aqua coolkeeper
aqua coolkeeper
KAN IEMAND MIJ VERTELLEN HOELANG DE HOND DE BAND MAG OMHOUDEN.
DENK ALS HIJ HEM EEN PAAR UURTJES OM HEEFT OOK WEER NIET GOED IS VOOR ZIJN SPIERE'N.
DENK ALS HIJ HEM EEN PAAR UURTJES OM HEEFT OOK WEER NIET GOED IS VOOR ZIJN SPIERE'N.
borisborisboris, zou je de volgende keer Capslock uit kunnen zetten, ik vind dit persoonlijk heel vervelend lezen...
Ik heb geen antwoord op je vraag want wij hebben hem nog niet.. Maar wij gaan hem zeker ook bestellen na deze goede ervaringen! Straks in Frankrijk zal dat ook wel lekker zijn voor haar..
Kan daarbij een normale halsband nog gedragen worden of niet? Want we kunnen haar daar op vakantie niet zomaar overal los laten..?
Ik heb geen antwoord op je vraag want wij hebben hem nog niet.. Maar wij gaan hem zeker ook bestellen na deze goede ervaringen! Straks in Frankrijk zal dat ook wel lekker zijn voor haar..
Kan daarbij een normale halsband nog gedragen worden of niet? Want we kunnen haar daar op vakantie niet zomaar overal los laten..?
-
- Speurneus
- timo junior
- Snuffelneus
-
- Middelgrote hondenneus
Gister gaan varen met Joep, maar onder in de boot is het natuurlijk NOG warmer, dus hij had het zoooo zwaar. Onderweg maar even met Joep gaan zwemmen en bij de intratuin pittstop gemaakt en zo'n ding gehaald. Scheelde echt!
Nu thuis issie soms even aktief ipv alleen maar slapen door de hitte en denk ik af en toe
...zal ik die band maar ff af doen? 
Nu thuis issie soms even aktief ipv alleen maar slapen door de hitte en denk ik af en toe

- timo junior
- Snuffelneus
Lekker slim dat ik nu pas weer kijk.Jess schreef:Ik heb voor Brego idd ook de XXL besteld. Die is 55-60cm. Maar ik moet zeggen dat hij net past. Had wel een maatje kleiner gekund. Er zit nl echt een lang stuk klitteband op en dat red ik net op zn kleinst.
Brego is trouwens 34,5 kilo. Ik weet niet of Kaya ook zoiets is? Anders zou je gewoon de Xl kunnen nemen.
Ik heb de halsband zaterdag binnen gekregen, maar had inderdaad wel gewoon voor een XL kunnen gaan. Kaya weegt 28 kilo, en ook ik red het net met het klittenband.
En moet zeggen dat ik de band bij XXL ook wel erg breed vindt.
Maar...hij werkt geweldig. Kaya vindt het echt heerlijk, geen gehijg meer.
Haha, ik ga ook die polsbandjes voor mensen bestellen. Mijn vriend werkt naast zijn studie in de bouw en heeft dus afgelopen week echt hele dagen in de volle zon staan werken. Toen ik voorstelde voor hem ook een aquacoolkeeper te bestellen vond ie dat een heel goed idee. En bestel er ook meteen een voor mezelftimo junior schreef:Timo heeft er ook 1 sinds vandaag hij vind het volgens mij wel lekker want als ik weleens iets om zijn hals doe gaat hij gelijk krabben en schuren zo van af dat ding.Ik zit er aan tedenken om het voor mezelf ook tenemen geen halsband natuurlijk.Je hebt speciale bandjes voor mensen.