hier krijg ik een kusje van mijn lieve bruine zusje!

Ik was heel veel bij mijn moeder, waarmee ik heerlijk heb gespeeld!

hier hadden we iets interessants gevonden in het bos! Ik was bijna nog nooit eerder in het bos geweest en nu mocht ik ook nog eens lekker los met mijn broertje en zusjes rondrennen!

met mijn zusje lekker snuffelen!

ik was blij dat we in het bos waren, want daar was het koeler dan zonder de bomen. toch had ik het nog steeds warm van al dat gespeel!

2 tegen 1

1 van de baasjes had een bak meegenomen en een fles water, die we met zijn allen soldaat hebben gemaakt.

nou heb ik je, broertje!

en dit is mijn vader!

Maggie heeft echt een geweldige middag gehad. In het begin was maggie echt heel erg onderdanig, terwijl ze dat bij andere honden nooit is! zou ze dan toch aanvoelen dat die haar broertje, zusjes en mama waren?
De vader mocht niet mee het bos in, omdat de moeder weer loops was. Ook moesten ze het enigste broertje die er was goed in de gaten houden, voordat er ongelukjes zouden gebeuren.
Dit was voor Maggie de eerste keer dat ze weer bij met haar familie herenigd werd en we gaan dit zeker nog een keertje doen.
Het is echt een mooi gezicht om ze met zijn allen te zien spelen! en hoeveel verschillen je ziet tussen de pups, maar ook hoeveel ze op elkaar lijken qua gedrag! als je de verhalen hoort van de andere baasjes, zit er echt gelijkenis in! fantastisch! De foto's zijn misschien een beetje bewogen, maar dat doet er niet toe. heb het in iedergeval kunnen vastleggen!
(dit is weer geschreven door de zus van José, Ingrid)