maggie met haar broertje, 5 zusjes en moeder

Plaats hier je foto's van Labradors. Maximale maat 800x640 pixels.
Jose

maggie met haar broertje, 5 zusjes en moeder

Ongelezen bericht door Jose »

Ik ben afgelopen zaterdag met mijn baasjes naar mijn moeder geweest! mijn broertje en 5 zusjes waren er ook! 1 broertje was er niet, maar ik heb me erg goed vermaakt met de rest!

hier krijg ik een kusje van mijn lieve bruine zusje!
Afbeelding

Ik was heel veel bij mijn moeder, waarmee ik heerlijk heb gespeeld!
Afbeelding
Afbeelding

hier hadden we iets interessants gevonden in het bos! Ik was bijna nog nooit eerder in het bos geweest en nu mocht ik ook nog eens lekker los met mijn broertje en zusjes rondrennen!
Afbeelding

met mijn zusje lekker snuffelen!
Afbeelding

ik was blij dat we in het bos waren, want daar was het koeler dan zonder de bomen. toch had ik het nog steeds warm van al dat gespeel!
Afbeelding

2 tegen 1 :P
Afbeelding

1 van de baasjes had een bak meegenomen en een fles water, die we met zijn allen soldaat hebben gemaakt.
Afbeelding

nou heb ik je, broertje!
Afbeelding
Afbeelding

en dit is mijn vader!
Afbeelding

Maggie heeft echt een geweldige middag gehad. In het begin was maggie echt heel erg onderdanig, terwijl ze dat bij andere honden nooit is! zou ze dan toch aanvoelen dat die haar broertje, zusjes en mama waren?

De vader mocht niet mee het bos in, omdat de moeder weer loops was. Ook moesten ze het enigste broertje die er was goed in de gaten houden, voordat er ongelukjes zouden gebeuren.

Dit was voor Maggie de eerste keer dat ze weer bij met haar familie herenigd werd en we gaan dit zeker nog een keertje doen.

Het is echt een mooi gezicht om ze met zijn allen te zien spelen! en hoeveel verschillen je ziet tussen de pups, maar ook hoeveel ze op elkaar lijken qua gedrag! als je de verhalen hoort van de andere baasjes, zit er echt gelijkenis in! fantastisch! De foto's zijn misschien een beetje bewogen, maar dat doet er niet toe. heb het in iedergeval kunnen vastleggen!

(dit is weer geschreven door de zus van José, Ingrid)
Zootje

Ongelezen bericht door Zootje »

Leuke foto's hoor! Gezellig zo'n ontmoeting met de familie :D
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Saskia.Bernadette »

Altijd leuk om het nest terug te zien en te praten met de andere eigenaren. :D Zo te zien hebben alle hondjes zich echt vermaakt. :)
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
esmoezie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door esmoezie »

wat leuk! :D
heerlijk he in het bos Maggie!
groetjes Juliette

:zwartkopje: Keo 26-03-2009
:blondkopje: Harvey 30-07-2015
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Dat is gezellig! :D
Boukje
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Boukje »

Leuke foto's. Vind alleen dat tuigje super griezelig met die lus op de rug. Kan zo een poot of tand in de knoop mee raken tijdens het spelen met alle gevolgen van dien. Zag dat tuigje laatst ook al ergens op een foto. Vind je het zelf niet eng?
Plaats reactie