Jouw pupje is familie van mijn Bearke, de papa is een halfbroer van Bear
groetjes Kim , pootje van Mexx, Bear en JC
Charlie (v.d. Leeda) ( † 24-12-2007, voor altijd in ons hart) 31-3-1994 Mexx ( Tresor du taillis madame x Shallow bay v. Janslust )22-03-2007 Bear ( FAIR-COURT Play It Again )12-03-2009 JC ( Jill's Summer Breeze of Sir Geof ) 2-9-2013
hai allemaal.
nog 1 nachtje en dan eindelijk op kraamvisite. In die wachttijd heel veel gelezen. Ook minder leuke dingen omtrent een labje opvoeden, ziek zijn, niet luisteren etc. dan denk ik wel even oeps Maar laat me niet afschrikken. Er hoort hier gewoon een lab-hondje in huis
linnie gaat het bij jou nog wat met het wachten?
Wel nog wat vraagjes; welke maat bench en hoelang (tot welke leeftijd) zit normaliter de lab in de bench? Is er een verschil tussen de knuffels die koopt bij de dierenwinkel of die je voor je kinderen al hebt? Ach en de rest van de vragen komen nog wel. En zal morgen de fokker overladen met vragen.
Groetjes Momo
hoi,
wat zullen jullie nerveus zijn voor morgen geniet er van en neem lekker veel foto,s we zijn denk met z,n allen benieuwd naar ben.
Als je nog een leuke camping zoekt waar honden mee naar toe mogen moet je is kijken naar camping ijsselstrand in doesburg gr monique
momo schreef:hai allemaal.
nog 1 nachtje en dan eindelijk op kraamvisite. In die wachttijd heel veel gelezen. Ook minder leuke dingen omtrent een labje opvoeden, ziek zijn, niet luisteren etc. dan denk ik wel even oeps Maar laat me niet afschrikken. Er hoort hier gewoon een lab-hondje in huis
linnie gaat het bij jou nog wat met het wachten?
Wel nog wat vraagjes; welke maat bench en hoelang (tot welke leeftijd) zit normaliter de lab in de bench? Is er een verschil tussen de knuffels die koopt bij de dierenwinkel of die je voor je kinderen al hebt? Ach en de rest van de vragen komen nog wel. En zal morgen de fokker overladen met vragen.
Groetjes Momo
Gefeliciteerd met jullie pupje! Holterhook's Tom is de papa van mijn boef.
Ik zou meteen een grote bench aanschaffen, ik geloof 107cm lang. Wij hadden eerst een kleinere, maar daar kan Keo nu echt niet lekker meer in liggen.
Knuffels kunnen allemaal kapot uiteindelijk. Ik zou er wel op letten dat ze met iets veiligs gevuld zijn.
Hai allemaal. het was geweldig. we hebben alleen nog geen idee wie onze BEN is. Het zijn nog zulke kleine bolletjes. We werden hartelijk ontvangen. En de huishond zoooo lief. Over ruim 2 weken gaan we weer. Misschien dan duidelijk wie ons labje wordt. Groet Momo