En donna maar wachten

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Mandy
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

En donna maar wachten

Ongelezen bericht door Mandy »

Don en ik hadden gewandeld en meestal als we terug zijn krijgt don haar eten. Zo nu ook, ik liep naar de kast en weeg haar eten af gooi het in haar bak en zet de bak op de vaste plek neer. Donna zat uiteraard al netjes te wachten. Maar ik was er niet helemaal met mijn hoofd bij en gaf haar niet het sein dat ze mocht eten maar dat had ik dus helemaaaaal niet door. Ik had ondertussen al de wasmand van boven gehaald en de was opgehangen en te drinken gepakt en het eten opgezet. En ik wou nog even in de kamer zitten en k dacht wat ligt don nou zielig te kijken dus ik loop naar haar toe... voerbak nog vol en toen begon bij mij pas het lampje te branden :D Dus ik heb haar maar snel het sein gegeven om te eten en heb haar nog nooit zo blij gezien dat ze mocht eten (na zeker 20 minuten wachten :lol: ) stiekem moet ik er wel om lachen maar eigenlijk ben ik wel een heeeel gemeen vrouwtje :D
Mousy
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

wachten

Ongelezen bericht door Mousy »

Ik moet er ook wel om lachen hoor,want ik zie het zo voor me.Maar jij bent ook wel een beetje gemeen.Nee hoor ik heb dat ook wel eens dan ben je met meerdere dingen tegelijk bezig.Zo zie je maar dat geduld toch beloond wordKnuffel voor Donna :klasse: Groetjes:mousy :D
yosca
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door yosca »

O ja.. dat overkomt mij ook wel eens. Gebeurd er opeens van alles en dan vergeet ik het commando 'toe maar'. Tot een van de kids naar me toekomt.. mam, ze zit er nog steeds :oops:.

Toch knap van ze!!
Groetjes van Anneke en een Pootje van Yosca & Zyva.
Miske
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Miske »

Hahaha, herkenbaar! Als ik juist telefoon krijg als Olly zit te wachten op haar eten, dan vergeet ik het ook wel eens :).
:zwartpootje: Kim en geleidehond op pensioen Olly, een zwarte labrador retriever van het Belgisch Centrum voor Geleidehonden te Tongeren.
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Wat knap zeg!! :D
Els
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Els »

Max laat weten dat hij het heel zielig vind voor vriendinnetje Donna! En dat we jou een burger moeten voorzetten die je niet mag pakken :lol: :D
Groetjes,
Els

Max, Voor altijd in ons hart.
Mandy
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Mandy »

Els schreef:Max laat weten dat hij het heel zielig vind voor vriendinnetje Donna! En dat we jou een burger moeten voorzetten die je niet mag pakken :lol: :D
:D:D:D en voor de treiterij pakken don en max hem zeker voor mijn neus weg die pikpiraten :cry:

hahahahahaha
FunnyNina
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door FunnyNina »

Ik vind het heel knap van Donna dat ze zo netjes bleef wachten. :klasse:
laika
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door laika »

knap hoor dat hij blijft wachten
:zwartkopje: Zosja 31-03-2003...........02-02-2016
:zwartkopje: Quinty 7-06-2005
:blondkopje: Shanna 8-11-2008
bubbles
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door bubbles »

Knap hoor, dat ze bleef wachten :applaus:
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Saskia.Bernadette »

Knappe hond met een dom vrouwtje. :D 8)
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
Rocco

Ongelezen bericht door Rocco »

haha..wauw, dat is wel heel knap! Wachten met eten doet Rocco zeer zeker niet!!!! Heb m wel eens per ongeluk een kwartier voor de deur in het portiek laten zitten toen ie net geleerd had dat hij eerst de baasjes naar binnen moest laten gaan. Deur dicht...koffie zetten..goh wat is het stil in huis :confused: ...haha oeps, zat ie schat heel braaf voor de deur te wachten... arme schat :verliefd1:
Annie/Svenja
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Annie/Svenja »

Hier wachten ze ook netjes, maar ik denk als het zo lang duurt dat er bij allebei een plasje water op de grond ligt van het kwijlen :D
Els
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Els »

Mandy schreef:
Els schreef:Max laat weten dat hij het heel zielig vind voor vriendinnetje Donna! En dat we jou een burger moeten voorzetten die je niet mag pakken :lol: :D
:D:D:D en voor de treiterij pakken don en max hem zeker voor mijn neus weg die pikpiraten :cry:

hahahahahaha
:D :lol: :D Grote kans..
Groetjes,
Els

Max, Voor altijd in ons hart.
michelle
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door michelle »

knap hoor Donna :klasse: dat doet fleur je niet na hoor :D
Afbeelding
Plaats reactie