T Twiske... hot or not ?

Plaats hier leuke wandelplekken.
Kay
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

T Twiske... hot or not ?

Ongelezen bericht door Kay »

Vraagje aan de Amsterdammers :D

Wij willen vrijdag eigenlijk eens in T Twiske gaan lopen maar geen idee of dat een leuk/groot gebied voor honden is, dus ik dacht... ik vraag het hier eens na !
Iemand die daar wel eens loopt ?
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!

:blondkopje: Kay 22-10-2006
:blondkopje: Daan 16-1-2010
:blondkopje: Sjors 10-2-2015
Buddy007
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door Buddy007 »

Geen Amsterdammer haha, maar een Oostzaner.
Maar het twiske is een heerlijk gebied, alleen mogen de hondjes daar alleen los op de hondenlosloopgebieden. En dat zijn er niet heelveel, vind ik, maar voor mij is het ondertussen ook 'gewoon'.
Nu loopt Buddy over het algemeen altijd los, zolang je maar een beetje beschut loopt voor de 'toezichthouders' :wink:
Hier een plattegrond:
http://www.hettwiske.nl/documents/recre ... net_a3.pdf

Jammer dat ik vrijdag moet werken :)
Groetjes Lisanne
rimanime
Speurneus
Speurneus

Re: T Twiske... hot or not ?

Ongelezen bericht door rimanime »

Kay schreef:Vraagje aan de Amsterdammers :D

Wij willen vrijdag eigenlijk eens in T Twiske gaan lopen maar geen idee of dat een leuk/groot gebied voor honden is, dus ik dacht... ik vraag het hier eens na !
Iemand die daar wel eens loopt ?
Jaaaa........Ikke :lol:
Afbeelding

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......

:zwartkopje: Lola; Call me Rainbow v/h Hakkershof 28-8-2003-------R.I.P 20-07-2017
:blondkopje: Action; Chelbo v/h Hakkershof 9-6-2002---- R.I.P 30-10-2012
:bruinkopje: Cooper; Rembrandt 18-6-2008

Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
ElisabethErnstDave
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door ElisabethErnstDave »

Ziet er mooi uit op de plattegrond 8) jammer dat het zo ver weg is Daantje in het echie zien was heel leuk geweest :D
Afbeelding
Anca bedankt voor de super mooie banner en avatar Afbeelding
EricaM
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door EricaM »

Het is al heel erg lang geleden dat wij daar met Max wel eens gingen wandelen. Mijn ervaring is ook dat er niet zo veel plaatsen zijn waar de hond los mag lopen, helaas. Want het is wel een bijzonder mooi natuurgebied.

In Almere e.o. heb je meer losloopgebieden. Heb je daar al eens aan gedacht?

Maar als je toch gaat... veel wandelplezier.
Groetjes Erica, en een knuffel van Bram
Kay
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

EricaM schreef:Het is al heel erg lang geleden dat wij daar met Max wel eens gingen wandelen. Mijn ervaring is ook dat er niet zo veel plaatsen zijn waar de hond los mag lopen, helaas. Want het is wel een bijzonder mooi natuurgebied.

Nee ??? Vertel 8)
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!

Kay
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

ElisabethErnstDave schreef:Ziet er mooi uit op de plattegrond 8) jammer dat het zo ver weg is Daantje in het echie zien was heel leuk geweest :D
:D We zijn zondag wel in Enschede met Daan, dat is al een heel eind op weg naar jou toch ??

EricaM
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door EricaM »

Kay schreef:
EricaM schreef:Het is al heel erg lang geleden dat wij daar met Max wel eens gingen wandelen. Mijn ervaring is ook dat er niet zo veel plaatsen zijn waar de hond los mag lopen, helaas. Want het is wel een bijzonder mooi natuurgebied.

Nee ??? Vertel 8)
Wij wandelen veel in het groengebied bij Almere Hout en Pampus Hout. Het Vaartsluisbos is ons vrijwel dagelijkse wandelbos, maar dat is qua afmeting iets beperkter. Dan is in het natuurgebied tussen Almere en Lelystad ook veel vrij te wandelen. Denk bijvoorbeeld aan het Oostvaardersbos. De Gemeente Almere heeft een hondenkaart waarop de gebieden staan waar je vrij kunt wandelen. Ik geef je de link, zodat je een beeld hebt van de gebieden rondom Almere. http://www.almere.nl/dienstverlening/al ... d/1_551244" onclick="window.open(this.href);return false;
Je kijkt het makkelijkst als je met het + teken de stadsplattegrond selecteert. Vervolgens kun je dan met het handje door Almere heen scrollen.

