ben er naar van

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
roef
Speurneus
Speurneus

ben er naar van

Ongelezen bericht door roef »

ik moet even mijn verhaal kwijt,ik tril nog steeds :(
vanmorgen met roef en 2 kennissen buiten met de honden in het park,heerlijk in het zonnetje en de honden waren aan het spelen met elkaar en lekker in het water en de bazen hadden het ook naar hun zin.

nu is roef een hitsig manneke en hou ik de omgeving altijd goed in de gaten voor andere (vreemde) honden. zo gauw als ik die zie lijn ik roef aan,roef heeft geen neigingen bij de teefjes van mijn ene kennis en de ongecastreerde lab.reu van mijn andere kennis is roef de baas.
dus aan de lijn met hitsige henkie en dat gaat 9 van de 10 keer goed.

behalve vanmorgen dus.
er liep een man met zijn golden retriever (maat obese kamer olifant) en roef was sneller dan ik en rende er naar toe,ik rende er snel achter aan en de man was al aan het schreeuwen en slaan naar roef :mad:
ik kom er aan en de man sleept roef aan de hals band mee roef hing in de halsband en met de voorpoten in de lucht.
ik riep : laat mijn hond los idioot je keelt hem!!! :shock:
(roef draagt een halsband zoals een jachtlijn,dresuurband geloof ik)
op de een of andere manier glipt roef gelukkig uit zijn halsband en ik gris de band uit de man zijn handen en vraag of hij wel helemaal lekker is. waarop de man mij een stomp tegen mijn arm geeft :shock: :evil:
en toen werd het even rood voor mijn ogen :oops: ik wilde hem slaan met mijn leren honden riem :oops: ik kon me nog in houden maar het scheelde niet veel of ik had hem met de musketon in zijn gezicht geslagen :oops: :oops:

normaal bied ik altijd mijn excuses aan als roef hinderlijk is,maar nu...ik heb gezegt dat als hij echt niet wil dat zijn hond (liep los) met andere honden in contact komt hij niet op een losloop gebied moet gaan lopen en dat als hij dit nog eens doet ik hem aan geef.
nogmaals ik hou roef altijd bij me en als het soms eens mis gaat bied ik mijn exuses aan want ik vind het ook vervelend,maar dit ???
eenmaal thuis kwamen de bibbers en even wat tranen :oops: :( maar het kleunde even flink door ik schrok me rot en ook om het feit dat ik zo kwaad werd dat ik iemand zo hard wilde slaan :oops:

tis een heel verhaal,maar ik moet het even kwijt :(
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
Marlotte
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Marlotte »

Hey bah, wat een nare gebeurtenis! Ik kan me voorstellen dat je er naar van bent! Wat kunnen mensen toch vreselijk onverdraagzaam zijn! En waar haalt ie het lef vandaan om jou een stomp te geven! :shock: Wat een gefrustreerde vent zeg! Ik vind het echt knap van je dat je je in kon houden want ik zou ook razend worden als iemand eerst mijn hond pijn doet en daarna mij ook nog eens een stomp geeft! Ik vind dat je helemaal gelijk hebt en echt goed dat je gezegd hebt dat je hem aan gaat geven de volgende keer!! En in een hondenlosloopgebied ja, daar kom je wel eens een andere hond tegen! Dat had ie zelf ook kunnen bedenken :?
Afbeelding
kiaora

Ongelezen bericht door kiaora »

Jeetje zeg,wat een achterlijke man! Zou ik ook boos om worden,maar dat hij jou dan ook nog eens een stomp gaf,dat zegt al heeeeeel veel over die man.
Dat hij uit het losloopgebied blijft! En idd,als er een volgende keer komt (hoop het niet voor je) dan gewoon aangifte gaan doen,hoor!!!!
samantha705

Ongelezen bericht door samantha705 »

pff...wat een mensen heb je toch zeg. Ik kan me voorstellen dat je nogal ontdaan was en ik vind het knap dat je jezelf hebt kunnen inhouden, want ik denk dat ik ook behoorlijk had willen uithalen.
Mocht het nog eens gebeuren met die man, zou ik er inderdaad melding van maken.
laika
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door laika »

kan me je boosheid heel goed voorstellen en ik weet niet als ze dit bij een van mijn honden had gedaan me zo had weten in te houden
als je hem weer ziet en het gebeurd weer aangifte doen
:zwartkopje: Zosja 31-03-2003...........02-02-2016
:zwartkopje: Quinty 7-06-2005
:blondkopje: Shanna 8-11-2008
sharon66057
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door sharon66057 »

Ik kan me ook voorstellen dat je enorm kwaad was/bent, ik was denk ik ook compleet uit mijn plaat was gegaan.
Wat een ongelooflijke $#@$%
Natuurlijk kan het een keer gebeuren dat Roef je voor is, maar je wou hem zelf al terug halen (en anders had hij nog het recht niet) waar haalt hij het lef vandaan :?
Afbeelding

:bruinpootje: Noah

Zeg me dat je nooit weg zal gaan....
Dat kan ik je niet beloven.
Maar als je aan me denkt, zul je me zien...heel even, in de verte...

R.I.P Rebel en Nero, samen voor altijd in mijn hart...
Saskia
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Saskia »

Ik kan me voorstellen dat je boos bent,
waar slaat het op om jou te gaan slaan!!
goed dat je je hebt in kunnen houden,
anders was het nog een hele rel geworden daar in het park!

