aqua coolkeeper

Vragen over de verzorging van je Labrador? Plaats ze hier.
borisborisboris

aqua coolkeeper

Ongelezen bericht door borisborisboris »

KAN IEMAND MIJ VERTELLEN HOELANG DE HOND DE BAND MAG OMHOUDEN.
DENK ALS HIJ HEM EEN PAAR UURTJES OM HEEFT OOK WEER NIET GOED IS VOOR ZIJN SPIERE'N.
Zootje

Ongelezen bericht door Zootje »

borisborisboris, zou je de volgende keer Capslock uit kunnen zetten, ik vind dit persoonlijk heel vervelend lezen...

Ik heb geen antwoord op je vraag want wij hebben hem nog niet.. Maar wij gaan hem zeker ook bestellen na deze goede ervaringen! Straks in Frankrijk zal dat ook wel lekker zijn voor haar..

Kan daarbij een normale halsband nog gedragen worden of niet? Want we kunnen haar daar op vakantie niet zomaar overal los laten..?
Els
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Els »

Ik gebruik de jachtlijn als Max de koelband draagt. Dat ding is best dik en met een halsband erbij word het helemaal zo'n volle boel in dat nekkie..

Ik denk niet dat het problemen kan opleveren voor de spieren. :wink:
Groetjes,
Els

Max, Voor altijd in ons hart.
Bowdi

Ongelezen bericht door Bowdi »

Ik denk dat ik hier ook maar een ga kijken voor die halsbanden.
Kan ik ze gewoon een hele dag/nacht omlaten?
Hier hebben ze voornamelijk in de nacht last van de warmte.
Jess

Ongelezen bericht door Jess »

Ik laat de halsband niet om als ik er niet ben. Brego krijgt m nl best makkelijk af en ik ben bang dat hij m dan gaat slopen.
Maar volgens mij is het geen probleem om m zolang om te laten. Anders zou je eerst overdag eens kunnen proberen, dan merk je snel genoeg of het te lang is of niet.
timo junior
Snuffelneus
Snuffelneus

Ongelezen bericht door timo junior »

Timo heeft er ook 1 sinds vandaag hij vind het volgens mij wel lekker want als ik weleens iets om zijn hals doe gaat hij gelijk krabben en schuren zo van af dat ding.Ik zit er aan tedenken om het voor mezelf ook tenemen geen halsband natuurlijk :D .Je hebt speciale bandjes voor mensen.
sandraske

Ongelezen bericht door sandraske »

Tara heeft er sinds vandaag ook eentje.. Ik had een beetje mijn twijfels maar het werkt wel goed, moet ik zeggen.. Tara ligt niet meer zo te hijgen de hele dag..
dinodap
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door dinodap »

Gister gaan varen met Joep, maar onder in de boot is het natuurlijk NOG warmer, dus hij had het zoooo zwaar. Onderweg maar even met Joep gaan zwemmen en bij de intratuin pittstop gemaakt en zo'n ding gehaald. Scheelde echt!
Nu thuis issie soms even aktief ipv alleen maar slapen door de hitte en denk ik af en toe :ffdenken: ...zal ik die band maar ff af doen? :wink:
Maico

Ongelezen bericht door Maico »

Maico heeft hem sinds vandaag om en ik moet zeggen er begint weer wat meer leven in te komen hahahaha
eerst lag hij alleen maar op het koele parket me aan te kijken van 'waarom maak je het zo warm??'
En nu ademt hij weer normaal ipv bijna hyperventileren.
Beste aankoop ooit hihi.
Bowdi

Ongelezen bericht door Bowdi »

Ik heb er sinds een paar dagen ook eentje. Toch ben ik nog niet echt overtuigd. Als ik hem een tijdje in de koelkast leg is hij echt lekker koel. Maar als de hond hem een tijdje om heeft, vindt ik niet echt dat hij koud is. :?

Voelt hij bij jullie echt koud aan? Ook na een paar uur?
timo junior
Snuffelneus
Snuffelneus

Ongelezen bericht door timo junior »

niet echt super koud maar als ik hem dan bijv tegen mijn gezicht houd is het toch lekker koel
samantha705

Ongelezen bericht door samantha705 »

Jess schreef:Ik heb voor Brego idd ook de XXL besteld. Die is 55-60cm. Maar ik moet zeggen dat hij net past. Had wel een maatje kleiner gekund. Er zit nl echt een lang stuk klitteband op en dat red ik net op zn kleinst.
Brego is trouwens 34,5 kilo. Ik weet niet of Kaya ook zoiets is? Anders zou je gewoon de Xl kunnen nemen.
Lekker slim dat ik nu pas weer kijk.
Ik heb de halsband zaterdag binnen gekregen, maar had inderdaad wel gewoon voor een XL kunnen gaan. Kaya weegt 28 kilo, en ook ik red het net met het klittenband.
En moet zeggen dat ik de band bij XXL ook wel erg breed vindt.
Maar...hij werkt geweldig. Kaya vindt het echt heerlijk, geen gehijg meer.
samantha705

Ongelezen bericht door samantha705 »

timo junior schreef:Timo heeft er ook 1 sinds vandaag hij vind het volgens mij wel lekker want als ik weleens iets om zijn hals doe gaat hij gelijk krabben en schuren zo van af dat ding.Ik zit er aan tedenken om het voor mezelf ook tenemen geen halsband natuurlijk :D .Je hebt speciale bandjes voor mensen.
Haha, ik ga ook die polsbandjes voor mensen bestellen. Mijn vriend werkt naast zijn studie in de bouw en heeft dus afgelopen week echt hele dagen in de volle zon staan werken. Toen ik voorstelde voor hem ook een aquacoolkeeper te bestellen vond ie dat een heel goed idee. En bestel er ook meteen een voor mezelf 8)
*linda*

Ongelezen bericht door *linda* »

Ik heb er gister ook maar een aangeschaft.
Hopelijk vind ie het fijn maar gister liet ie de band al goed om.
Wat me alleen niet echt duidelijk is; moet de band eerst met water volzuigen dan drogen en dan nog in de koelkast ?
of alleen maar drogen?
Jess

Ongelezen bericht door Jess »

Je hoeft de band alleen maar te laten drogen.
Hij kan in de koelkast om m gelijk koel te maken, maar ik vind 10 min in het water en dan laten drogen toch fijner. Dan werkt hij beter.
Het is of de koelkast of water.
Plaats reactie