iemand ervaring met reisbench?

Vragen over de verzorging van je Labrador? Plaats ze hier.
Lankmark
Grote hondenneus
Grote hondenneus

iemand ervaring met reisbench?

Ongelezen bericht door Lankmark »

Wij zijn van plan om een nylon reisbench aan te schaffen. Nu vragen wij ons af of zo'n nylon bench stevig genoeg is. En moet de hond er erg aan wennen of gaan ze er makkelijk in?
samantha705

Ongelezen bericht door samantha705 »

Wij hebben zo'n nylonbench en die staat bij ons gewoon in de woonkamer.
Kaya gaat er heel vaak uit zichzelf in liggen slapen. Doordat het echt een soort tent is, is het voor haar echt een heerlijk veilig plekje.

Verder is het ideaal voor een weekendje weg of uit logeren, want zo heeft ze altijd haar eigen veilige plekje bij zich.
kirsten&cacao

Ongelezen bericht door kirsten&cacao »

Wij hebben zo'n bench gehad in het begin met Cacao.

Met 3 dagen was de bench kapot..
Puppytandjes en nageltjes doen wonderen ;)

Met andere woorden, hij kàn dus kapot.

Maar in principe zijn het hele fijne dingen hoor, makkelijk mee te nemen enzo. Wij hebben de kapotte terug gebracht naar de winkel, en een nieuwe terug gekregen. Die staat in de schuur, omdat we m voor Cacao nu niet zoveel meer gebruiken. Misschien straks met de kleine pup wel!
ElisabethErnstDave
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door ElisabethErnstDave »

Wij gebruiken die als we met de caravan op stap gaan als we op de plek aankomen gaat eerst de bench eruit we hebben een grote gele achteraf kunnen er met gemak 3 labradors in :D tijdens het opzetten van de voortent en caravan inrichten gaan ze daar altijd in ook zo weer met afbreken en 's nachts slapen ze erin in de voortent ik heb er wel een dikker kussen voor gekocht zodat ze wat zachter liggen.
Afbeelding
Anca bedankt voor de super mooie banner en avatar Afbeelding
richard

Ongelezen bericht door richard »

ik heb er ook één voor de vakantie en bij ons werkt het perfect
wij hebben er vorig jaar één aangeschaft en hebben hem nu twee keer gebruikt op vakantie en afgelopen kerst ook nog een keer
geen probleem
bubbles
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door bubbles »

Ik heb hem eerst een dagje in de woonkamer gezet, om haar te laten wennen. Toen een paar nachten thuis in laten slapen. De eerste nacht had ik van het deurtje de twee ritsjes naar beneden getrokken, tot midden onder.
Die wist ze los te wroeten.
Nu gebruik ik 1 rits die gaat dan rondom, naar beneden en weer naar boven, toen bleef ze er af.
Ideaal voor de vakantie, met de caravan, dan slaapt ze in de voortent. Ook nemen we hem mee voor een bungalow vakantie.
Er ligt een dekbedje met hoes in, lekker zacht..... :slapen:
Yoran99
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Yoran99 »

Ik heb zo een reisbench als ik naar een buitenshow ga, ik had eerst eentje zonder buizenframe die heeft geen 10 minuten geleefd en Figaro lag met bench en alles op zijn zij, heb toen eentje met een buizenframe gekocht en die gaat nu toch nog goed mee, die zijn veel steviger, gisteren heeft Tyson ervoor de eerste keer ingezeten voor zijn eerste buitenshow en bench is nog helemaal gaaf :)
Yoran 24/10/1999~26/07/2011
Bruce 04/04/2002
Denzell 14/04/2004
Figaro 31/03/2006
Tyson (Precious For Eternity Vast Pretender 15/07/2009
Djedda (Smallville's Empress Just Say Yes) 24/04/2010
Haylee (Smallville's Empress Love Affair) 14/05/2011
Dawn (Of Emperor's Pride Legacy) 04/09/2012
Dusty (Black Sea Sykstus) 13/03/2013
Ocean (Flanders Pride Ocean Diva) 19/01/2015
Natascha

Ongelezen bericht door Natascha »

Wij hadden er ook een. Hadden..... Charlie beet binnen vijf minuten de rits eruit. Als je geen slopertje hebt, dan is het echt een handig ding, maar helaas hebben wij een alles-etertje :oops: .
miranda
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door miranda »

heb zelf nylon bench,maar moet wel een hond hebben die niet sloopt anders gaat het toch kapot :(
Nu zijn de meiden eraan gewend en gaat het wel goed voor even, ik moet ze niet te lang erin willen doen want dan heb ik kans dat er 1tje doorheen komt, ik zal niet zeggen wie maaar haar naam begint met :wink: .
richard

Ongelezen bericht door richard »

als je de gespen bij elkaar vastzet met een veiligheidsspeld krijgen ze hem niet open
bij ons gaat het goed zo
-kim-
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door -kim- »

Ik heb er ook eentje, ideaal ding.

Heb er wel eentje met buizenframe, want anders liggen de jongens zo op hun zij 8)

Bij ons gaat hij ook mee op vakantie en voor shows etc..
groetjes Kim , pootje van Mexx, Bear en JC

:blondkopje: Charlie (v.d. Leeda) ( † 24-12-2007, voor altijd in ons hart) 31-3-1994
:bruinkopje: Mexx ( Tresor du taillis madame x Shallow bay v. Janslust )22-03-2007
:blondkopje: Bear ( FAIR-COURT Play It Again )12-03-2009
:zwartkopje: JC ( Jill's Summer Breeze of Sir Geof ) 2-9-2013
Plaats reactie