Nu is Benco ook vaak de hond die besprongen wordt
en meestal sta ik erbij en kijk ernaar :?
Ik zou de muziek willen kennen waarvoor de staart van mijn hond de maat slaat!
Nino&Toosje
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Nino&Toosje »

Je hebt je hartstikke goed gehouden, en daar mag je best trots op zijn.
Wat dat is moeilijk, als er iemand dusdanig aan je hond komt en je ook nog een stomp verkoopt, dan is het echt knap dat je zelfbeheersing toont.
Het is helaas zo, dat de lontjes steeds korter worden.
Ik liep laatst met de honden in een park. Daar geeft iemand les.
Als ik zie dat ze bezig zijn, lijn ik alle drie honden aan ( hoewel het een openbaar, losloopgebied is) . Deze keer kwam ik , en ze stond alleen nog met iemand te praten met een jonge Rotweiler en haar eigen hond liep er nog.
Ik keek naar de jonge hond en dacht nog bij mij zelf:"zo zo, jij hebt al veel praatjes op je jonge leeftijd, pas maar op bij Nino en/of Toosje.
Niet dat die zo'n jonge hond grijpen, dat niet, maar ze gooien hem om, gaan er met een voorpoot op staan en vertellen hem eigenlijk dat hij niet zoveel praatjes moet hebben. En dat deed Nino dus. Je had die trainster moeten horen schreeuwen en tieren en vloeken en ze stompte Nino op zijn rug.
Terwijl die allang weer klaar was. Hij had de jonge hond alleen even op zijn plek gezet, verder niets.
Ik heb mijn honden gefloten , ze kwamen ook meteen en ben verder gelopen. Iemand die met mij meeliep vroeg zich af waarom ik de trainster niet mijn mening verteld had.
Nou ........ omdat het bij zulke domme mensen geen nut heeft en ik er dan ook totaal geen energie in steek, daarom niet. :evil:

Oh ja, ik heb Nino even verteld, dat hij het heel netjes had gedaan 8)
Kay
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Kay »

Waarom kunnen mensen toch zo weinig van elkaar hebben tegenwoordig :(
Tuurlijk kan het wel eens gebeuren dat je hond sneller is dan jou, en als jij er direct achteraangaat ziet zo iemand toch dat je er alles aan doet om het moment zo kort mogelijk te houden

Die stomp op mezelf zou me nog niet eens zo boos maken, maar mijn hond half killen door hem zo op te tillen zou mij bozer maken denk ik :oops:

Zo jammer dit soort dingen, het kan een wandeling zo verzieken :(
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!

:blondkopje: Kay 22-10-2006
:blondkopje: Daan 16-1-2010
:blondkopje: Sjors 10-2-2015
toscak
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door toscak »

Pffff iemand die je stompt :shock: :shock:
Wat een oetl*l!
:bruinkopje: Bob (Damiën De Heicopper) 22-02-2009
:zwartkopje: James (Mollywood's Innuendo) 25-02-2011 - 24-02-2012
:zwartkopje: Mack (Jill's Summer Splash Of Sir Geof) 02-09-2013
Labje
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Labje »

Tjonge zeg, ook al zo'n gezellige wandeling. :( Ik kan me echt voorstellen, dat je boos bent.
Groetjes Lidy en een pootje van Yentl en Bieke
Afbeelding
Nino&Toosje
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Nino&Toosje »

Oh ..... nog vergeten :groteknuffel: voor de schrik. :)
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Naja zeg wat een rare reactie van die man zeg :evil:

Hopelijk voel je je nu weer wat rustiger :groteknuffel:
Wil enCo
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Wil enCo »

Nou ik herken soortgelijke dingen ook wel ja.Co is namelijk ook zo.
Ik lijn ook altijd gauw aan zo gauw ik wat zie.Teven worden aangerand en gecastreerde reuen ook trouwens.

Elke keer denk ik:Nou laat ik hem castreren,maar tot nu toe nog niet gedaan.
En ik snap de andere hondeeigenaren ook wel , jouw hond die zo aangerand word.
Co had laatst ook een gecastreerde reu te pakken,we kregen hem er niet af bijna.
En die vrouw maar roepen:Dit is NIET normaal! Dit is echt NIET normaal he!

Ja en dan zegt Wil (en dat mag niet natuurlijk) Nee ,jouw hond is gecastreerd daarom gebeurt dit en dat is dus NIET normaal!

Maar ze had wel gelijk . :oops:

Nou meid je hebt helemaal niks aan mijn verhaal ,maar weet dat je in elk geval niet de enige bent :) met een geile henkie!

Groeten Wilma
Carpe Diem! (Pluk de Dag!)

:blondkopje:Cody(Very Easy To Handle) 23-11-2005
:bruinkopje: Kyra (Of Faskally's Fauve) 31-12-2008
Els
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Els »

Wat een verhaal!! :shock: Ik weet van mezelf dat ik niet zo netjes was gebleven, die stomp is 1 ding maar als iemand aan mn hond komt :evil: heeft diegene een heel groot probleem met mij.
Max is echt geen lieverdje, maar IK ben degene die hem corrigeert. Ik lijn hem daarom ook direct aan als ik een andere reu zie aankomen die we niet kennen of waarvan ik weet dat die combi niet gaat werken.

Helaas zijn er nog steeds mensen die dan zeggen: Mijn hond doet niks hoor, laat hem maar spelen.
Ehh, nee. Je kent je eigen hond toch het beste, maar het verziekt je wandeling wel.
Groetjes,
Els

Max, Voor altijd in ons hart.
Plaats reactie