iemand ervaring met reisbench?
-
- Grote hondenneus
iemand ervaring met reisbench?
Wij zijn van plan om een nylon reisbench aan te schaffen. Nu vragen wij ons af of zo'n nylon bench stevig genoeg is. En moet de hond er erg aan wennen of gaan ze er makkelijk in?
Wij hebben zo'n nylonbench en die staat bij ons gewoon in de woonkamer.
Kaya gaat er heel vaak uit zichzelf in liggen slapen. Doordat het echt een soort tent is, is het voor haar echt een heerlijk veilig plekje.
Verder is het ideaal voor een weekendje weg of uit logeren, want zo heeft ze altijd haar eigen veilige plekje bij zich.
Kaya gaat er heel vaak uit zichzelf in liggen slapen. Doordat het echt een soort tent is, is het voor haar echt een heerlijk veilig plekje.
Verder is het ideaal voor een weekendje weg of uit logeren, want zo heeft ze altijd haar eigen veilige plekje bij zich.
Wij hebben zo'n bench gehad in het begin met Cacao.
Met 3 dagen was de bench kapot..
Puppytandjes en nageltjes doen wonderen
Met andere woorden, hij kàn dus kapot.
Maar in principe zijn het hele fijne dingen hoor, makkelijk mee te nemen enzo. Wij hebben de kapotte terug gebracht naar de winkel, en een nieuwe terug gekregen. Die staat in de schuur, omdat we m voor Cacao nu niet zoveel meer gebruiken. Misschien straks met de kleine pup wel!
Met 3 dagen was de bench kapot..
Puppytandjes en nageltjes doen wonderen

Met andere woorden, hij kàn dus kapot.
Maar in principe zijn het hele fijne dingen hoor, makkelijk mee te nemen enzo. Wij hebben de kapotte terug gebracht naar de winkel, en een nieuwe terug gekregen. Die staat in de schuur, omdat we m voor Cacao nu niet zoveel meer gebruiken. Misschien straks met de kleine pup wel!
-
- Speurneus
Wij gebruiken die als we met de caravan op stap gaan als we op de plek aankomen gaat eerst de bench eruit we hebben een grote gele achteraf kunnen er met gemak 3 labradors in
tijdens het opzetten van de voortent en caravan inrichten gaan ze daar altijd in ook zo weer met afbreken en 's nachts slapen ze erin in de voortent ik heb er wel een dikker kussen voor gekocht zodat ze wat zachter liggen.

Anca bedankt voor de super mooie banner en avatar

- bubbles
- Hele grote hondenneus
Ik heb hem eerst een dagje in de woonkamer gezet, om haar te laten wennen. Toen een paar nachten thuis in laten slapen. De eerste nacht had ik van het deurtje de twee ritsjes naar beneden getrokken, tot midden onder.
Die wist ze los te wroeten.
Nu gebruik ik 1 rits die gaat dan rondom, naar beneden en weer naar boven, toen bleef ze er af.
Ideaal voor de vakantie, met de caravan, dan slaapt ze in de voortent. Ook nemen we hem mee voor een bungalow vakantie.
Er ligt een dekbedje met hoes in, lekker zacht.....
Die wist ze los te wroeten.
Nu gebruik ik 1 rits die gaat dan rondom, naar beneden en weer naar boven, toen bleef ze er af.
Ideaal voor de vakantie, met de caravan, dan slaapt ze in de voortent. Ook nemen we hem mee voor een bungalow vakantie.
Er ligt een dekbedje met hoes in, lekker zacht.....

-
- Speurneus
- Contacteer:
Ik heb zo een reisbench als ik naar een buitenshow ga, ik had eerst eentje zonder buizenframe die heeft geen 10 minuten geleefd en Figaro lag met bench en alles op zijn zij, heb toen eentje met een buizenframe gekocht en die gaat nu toch nog goed mee, die zijn veel steviger, gisteren heeft Tyson ervoor de eerste keer ingezeten voor zijn eerste buitenshow en bench is nog helemaal gaaf 

Yoran 24/10/1999~26/07/2011
Bruce 04/04/2002
Denzell 14/04/2004
Figaro 31/03/2006
Tyson (Precious For Eternity Vast Pretender 15/07/2009
Djedda (Smallville's Empress Just Say Yes) 24/04/2010
Haylee (Smallville's Empress Love Affair) 14/05/2011
Dawn (Of Emperor's Pride Legacy) 04/09/2012
Dusty (Black Sea Sykstus) 13/03/2013
Ocean (Flanders Pride Ocean Diva) 19/01/2015
Bruce 04/04/2002
Denzell 14/04/2004
Figaro 31/03/2006
Tyson (Precious For Eternity Vast Pretender 15/07/2009
Djedda (Smallville's Empress Just Say Yes) 24/04/2010
Haylee (Smallville's Empress Love Affair) 14/05/2011
Dawn (Of Emperor's Pride Legacy) 04/09/2012
Dusty (Black Sea Sykstus) 13/03/2013
Ocean (Flanders Pride Ocean Diva) 19/01/2015
- miranda
- Hele grote hondenneus
-
- Speurneus
Ik heb er ook eentje, ideaal ding.
Heb er wel eentje met buizenframe, want anders liggen de jongens zo op hun zij
Bij ons gaat hij ook mee op vakantie en voor shows etc..
Heb er wel eentje met buizenframe, want anders liggen de jongens zo op hun zij

Bij ons gaat hij ook mee op vakantie en voor shows etc..
groetjes Kim , pootje van Mexx, Bear en JC
Charlie (v.d. Leeda) ( † 24-12-2007, voor altijd in ons hart) 31-3-1994
Mexx ( Tresor du taillis madame x Shallow bay v. Janslust )22-03-2007
Bear ( FAIR-COURT Play It Again )12-03-2009
JC ( Jill's Summer Breeze of Sir Geof ) 2-9-2013