We hebben een hele leuke avond gehad, moeten vooral aan de netheid wennen.... Hebben we weer iets om te oefenen
PS: zijn er meer leden lid van KC Rotterdam? Is wel leuk om te weten mocht ik een labrador baasje tegenkomen

Misschien kom ik na een wandeling ff langshoppen...Ligt eraan hoe laat je lest?yosca schreef:Ik krijg op dinsdag les van Edith Molle. Wellicht kom ik je wel een keertje tegen!Debora schreef: PS van wie krijg je dinsdagavond les...?

Ja, met hemelvaart leste ik nog ergens anders, maar wellicht volgend jaarDebora schreef:Misschien kom ik na een wandeling ff langshoppen...Ligt eraan hoe laat je lest?yosca schreef:Ik krijg op dinsdag les van Edith Molle. Wellicht kom ik je wel een keertje tegen!Debora schreef: PS van wie krijg je dinsdagavond les...?![]()
Jammer, dan je niet op de Hemelvaartsdag bent langs geweest, had je meer forummers ontmoet.Wel van andere KC's maar er liepen in totaal drie forummers in de GG-wedstrijd mee.

Ja, das Reneehonesto do campo verde schreef:Ik heb er ook jaren getraint met mn labjes, overigens met veel plezier. De reden dat ik mn lidmaatschap vorig jaar heb opgezegt is dat de gezelligheid helemaal weg was, veel venijn, constante wisseling van instructeurs...
Behalve Frannie zit er nog een instructrice die labjes fokt op de KCR.