Dan ben ik 2 weken geleden naar Lelystad geweest, nav een forumwandeling die niet doorging. Dat was ook een prachtig gebied. Het Zuigersplasbos. Ook zeker een aanrader.

Nou, ik hoop dat je er een beetje uitkomt. En als je een keer samen wilt wandelen hier in de omgeving, plannen we gewoon een keer een forumwandeling.

Succes, groetjes Erica
Groetjes Erica, en een knuffel van Bram
ester01

Ongelezen bericht door ester01 »

Zuigerplas is inderdaad wel een leuk gebied! Wilde binnenkort ook naar Amsterdam, dan maar niet naar dit gebied...
Kay
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

EricaM schreef:
Kay schreef:

Nee ??? Vertel 8)
Wij wandelen veel in het groengebied bij Almere Hout en Pampus Hout. Het Vaartsluisbos is ons vrijwel dagelijkse wandelbos, maar dat is qua afmeting iets beperkter. Dan is in het natuurgebied tussen Almere en Lelystad ook veel vrij te wandelen. Denk bijvoorbeeld aan het Oostvaardersbos. De Gemeente Almere heeft een hondenkaart waarop de gebieden staan waar je vrij kunt wandelen. Ik geef je de link, zodat je een beeld hebt van de gebieden rondom Almere. http://www.almere.nl/dienstverlening/al ... d/1_551244" onclick="window.open(this.href);return false;
Je kijkt het makkelijkst als je met het + teken de stadsplattegrond selecteert. Vervolgens kun je dan met het handje door Almere heen scrollen.

Dan ben ik 2 weken geleden naar Lelystad geweest, nav een forumwandeling die niet doorging. Dat was ook een prachtig gebied. Het Zuigersplasbos. Ook zeker een aanrader.

Nou, ik hoop dat je er een beetje uitkomt. En als je een keer samen wilt wandelen hier in de omgeving, plannen we gewoon een keer een forumwandeling.

Succes, groetjes Erica
'

Dank je wel voor de uitgebreide info !!
Hou het in mijn achterhoofd 8)

michelle
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door michelle »

ik kan niet meepraten over t twiske ben daar eigenlijk nog nooit met de hond geweest.
wij wandelen altijd in spaarnwoude is ook een groot en mooi wandelgebied :) .
en natuurlijk ijmuiden waar je voorbij de strandhuisjes de hele zomer met de hond mag komen.
Afbeelding
FunnyNina
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door FunnyNina »

't Twiske is een mooi natuur gebied ,maar helaas mag je er niet overal je hond loslaten lopen. :(
rimanime
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door rimanime »

ester en max schreef:Zuigerplas is inderdaad wel een leuk gebied! Wilde binnenkort ook naar Amsterdam, dan maar niet naar dit gebied...
We hebben ons er vanmiddag toch heerlijk 2 uur vermaakt met loslopen en zwemmen 8)
Afbeelding

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......

:zwartkopje: Lola; Call me Rainbow v/h Hakkershof 28-8-2003-------R.I.P 20-07-2017
:blondkopje: Action; Chelbo v/h Hakkershof 9-6-2002---- R.I.P 30-10-2012
:bruinkopje: Cooper; Rembrandt 18-6-2008

Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
ester01

Ongelezen bericht door ester01 »

rimanime schreef:
ester en max schreef:Zuigerplas is inderdaad wel een leuk gebied! Wilde binnenkort ook naar Amsterdam, dan maar niet naar dit gebied...
We hebben ons er vanmiddag toch heerlijk 2 uur vermaakt met loslopen en zwemmen 8)
dus toch wel de moeite begrijp ik? Waar kun je dan het beste parkeren?
ElisabethErnstDave
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door ElisabethErnstDave »

Kay schreef:
ElisabethErnstDave schreef:Ziet er mooi uit op de plattegrond 8) jammer dat het zo ver weg is Daantje in het echie zien was heel leuk geweest :D
:D We zijn zondag wel in Enschede met Daan, dat is al een heel eind op weg naar jou toch ??
:cry: Lees dit nu pas wat jammer dat we het gemist hebben :(
Afbeelding
Anca bedankt voor de super mooie banner en avatar Afbeelding
Plaats reactie