Lid geworden van KC Rotterdam

Plaats hier alles wat je wilt vragen of vertellen over het volgen van hondentraining.
yosca
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Lid geworden van KC Rotterdam

Ongelezen bericht door yosca »

Ik ben vanavond wezen kijken bij KC Rotterdam in het Bergse Bos ... we mochten meelopen met GH A (als ik het goed zeg :)) om te kijken waar we zouden passen. Als dat te hoog gegrepen zou zijn kon ik me aansluiten bij GH I of II.

We hebben een hele leuke avond gehad, moeten vooral aan de netheid wennen.... Hebben we weer iets om te oefenen :D. .. We zijn goed genoeg bevonden en ik mag blijven!!! Dus voortaan op dinsdag naar Berschenhoek..!!

PS: zijn er meer leden lid van KC Rotterdam? Is wel leuk om te weten mocht ik een labrador baasje tegenkomen :applaus:.
Groetjes van Anneke en een Pootje van Yosca & Zyva.
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Saskia.Bernadette »

Ik ben geen lid bij de KC Rotterdam, maar ik ga er elk jaar minstens 1 keer heen voor een flyball wedstrijd. :D Het lijkt me een prima vereniging. :)
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
Debora
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Debora »

Ik ben lid van de KCR .... :wink: Frannie labradorfokker loopt op een zaterdag in het Bergse Bos en geeft ook les.

Ik loop met Faith maandag- en woensdag avond, met de wedstrijdtrainingen mee. :D Op Hemelvaartsdag (Faith der verjaardag) hadden we een GG wedstrijd en een clubmatch. Zal is kieken of ik een foto kan scoren van ons. :D
Debora
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Afbeelding

Bij de blijfoefening stond ik echt :roken:
En Faith vond het erg slaapverwekkend op haar verjaardag.... :verliefd1: :pfffff:

PS van wie krijg je dinsdagavond les...?
yosca
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Debora schreef: PS van wie krijg je dinsdagavond les...?
Ik krijg op dinsdag les van Edith Molle. Wellicht kom ik je wel een keertje tegen!
Debora
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

yosca schreef:
Ik krijg op dinsdag les van Edith Molle. Wellicht kom ik je wel een keertje tegen!
Misschien kom ik na een wandeling ff langshoppen...Ligt eraan hoe laat je lest? :wink:
Jammer, dan je niet op de Hemelvaartsdag bent langs geweest, had je meer forummers ontmoet. :) Wel van andere KC's maar er liepen in totaal drie forummers in de GG-wedstrijd mee. :)
yosca
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Debora schreef:
yosca schreef:
Misschien kom ik na een wandeling ff langshoppen...Ligt eraan hoe laat je lest? :wink:
Jammer, dan je niet op de Hemelvaartsdag bent langs geweest, had je meer forummers ontmoet. :) Wel van andere KC's maar er liepen in totaal drie forummers in de GG-wedstrijd mee. :)
Ja, met hemelvaart leste ik nog ergens anders, maar wellicht volgend jaar :D? Ik les trouwens van half 9 tot half 10....
honesto do campo verde

Ongelezen bericht door honesto do campo verde »

Ik heb er ook jaren getraint met mn labjes, overigens met veel plezier. De reden dat ik mn lidmaatschap vorig jaar heb opgezegt is dat de gezelligheid helemaal weg was, veel venijn, constante wisseling van instructeurs...
Behalve Frannie zit er nog een instructrice die labjes fokt op de KCR. :wink:
Debora
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

honesto do campo verde schreef:Ik heb er ook jaren getraint met mn labjes, overigens met veel plezier. De reden dat ik mn lidmaatschap vorig jaar heb opgezegt is dat de gezelligheid helemaal weg was, veel venijn, constante wisseling van instructeurs...
Behalve Frannie zit er nog een instructrice die labjes fokt op de KCR. :wink:
Ja, das Renee :D Op een maandag in Capelle zit de sfeer er anders goed in. :) En het bestuur is sinds kort veranderd en er gaat weer het eea veranderen.
honesto do campo verde

Ongelezen bericht door honesto do campo verde »

Fijn dat het allemaal weer gezellig is op de KCR maar ik heb inmiddels een andere hondenschool gevonden waar ik het super naar mn zin heb.
Plaats reactie