor,maar voor de lange dut wil ik gewoon mijn bench :D
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
esmoezie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door esmoezie »

Keo wil voor een goede nachtrust ook gewoon in de bench hoor.
Op vakantie hadden we hem buiten de bench laten slapen, maar hij vond niet echt zijn rust. Trippelde regelmatig rond.
De 3e avond ging hij zelf in zijn bench liggen. Ik denk dat hij zelf vond dat hij wel een goed slaapje nodig had :D
Leuk als ze het zelf aangeven!
groetjes Juliette

:zwartkopje: Keo 26-03-2009
:blondkopje: Harvey 30-07-2015
Sascha
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Sascha »

Hier kunnen de benches ook niet gemist worden hoor, zodra er ėėn leeg is wordt er met spoed heen gecrosst :D
Het zijn ook zulke heerlijke koesplekjes :)
Afbeelding
laika
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door laika »

nou fijn dat baasje de hint heeft begrepen en jij weer lekker in je eigen bench kan slapen geniet er maar van hoor
:zwartkopje: Zosja 31-03-2003...........02-02-2016
:zwartkopje: Quinty 7-06-2005
:blondkopje: Shanna 8-11-2008
Yoran99
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Yoran99 »

heerlijk dat je baasje je hints begrepen had, het is ook zo een heerlijk plaatsje om ff lekker tot rust te komen :D
Yoran 24/10/1999~26/07/2011
Bruce 04/04/2002
Denzell 14/04/2004
Figaro 31/03/2006
Tyson (Precious For Eternity Vast Pretender 15/07/2009
Djedda (Smallville's Empress Just Say Yes) 24/04/2010
Haylee (Smallville's Empress Love Affair) 14/05/2011
Dawn (Of Emperor's Pride Legacy) 04/09/2012
Dusty (Black Sea Sykstus) 13/03/2013
Ocean (Flanders Pride Ocean Diva) 19/01/2015
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Saskia.Bernadette »

Ja het is en blijft toch jouw veilige plekje he? :)
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
chantal-77

Ongelezen bericht door chantal-77 »

Lien schreef:fotooooooo :D
Ik heb meerdere plekjes om te slpen hoor, maar dan nog: die bench is van mij!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik zie er niet op mijn best uit, maar ze vonden het nodig om allerlei kale plekken te maken.
ElisabethErnstDave
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door ElisabethErnstDave »

Nou Dana je hebt het wel super de luxe je eigen huisje en zo te zien een fantastische mand met kussen en die heerlijke bank, wauw :D
Afbeelding
Anca bedankt voor de super mooie banner en avatar Afbeelding
Lunaatje

Ongelezen bericht door Lunaatje »

Dana je boft maar dat je baasje jou zo goed begrijpt. En zo te zien heb je ook nog al wat "buitenverblijven" naast je bench. Luxe hoor :wink:
Lien
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Lien »

chantal-77 schreef:
Lien schreef:fotooooooo :D
Ik heb meerdere plekjes om te slpen hoor, maar dan nog: die bench is van mij!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik zie er niet op mijn best uit, maar ze vonden het nodig om allerlei kale plekken te maken.
Sjow Dana jij hebt een móóie bench hoor! En dat zetten ze zonder overleg in de schuur????? Hoe verzinnen ze het!!! Je hebt groot gelijk dat je hem terug geëist hebt. :applaus: :klasse: Trouwens die bank en mand zijn ook toppie hoor! Als hond heb je ook rechten 8)

Je kan wel zien dat je in het ziekenhuis hebt gelegen. Voel je je al weer wat beter of ben je nog erg moe? Veel beterschap hoor :wink:
groetjes, Lien

Being happy does not mean everything is perfect, it only means you've decided to see beyond the imperfections
Plaats reactie