hars van populierenboom aan pootjes
hars van populierenboom aan pootjes
hoi
op de dijk bij ons waar we gijs altijd uitlaten staan populierenbomen deze zijn aan het uitvallen daarbij liggen er blaadjes op de grond, die warm worden en dat wordt een soort hars. als we nu gijs uitgelaten hebben zitten heel zn pootjes onder vast geplakte blaadjes met hars wie weet hier iets op wat kun je er tegen doen dat de blaadjes niet aan zn pootjes plakken of weten jullie iets wat helpt hoe wij die hars van zn pootjes krijgen?
op de dijk bij ons waar we gijs altijd uitlaten staan populierenbomen deze zijn aan het uitvallen daarbij liggen er blaadjes op de grond, die warm worden en dat wordt een soort hars. als we nu gijs uitgelaten hebben zitten heel zn pootjes onder vast geplakte blaadjes met hars wie weet hier iets op wat kun je er tegen doen dat de blaadjes niet aan zn pootjes plakken of weten jullie iets wat helpt hoe wij die hars van zn pootjes krijgen?
-
- Speurneus
Re: hars van populierenboom aan pootjes
Ik herken hetnikkie schreef:hoi

Mijn advies is om de pootjes thuis schoon te maken in een bakje lauw water.
Je kunt dan die plaktroep gemakkelijk tussen de zooltjes verwijderen.
Nog beter is, een andere route nemen (tijdelijk)!
Dazzling Diamonds Kiepers Nickname
- Caya
- Hele grote hondenneus
misschien helpt het als je de voetzolen van tevoren invet met b.v. uiervet of vaseline? geen idee of dat helpt hoor maar ik zou het zelf proberen.
Of kijk hier even of er een tip bijzit: http://www.vooroma.nl/vlekkengids/harsvlekken.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Of kijk hier even of er een tip bijzit: http://www.vooroma.nl/vlekkengids/harsvlekken.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Wat er ook speelt in de wereld, laat het vooral de honden zijn!

Dewi ♀ 21-04-03/08-08-17
Norah ♀ (The Prettiest vh Oosterhuis) 01-11-05
Fleur ♀ (Just Imagine vh Oosterhuis) 09-01-08
Cleo ♀ ( Lab' Major Headway) 08-03-11
Rose ♀ (Lab' Major Limited Edition) 20-04-12
Jenthe ♀ (Lab' Major Flower Power) 10-05-14
Xanne ♀ 24-10-02/22-08-13

-
- Speurneus
Insmeren met pindakaas, dat lost het op, tenminste dat is met kauwgom wel zochantal-77 schreef:Dana heeft liggen rollen over de grond en heeft dus nu hars in haar vacht zitten. Ik heb geen idee hoe dit eruit te krijgen. Ben bang dat het morgen maar wegknippen moet worden.....

Succes

Groetjes Lin en een
van Max en een
van Luna, Doran en Zinzi

Hmm, pindakaas. Dat ga ik zeker proberen morgen. Ben benieuwd, het zou fijn zijn als het werkt. Bedankt voor de tip!Lunatic schreef:Insmeren met pindakaas, dat lost het op, tenminste dat is met kauwgom wel zochantal-77 schreef:Dana heeft liggen rollen over de grond en heeft dus nu hars in haar vacht zitten. Ik heb geen idee hoe dit eruit te krijgen. Ben bang dat het morgen maar wegknippen moet worden.....![]()
Succes
-
- Speurneus