Verharen

Vragen over de verzorging van je Labrador? Plaats ze hier.
Dinie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Dinie »

Elise93 schreef:Hier istie dan, werkt echt geweldig! Als je deze gebruikt hoef je je labje als het goed is maar 1x in de 2/3 weken te borstelen. :wink:

Afbeelding
De borstel heet: Shedder.
Wij gebruiken deze ook!
:zwartkopje: Ciba (Ciba van Budiliumhof) 22-10-2005 ~ 25-4-2008
:zwartkopje: Yara (Raspberrycream van Budiliumhof) 7-3-2008
marjolein

Ongelezen bericht door marjolein »

heb idd vaker van een shedder gehoord!
Heb je een beetje de keuze tussen een firminator of shedder.. ze werken ong hetzelfde.
Elise93

Ongelezen bericht door Elise93 »

marjolein schreef:het lijkt wel op een zweetmes waarmee je paarden na het wassen/zweten/regen droog maakt :)
Het is toch echt bedoeld voor honden hoor :tong: Maar m'n schoonmoeder heeft ook en paard en heeft ook dezelfde die ze zowel voor haar hond als voor haar paard gebruikt :wink:
irka

Ongelezen bericht door irka »

Hallo,

Ik zie veel goede verhalen over de furminator. Kan iemand mij vertellen waar ik die kan kopen en welk formaat het beste is en wat ze kosten? Ik heb al wel een borstel voor mijn pup (die nog onderweg is) maar dan kan ik dit er ook vast bij aanschaffen (niet dat ik het direct ga gebruiken, maar het is toch makkelijk om het vast te hebben.
donna
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door donna »

Je kunt de furminator bij de hondeshop bestellen. Maar ik zou nog maar even wachten tot je pup wat groter is. Ik zou hem niet voor een jaar gebruiken. Hier vallen de haren tot nog toe ontzettend mee. Ik hoef maar een keer per dag te stofzuigen.
sbientje
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door sbientje »

Elise93 schreef:
marjolein schreef:het lijkt wel op een zweetmes waarmee je paarden na het wassen/zweten/regen droog maakt :)
Het is toch echt bedoeld voor honden hoor :tong: Maar m'n schoonmoeder heeft ook en paard en heeft ook dezelfde die ze zowel voor haar hond als voor haar paard gebruikt :wink:
lijkt er idd wel op, maar een zweetmes is toch zonder kartels? Die ik gebruikt heb iig wel :)
:bruinkopje: Pom (5-12-2012)
:zwartkopje: Karel (17-1-2015)
Carry

furminator

Ongelezen bericht door Carry »

Ik heb sinds vorige week de furminator. Ik had er nog nooit van gehoort maar zag hem op deze site voorbij schuiven.
Ik vindt het echt een geweldige uitvinding om het losse onderhaar te verwijderen. Gebruikte eerder een kam en een rubberen borstel, maar met de furminator haal je veel meer los haar weg.

Groetjes Carry
Angela & Joy

Ongelezen bericht door Angela & Joy »

Ik heb ook de furminator gekocht voor joy en heb het op een klein stukje geprobeerd, alleen nu zit daar een enorme grote kale plek???? Het is geen hoptspot, schurft of vlooien want er lopen nog 3 hondjes dus neem aan dat zij dan ook schurft of vlooien moeten hebbem?
Kan dat nou door die furminator komen die kale plek??
Plaats reactie