pup geboren

Plaats hier alle vragen over de aanschaf van een Labrador.
momo

Ongelezen bericht door momo »

Het pupje is geboren in Eibergen. HOLTERHOOK.
Net contact gehad en ze doen het allemaal goed. :klasse:
Volgende week op kraamvisite
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Saskia.Bernadette »

Ben even gauw foto's gaan kijken, ze groeien hard zeg. :D Welke is voor jullie, of horen jullie dat na de 4e week pas? :)
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
Anca
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Anca »

Wauw, wat leuk! Nog even en dan mag je hem lekker mee naar huis nemen :)
Groetjes Anca

Afbeelding
momo

Saskia.Bernadette schreef:Ben even gauw foto's gaan kijken, ze groeien hard zeg. :D Welke is voor jullie, of horen jullie dat na de 4e week pas? :)
Hai, de foto's staan er nog niet op. dit is het nestje ervoor. Onze pup is afgelopen zaterdag geboren. De eigenaar is razend druk met de verzorging.
Linnie

Ongelezen bericht door Linnie »

Wat een leuke, stoere naam :)
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Saskia.Bernadette »

momo schreef:
Saskia.Bernadette schreef:Ben even gauw foto's gaan kijken, ze groeien hard zeg. :D Welke is voor jullie, of horen jullie dat na de 4e week pas? :)
Hai, de foto's staan er nog niet op. dit is het nestje ervoor. Onze pup is afgelopen zaterdag geboren. De eigenaar is razend druk met de verzorging.
Ohhh dat zijn dan wel twee nesten heel erg kort op elkaar. :? Zal de eigenaar het inderdaad wel druk mee hebben. :roll: :wink:
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
Yoran99
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Yoran99 »

momo schreef:Het pupje is geboren in Eibergen. HOLTERHOOK.
Net contact gehad en ze doen het allemaal goed. :klasse:
Volgende week op kraamvisite
fijn dat ze het goed doen, geniet maar van de voorpret, je kan nu de weken gaan aftellen en voor je het weet mag je hem gaan halen :)
Yoran 24/10/1999~26/07/2011
Bruce 04/04/2002
Denzell 14/04/2004
Figaro 31/03/2006
Tyson (Precious For Eternity Vast Pretender 15/07/2009
Djedda (Smallville's Empress Just Say Yes) 24/04/2010
Haylee (Smallville's Empress Love Affair) 14/05/2011
Dawn (Of Emperor's Pride Legacy) 04/09/2012
Dusty (Black Sea Sykstus) 13/03/2013
Ocean (Flanders Pride Ocean Diva) 19/01/2015
vesta
Grote hondenneus
Grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door vesta »

Leuk hoor De voorpret alleen is al mooi. Gefeliciteerd.

Wil
-kim-
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door -kim- »

Gefeliciteerd !! Geniet van de voorpret !!

Jouw pupje is familie van mijn Bearke, de papa is een halfbroer van Bear 8)
groetjes Kim , pootje van Mexx, Bear en JC

:blondkopje: Charlie (v.d. Leeda) ( † 24-12-2007, voor altijd in ons hart) 31-3-1994
:bruinkopje: Mexx ( Tresor du taillis madame x Shallow bay v. Janslust )22-03-2007
:blondkopje: Bear ( FAIR-COURT Play It Again )12-03-2009
:zwartkopje: JC ( Jill's Summer Breeze of Sir Geof ) 2-9-2013
momo

hai allemaal.
nog 1 nachtje en dan eindelijk op kraamvisite. In die wachttijd heel veel gelezen. Ook minder leuke dingen omtrent een labje opvoeden, ziek zijn, niet luisteren etc. dan denk ik wel even oeps :confused: Maar laat me niet afschrikken. Er hoort hier gewoon een lab-hondje in huis :verliefd1:
linnie gaat het bij jou nog wat met het wachten?
Wel nog wat vraagjes; welke maat bench en hoelang (tot welke leeftijd) zit normaliter de lab in de bench? Is er een verschil tussen de knuffels die koopt bij de dierenwinkel of die je voor je kinderen al hebt? Ach en de rest van de vragen komen nog wel. En zal morgen de fokker overladen met vragen.
Groetjes Momo
monique1977

Ongelezen bericht door monique1977 »

hoi,
wat zullen jullie nerveus zijn voor morgen geniet er van en neem lekker veel foto,s we zijn denk met z,n allen benieuwd naar ben.
Als je nog een leuke camping zoekt waar honden mee naar toe mogen moet je is kijken naar camping ijsselstrand in doesburg gr monique
esmoezie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door esmoezie »

momo schreef:hai allemaal.
nog 1 nachtje en dan eindelijk op kraamvisite. In die wachttijd heel veel gelezen. Ook minder leuke dingen omtrent een labje opvoeden, ziek zijn, niet luisteren etc. dan denk ik wel even oeps :confused: Maar laat me niet afschrikken. Er hoort hier gewoon een lab-hondje in huis :verliefd1:
linnie gaat het bij jou nog wat met het wachten?
Wel nog wat vraagjes; welke maat bench en hoelang (tot welke leeftijd) zit normaliter de lab in de bench? Is er een verschil tussen de knuffels die koopt bij de dierenwinkel of die je voor je kinderen al hebt? Ach en de rest van de vragen komen nog wel. En zal morgen de fokker overladen met vragen.
Groetjes Momo
Gefeliciteerd met jullie pupje! Holterhook's Tom is de papa van mijn boef.

Ik zou meteen een grote bench aanschaffen, ik geloof 107cm lang. Wij hadden eerst een kleinere, maar daar kan Keo nu echt niet lekker meer in liggen.
Knuffels kunnen allemaal kapot uiteindelijk. Ik zou er wel op letten dat ze met iets veiligs gevuld zijn.

Veel plezier! :)
groetjes Juliette

:zwartkopje: Keo 26-03-2009
:blondkopje: Harvey 30-07-2015
momo

Hai allemaal. het was geweldig. we hebben alleen nog geen idee wie onze BEN is. :D Het zijn nog zulke kleine bolletjes. :verliefd1: We werden hartelijk ontvangen. En de huishond zoooo lief. Over ruim 2 weken gaan we weer. Misschien dan duidelijk wie ons labje wordt. Groet Momo
gitte

Ongelezen bericht door gitte »

Proficiat alvast. Veel plezier met de voorpret.
Plaats reactie