Wij willen vrijdag eigenlijk eens in T Twiske gaan lopen maar geen idee of dat een leuk/groot gebied voor honden is, dus ik dacht... ik vraag het hier eens na !
Iemand die daar wel eens loopt ?
Jaaaa........IkkeKay schreef:Vraagje aan de Amsterdammers![]()
Wij willen vrijdag eigenlijk eens in T Twiske gaan lopen maar geen idee of dat een leuk/groot gebied voor honden is, dus ik dacht... ik vraag het hier eens na !
Iemand die daar wel eens loopt ?
Nee ??? VertelEricaM schreef:Het is al heel erg lang geleden dat wij daar met Max wel eens gingen wandelen. Mijn ervaring is ook dat er niet zo veel plaatsen zijn waar de hond los mag lopen, helaas. Want het is wel een bijzonder mooi natuurgebied.
In Almere e.o. heb je meer losloopgebieden. Heb je daar al eens aan gedacht?
Maar als je toch gaat... veel wandelplezier.
ElisabethErnstDave schreef:Ziet er mooi uit op de plattegrondjammer dat het zo ver weg is Daantje in het echie zien was heel leuk geweest
Wij wandelen veel in het groengebied bij Almere Hout en Pampus Hout. Het Vaartsluisbos is ons vrijwel dagelijkse wandelbos, maar dat is qua afmeting iets beperkter. Dan is in het natuurgebied tussen Almere en Lelystad ook veel vrij te wandelen. Denk bijvoorbeeld aan het Oostvaardersbos. De Gemeente Almere heeft een hondenkaart waarop de gebieden staan waar je vrij kunt wandelen. Ik geef je de link, zodat je een beeld hebt van de gebieden rondom Almere. http://www.almere.nl/dienstverlening/al ... d/1_551244" onclick="window.open(this.href);return false;Kay schreef:Nee ??? VertelEricaM schreef:Het is al heel erg lang geleden dat wij daar met Max wel eens gingen wandelen. Mijn ervaring is ook dat er niet zo veel plaatsen zijn waar de hond los mag lopen, helaas. Want het is wel een bijzonder mooi natuurgebied.
'EricaM schreef:Wij wandelen veel in het groengebied bij Almere Hout en Pampus Hout. Het Vaartsluisbos is ons vrijwel dagelijkse wandelbos, maar dat is qua afmeting iets beperkter. Dan is in het natuurgebied tussen Almere en Lelystad ook veel vrij te wandelen. Denk bijvoorbeeld aan het Oostvaardersbos. De Gemeente Almere heeft een hondenkaart waarop de gebieden staan waar je vrij kunt wandelen. Ik geef je de link, zodat je een beeld hebt van de gebieden rondom Almere. http://www.almere.nl/dienstverlening/al ... d/1_551244" onclick="window.open(this.href);return false;Kay schreef:Nee ??? VertelEricaM schreef:Het is al heel erg lang geleden dat wij daar met Max wel eens gingen wandelen. Mijn ervaring is ook dat er niet zo veel plaatsen zijn waar de hond los mag lopen, helaas. Want het is wel een bijzonder mooi natuurgebied.
Je kijkt het makkelijkst als je met het + teken de stadsplattegrond selecteert. Vervolgens kun je dan met het handje door Almere heen scrollen.
Dan ben ik 2 weken geleden naar Lelystad geweest, nav een forumwandeling die niet doorging. Dat was ook een prachtig gebied. Het Zuigersplasbos. Ook zeker een aanrader.
Nou, ik hoop dat je er een beetje uitkomt. En als je een keer samen wilt wandelen hier in de omgeving, plannen we gewoon een keer een forumwandeling.
Succes, groetjes Erica
We hebben ons er vanmiddag toch heerlijk 2 uur vermaakt met loslopen en zwemmenester en max schreef:Zuigerplas is inderdaad wel een leuk gebied! Wilde binnenkort ook naar Amsterdam, dan maar niet naar dit gebied...
dus toch wel de moeite begrijp ik? Waar kun je dan het beste parkeren?rimanime schreef:We hebben ons er vanmiddag toch heerlijk 2 uur vermaakt met loslopen en zwemmenester en max schreef:Zuigerplas is inderdaad wel een leuk gebied! Wilde binnenkort ook naar Amsterdam, dan maar niet naar dit gebied...
Kay schreef:ElisabethErnstDave schreef:Ziet er mooi uit op de plattegrondjammer dat het zo ver weg is Daantje in het echie zien was heel leuk geweest
We zijn zondag wel in Enschede met Daan, dat is al een heel eind op weg naar jou toch ??