Ik schaam me kapot!

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
EricaM
Speurneus
Speurneus

Ik schaam me kapot!

Ongelezen bericht door EricaM »

Ik dacht net, na die warme dag even lekker met Bram te gaan wandelen en zwemmen. Dus wandelschoenen aan, en hupakee het park in naar de Leeghwaterplas.

Meestal laat ik Bram al vrij snel los gaan, omdat het hier is toegestaan en meestal erg druk met hondjes is. Maar vandaag vooral joggers en fietsers. Dus maar even aangelijnd gehouden. Kom ik bij de plas aan zit daar een turks gezinnetje aan de waterkant. Dus ik dacht, geen goed plan, want die houden meestal niet zo van honden. Bram blijft vast, helaas.

Toen komt er aan de andere kant een hond aan waar Bram altijd heerlijk mee kan spelen. Dus, hij trekt me richting hond en water. Nou ja, dat kan geen kwaad dacht ik, even spelen en zwemmen samen. Maar Bram is de gekste niet, maakt een schuinbeweging richting zijn speelmaatje, en keert vervolgens rechtsomkeert in grote spoed naar het gezinnetje toe. Op zich nog niet direct een probleem, ware het niet dat die een lekkere tonijn pizza zaten te eten. Nou, ik kan je vertellen, nu niet meer :twisted:

Die doerak is ook zo snel. Ik schaam me dood. Heb wel 1000x excuses aangeboden, en aangeboden een nieuwe pizza te halen, maar dat was niet nodig. Maar blij waren ze natuurlijk niet met ons :(

Kijk, slim is het natuurlijk niet om op een hondenstrand te gaan zitten picknicken, maar ja.... Ik kan natuurlijk alleen mezelf de schuld geven omdat ik Bram loslaat, terwijl er, ondanks alle cursussen, nog steeds een groot risico is dat Bram op iedereen afrent, die voor hem aantrekkelijk is. Als ik in de gaten had, dat ze pizza's zaten te eten had ik Bram niet eens losgelaten, maar ja... Uiteindelijk de rest van de pizza meegenomen en in de prullebak gegooid.

Bram zal misschien nog gestraft worden met een diareetje, maar hopelijk valt dat nog mee.

Wij zijn in ieder geval nog niet uitgeleerd. :roll:
Groetjes Erica, en een knuffel van Bram
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Wat een blunder zeg :lol: Ik moet stiekem wel even lachen :oops:

Bram toch! :D
chantal-77

Ongelezen bericht door chantal-77 »

:lol: ook ik moet er stiekem wel om lachen, maar ik kan me voorstellen dat je je rot schaamt op zo'n moment!
Dana heeft het ook een keer gepresteerd om de braadworsten van kampeerders te pikken. Zij ging eigenlijk nooit die natuurcamping op, want dat mocht natuurlijk niet en we waren nog best op een goede afstand van de camping, maar op een goede dag kon ze die heerlijke geur niet weerstaan en rende de camping op, gritste in 1 beweging 2 braadowrsen van iemand zijn plastic bordje en kwam trots naar mij terug gerend. Gelukkig konden deze mensen er nog wel om lachen, maar ik voelde me toen ook ontzettend lullig en vanaf dat moment gaat zij ruimschoots voor de camping aan de riem.
Tanja
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Tanja »

Ach, dat kan de beste overkomen .... toch? Het zou Banjer ook geweest kunnen zijn :D
Groetjes, Tanja

Laughter is timeless, imagination has no age and dreams are forever ...
Miske
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Miske »

Woepsie, dan zak je inderdaad wel ff door de grond! Gelukkig heeft Olly me zoiets nog nooit geflikt, maar dat deed ze wel als pup dus er is hoop :)!
:zwartpootje: Kim en geleidehond op pensioen Olly, een zwarte labrador retriever van het Belgisch Centrum voor Geleidehonden te Tongeren.
Zootje

Ongelezen bericht door Zootje »

Moet er ook wel om lachen hoor! En tsja je loopt wel het risico op een hondenstrand vind ik persoonlijk...Dan vraag je er toch om, met pizza!
laika
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door laika »

oooo wat een sodemieter is het toch een echte lab 8) :D hij heeft net zoveel streken als zijn moeder
:zwartkopje: Zosja 31-03-2003...........02-02-2016
:zwartkopje: Quinty 7-06-2005
:blondkopje: Shanna 8-11-2008
EricaM
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door EricaM »

De eerste boosheid is al weer weg. En ik heb m'n lesje geleerd. :D Als het een andere hond was geweest had ik er ook zeker om gelachen hoor. Volgende week mag Bram examen GH2 doen. Hopelijk wordt er dan geen pizza op het veld gegeten. :wink:

Inmiddels heeft Bram al weer z'n eigen eten op met een lekker toetje. Dus die is zich al weer van geen kwaad bewust. Want het is ook wel een schatje hoor... :verliefd1:
Groetjes Erica, en een knuffel van Bram
soraya

Ongelezen bericht door soraya »

Labjes en eten... dat blijft verrlijdelijk...
toos

Ongelezen bericht door toos »

Pa heeft dit soort dingen nog nooit gedaan en gaat t ook niet doen dus daar heeft ie t niet van :D

Sorry meis maar ik lig hier in een deuk... :oops:
Buddy007
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door Buddy007 »

:D Daar moet je inderdaad maar om lachen.
Ik was vanavond ook nog even lekker gaan wandelen, maar overal zaten mensen en ook op het hondenstrand, dus ik heb Buddy maar vast gehouden.
Even verder gelopen en daar was het gelukkig rustig, toch nog even kunnen zwemmen :)
Ik heb ook zoiets, kunnen ze niet ergens anders gaan zitten? Maarja zometeen loopt hij wel een kind ondersteboven.
Al loop ik wel het risico om een boete te krijgen, omdat ik hem ergens loslaat waar het niet mag. Maarja dat risico nemen ik dan maar voor een zwempartijtje. :wink:
Groetjes Lisanne
miranda
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door miranda »

Die bram toch......
Veel succes bij het examen GH2!!! :klasse:
chrissy
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door chrissy »

:D :D Ik lig hier in een deuk zie het helemaal voor me maar wees blij dat het maar een pizza was en geen hoofddoek :lol:
marjolein

Ongelezen bericht door marjolein »

Meid, Ik zie het al helemaal voor me!!! :lol: sorry hoor!! moet er echt een beetje om lachen!!! Zie het zo gebeuren.... maar eigenlijk is het ergens natuurlijk ook niet leuk, zet hij jou echt voor L*l.. ook al kan je er niet heel veel aan doen voel je je dan zo schuldig! Hopelijk neemt het gezinnetje geen wraak ;) hihi..
roef
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door roef »

hahahaha :D
`t kon een roef aktie wezen :twisted: :oops:
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
Plaats reactie