Laatst vroeg iemand eerst hoe oud Noa was. Daaruit concludeerde hij dat hij toch wel wat flink was, om vervolgens te vragen of de pups rond die leeftijd normaal niet al een stuk groter waren... eh.. Noa is ong. 50 cm groot, lijkt me niet echt klein voor een half jaartje..
mensen die je honden ongevraagd gaan keuren..
-
Mariska&Noa
Ja heeeel herkenbaar. Die van mij is volgens de 'kenners' ook echt te dik en krijgt blijkbaar veel te veel te eten.
Laatst vroeg iemand eerst hoe oud Noa was. Daaruit concludeerde hij dat hij toch wel wat flink was, om vervolgens te vragen of de pups rond die leeftijd normaal niet al een stuk groter waren... eh.. Noa is ong. 50 cm groot, lijkt me niet echt klein voor een half jaartje..
-
-kim-
- Speurneus

Gewoon laten lullen !!
Toen ik alleen Mexx had, vroeg een man of het een zwarte labrador was
Mexx is toch echt bruin, toen ik dit zei, vroeg hij of het dan een duitse staande was
Heb nogmaals gezegd dat het een bruine labrador was en ben weggelopen.
Die man, dacht dat ik gek geworden was, een bruine lab bestond schijnbaar niet.
Bear is meestal een golden retriever omdat hij een dikkere vacht heeft . En is meestal veel te dik en ook dat is hij echt niet !
Ik vind jouw King een knapperd, mooi gespierd ook !!
Toen ik alleen Mexx had, vroeg een man of het een zwarte labrador was
Heb nogmaals gezegd dat het een bruine labrador was en ben weggelopen.
Die man, dacht dat ik gek geworden was, een bruine lab bestond schijnbaar niet.
Bear is meestal een golden retriever omdat hij een dikkere vacht heeft . En is meestal veel te dik en ook dat is hij echt niet !
Ik vind jouw King een knapperd, mooi gespierd ook !!
groetjes Kim , pootje van Mexx, Bear en JC
Charlie (v.d. Leeda) ( † 24-12-2007, voor altijd in ons hart) 31-3-1994
Mexx ( Tresor du taillis madame x Shallow bay v. Janslust )22-03-2007
Bear ( FAIR-COURT Play It Again )12-03-2009
JC ( Jill's Summer Breeze of Sir Geof ) 2-9-2013
-
stefmail
Ook hier heel erg herkenbaar....
Eigenlijk niet zozeer of het een echte labrador is, daar wordt hier niet om getwijfeld.
Maar....waar wel stevig aan wordt getwijfeld of Bo echt wel 8 jaar oud is, over enkele maandjes 9 jaar oud. Mensen willen het niet geloven
Enerzijds een heel groot compliment, anderzijds erg frustrerend als mensen je voor de zoveelste keer niet willen geloven. Al denk ik tegenwoordig bij mijzelf "dan geloof je mij maar niet"
Wat nog wel eens wordt gezegd is dat Bo toch echt wel te mager is voor een labrador
Tja...dan maar te mager, ik weet wel beter. Meestal is mijn antwoord "het vertekende beeld wil ook wat"
Zelfs op een gegeven moment een man gehad die Bo bevoelde, ging mij net wat te ver, eindconclussie van de man "oooh hij is toch niet te mager" 
Eigenlijk niet zozeer of het een echte labrador is, daar wordt hier niet om getwijfeld.
Maar....waar wel stevig aan wordt getwijfeld of Bo echt wel 8 jaar oud is, over enkele maandjes 9 jaar oud. Mensen willen het niet geloven
Wat nog wel eens wordt gezegd is dat Bo toch echt wel te mager is voor een labrador
-
Joni
-
Saskia.Bernadette
- Speurneus

Ik laat de meeste mensen maar kletsen.
Wat er al niet over Lina beweerd is.......... dat is dus een hoogpotig smal model he. Nou dat kan dus geen labrador zijn. Missy is wat breder gebouwd en die is dan ook weer niet goed, want te dik
met haar 29 kilo
Mijn DA was laatst heel blij toen ik met mijn drietal kwam, eindelijk eens geen honden met obesitas.

Mijn DA was laatst heel blij toen ik met mijn drietal kwam, eindelijk eens geen honden met obesitas.
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
-
milo
- Grote hondenneus