Kijk een dierentuin begrijp ik wel.
De dieren zouden er dol van kunnen worden.
Misschien een gat in de markt?
Een 4 sterren pension bij een pretpark cq. dierentuin??
Inderdaad...klinkt al een heel stuk anders.Rocco schreef:zoals jij het beschrijft klinkt het zo erg nog niet...op de site stond alleen dat kleine stukje tekst. en op basis daarvan zou ik t toch niet durven!Nino&Toosje schreef:Nou, ik kan vertellen, ik heb ze een keer in de Efteling kennel gedaan.Mooie ruime, schone kennels, vers water, lekker koel.
Er is altijd iemand aanwezig, alleen beginnen ze er niet aan om honden uit te laten, en terecht, want ze kennen de honden immers niet.
Ze vragen je mobiele telefoon nummer voor noodgevallen.
Wij waren toen in de buurt op vakantie en ik had ze liever in de kennel van de Efteling dan alleen in een vreemd huisje.
Ik heb ze een matje mee gegeven, en een kluifje. Ben terug gekomen om ze uit te laten en ze hebben genoten van de koelte en waren heel erg rustig.
Ik zou het zo weer doen.
Zet mij maar onder de deurbellen.

En dan? Kinderen die bang zijn voor honden, mensen die weigeren ontlasting op te ruimen, honden die overal piesen?Jess&Max schreef:En toch vind ik het jammer waarom je je hond niet gewoon mee mag nemen, al doen wij de hond dan een dagje naar de buuf. Die heeft een golden retriever, en Max is helemaal dol op hem.
Ja daar heb je weer gelijk aan.Els schreef:En dan? Kinderen die bang zijn voor honden, mensen die weigeren ontlasting op te ruimen, honden die overal piesen?Jess&Max schreef:En toch vind ik het jammer waarom je je hond niet gewoon mee mag nemen, al doen wij de hond dan een dagje naar de buuf. Die heeft een golden retriever, en Max is helemaal dol op hem.
Ik vind dat er best plaatsen mogen zijn die hondvrij zijn.![]()
Idd, dierentuinen willen het niet meer omdat de bewoners gestrest worden op 2 uitzonderingen na, te weten Ouwehands en Amersfoort.
Dan maar een dagje oppas regelen of gebruik maken van de mogelijkheden die worden geboden door het park in kwestie indien aanwezig.

Ja, daar moet ik zeggen, bof ik ook mee. Ik kan die van mij overal achter de deur zetten. Het zinnetje: " lief zijn, moet werken" kennen ze. Weten zij veel dat ik ondertussen iets anders doeRocco schreef:met uitzondering van een geleide-/hulphond heeft een hond niks te zoeken in zo'n park. In uiterste nood kan ie in zo'n kennel...zo vreselijk als het op mij overkwam blijkt het dus niet te zijn, al zou ik mijn hond er nooooit in doen. die komt er gegarandeerd met een trauma uit!

waarom denk je dat?Rocco schreef:met uitzondering van een geleide-/hulphond heeft een hond niks te zoeken in zo'n park. In uiterste nood kan ie in zo'n kennel...zo vreselijk als het op mij overkwam blijkt het dus niet te zijn, al zou ik mijn hond er nooooit in doen. die komt er gegarandeerd met een trauma uit!

nou ik denk dat het met Cooper ook zou gebeuren hoor, die vind het soms al moeilijk om alleen in zijn eigen huis alleen te blijven laat staan dat ik hem zomaar in een kennel drop met vreemdensbientje schreef:waarom denk je dat?Rocco schreef:met uitzondering van een geleide-/hulphond heeft een hond niks te zoeken in zo'n park. In uiterste nood kan ie in zo'n kennel...zo vreselijk als het op mij overkwam blijkt het dus niet te zijn, al zou ik mijn hond er nooooit in doen. die komt er gegarandeerd met een trauma uit!