1 poepzakje

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Saskia.Bernadette »

Ik heb zo'n rolletje waar zakjes in kunnen. Kan ik in mijn zak doen of aan mijn broek hangen. Kom ik nooit te kort. :wink:

Vies he poep aan je handen. De lucht krijg je overigens goed weg door je handen met tandpasta te wassen. :D
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
Mariska&Noa

Ongelezen bericht door Mariska&Noa »

:D :D hihihi.. Ik neem er ook altijd een stuk of 3 mee. Je zou ze maar net gebruikt hebben en de opsporingsambtenaar komt je tegen.. "Dat is € 60,- mevrouw. Heeft u identiteitsbewijs bij? .. Uhm, nee sorry.. Dat is dan nog eens € 65,-!!"
Zo gaat het hier in elk geval!
soraya

Ongelezen bericht door soraya »

Bah vies poep aan je hand.. wij hebben altijd zo'n botje waar er meer in zitten... maar onze honden worden voor de cursus altijd goed uitgelaten en juist met de cursus waar ik nu met het mooie weer geen zakjes bij me heb omdat me broek vol zit met lekkers en aan de riem geen optie is want dan hapt cay erna... ze nu net tijdens de cursus gaan zitten poepen op het veld.... gelukkkig staan er wel palen op het veld.. maar het is zo'n oponthoud....

Maar knap hoe je het hebt opgelost.....
Linnie

Ongelezen bericht door Linnie »

Saskia.Bernadette schreef:Ik heb zo'n rolletje waar zakjes in kunnen. Kan ik in mijn zak doen of aan mijn broek hangen. Kom ik nooit te kort. :wink:

Vies he poep aan je handen. De lucht krijg je overigens goed weg door je handen met tandpasta te wassen. :D
Spreekt hier een ervaringsdeskundige :D? hahaha ik heb drie keer mn handen met Dettol gewassen en toen dacht ik ook niets meer te ruiken.. maar bedankt voor de tip ;)
hihihi.. Ik neem er ook altijd een stuk of 3 mee. Je zou ze maar net gebruikt hebben en de opsporingsambtenaar komt je tegen.. "Dat is € 60,- mevrouw. Heeft u identiteitsbewijs bij? .. Uhm, nee sorry.. Dat is dan nog eens € 65,-!!"
Zo gaat het hier in elk geval!
Dat is dan "some expensive shit" :lol:
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Wel goed dat je het gedaan hebt :D Toch de volgende keer maar vragen bij de buren 8)
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Saskia.Bernadette »

Linnie schreef:
Saskia.Bernadette schreef:Ik heb zo'n rolletje waar zakjes in kunnen. Kan ik in mijn zak doen of aan mijn broek hangen. Kom ik nooit te kort. :wink:

Spreekt hier een ervaringsdeskundige :D? hahaha ik heb drie keer mn handen met Dettol gewassen en toen dacht ik ook niets meer te ruiken.. maar bedankt voor de tip ;)

Ja, ik heb jarenlang gewerkt in het verpleeghuis op een psychogeriatrische afdeling............... :kots: en wat ik al niet allemaal aan mijn handen gehad heb. :? Daar komt de truc met de tandpasta dus ook vandaan. 8)

Maar inderdaad ook een grote hoop met een te klein zakje is mij wel eens overkomen.................. :oops: :lol:
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
samantha705

Ongelezen bericht door samantha705 »

De buren zullen in ieder geval nooit aan jouw manier twijfelen.

Maar moest toch wel erg lachen om je verhaal, vooral omdat ik het ook echt voor me ziet :lol:
AnP
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door AnP »

Ik heb het weleens gehad, maar toen ben ik naar huis gegaan en een zakje gehaald (was op 100 meter van de voordeur) dus toen ik zonder hond poep ging ruimen werd ik wel een beetje vreemd aangekeken 8)

Nu asta kvv krijgt poept ze veeeeeeeeeeel minder vaak en zijn de drolletjes kleiner :)
Plaats reactie