Voorkomen na boete voor loslopen

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Zootje

Ongelezen bericht door Zootje »

Netjes hoor!

En inderdaad wanneer er zo'n fout in staat dan is de mogelijkheid om te ontkomen heel gemakkelijk aangezien het gewoonweg niet klopt...

Mijn broer heeft zo ook een hoop geld bespaard toen zijn rijbewijs werd afgepakt, werd gezegd dat het binnen bebouwde kom was ofzo maar was dr buiten, en nou goed hele hoop gedoe en gezeik en hij heeft 700 euro van zijn bekeuring af weten te praten en had zijn rijbewijs binnen een maand terug (wat overigens de 2e keer was en hij reed 100 km/u te hard)...

Met dat laatste was ik het niet eens, tis mn broer, maar toch vind ik dat hij zijn rijbewijs maar eens effe moest missen met zo'n gedrag... Maar goed...
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

kiaora schreef:
Lunaatje schreef:Gefelicitieerd met de uitspraak. Gerechtigheid.!! 8)
Helaas zijn er jammer genoeg nog steeds "dienaren van de wet" de een beetje te overijverig zijn. :evil: :evil:
Dit geeft de mens weer moed.
Zeg dat wel...hier in het dorp heeft een vrouw een boete gehad omdat ze drol netjes had opgeruimd...MAAR...(en nu komt het)...niet in de juiste prullenbak had gegooid! :evil: Moet toch niet gekker worden!
Maar nu zou ik er dus ook werk van maken....
:shock: Het moet niet gekker worden. Er zijn zo weining mensen die het opruimen en doen ze het wel krijgen ze nog een bekeuring. Echt te gek voor woorden!
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Wat goed dat je je bekeuring niet hoefde te betalen :) Je hebt ook geluk gehad met de rechter :D
pat

Ongelezen bericht door pat »

Wat fijn dat je je bekeuring niet hebt hoeven betalen. Wij ook onlangs in het Haagse een bekeuring omdat Lara los liep. Volgende keer teken ik bezwaar aan! Bij ons kliopte de straat niet maar we dachten dat dat niets uit zou halen, dus bedankt voor je tip!
AnP
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door AnP »

Nog een tip, controleer altijd de feitcode (via internet) die klopt ook vaak niet... en dan wordt ie ook geseponeerd, zo ben ik al van een aantal bekeuringen afgekomen voor mijn auto :oops: :D
Plaats reactie