Gelukkig zag de man dat ik King probeerde in goede banen te leiden, ik boos ook direct excuses aan. man stelde kind voor om King te aaien, gelukkig
Ik schaam me kapot
-
milo
- Grote hondenneus

-
wobbetje
Ach ja, labjes zijn nu eenmaal van het buldozertype hé.
Ik begrijp alleen steeds niet goed waarom zo'n onwetende mensen direkt beschuldigingen beginnen te uiten dat het een agressieve hond is. Volgens mij zie je toch direkt het verschil hoor, ook al ken je geen sikkepit van een hond.
Ik heb zelfs al eens een reactie gehad van : uw hond ziet er zo bloeddorstig uit mevrouw,
terwijl Wobbe gewoon rustig naast mij liep. Hij heeft trouwens nog nooit naar een andere hond geblaft, gegromd of wat dan ook.Daar ben ik écht niet goed van geweest, en dat kwam dan notabene nog van iemand die zelf een hond had die dan op de koop toe nog volop stond te grommen naar Wobbe ook !!. Je zou hem moeten zien mijne Wobbe, het liefste kopje van heel de wereld. Doet zelfs geen vlieg kwaad.
Om zulke reactie kan ik behoorlijk
worden hoor. (Thuis dan.....)
Labradors hebben toch een groot knuffelgehalte, daar zullen jullie het toch wel mee eens zijn denk ik.
Groetjes
Martine en Wobbe
Ik begrijp alleen steeds niet goed waarom zo'n onwetende mensen direkt beschuldigingen beginnen te uiten dat het een agressieve hond is. Volgens mij zie je toch direkt het verschil hoor, ook al ken je geen sikkepit van een hond.
Ik heb zelfs al eens een reactie gehad van : uw hond ziet er zo bloeddorstig uit mevrouw,
Om zulke reactie kan ik behoorlijk
Labradors hebben toch een groot knuffelgehalte, daar zullen jullie het toch wel mee eens zijn denk ik.
Groetjes
Martine en Wobbe
-
EricaM
- Speurneus

Bram heeft ook van die acties hoor. Dus je hoeft je zeker niet te schamen. Gebeurt bijna iedere pup eigenaar wel een keer. En inderdaad, in je paniek doe je precies het tegenovergestelde wat je zou moeten doen.
Gelukkig is Bram nu iets beheersbaarder, maar als ik in de verte kinderen zie of hoor, gaat Bram aan de lijn. Losloopgebied of niet. Eerst maar eens kijken of er ook een hond bij is, want dan weet ik dat die kids het ook wel goed vinden.
En ik moet bij Bram ook nog altijd even checken of er niets te eten valt te halen, want ook dan is Bram niet te houden. Vreet gewoon het eten van een gezinnetje op. Of het nou pizza, kipnuggets of een stuk snoep is.
Gelukkig is Bram nu iets beheersbaarder, maar als ik in de verte kinderen zie of hoor, gaat Bram aan de lijn. Losloopgebied of niet. Eerst maar eens kijken of er ook een hond bij is, want dan weet ik dat die kids het ook wel goed vinden.
En ik moet bij Bram ook nog altijd even checken of er niets te eten valt te halen, want ook dan is Bram niet te houden. Vreet gewoon het eten van een gezinnetje op. Of het nou pizza, kipnuggets of een stuk snoep is.
Groetjes Erica, en een knuffel van Bram
-
Rocco
ja..het is jammer dat mensen niet willen leren met dieren om te gaan. Juist als je ergens bang voor bent moet je weten hoe je moet reageren! ik heb een klas (ben juf) met 22 Turkse kinderen. Op de foto vinden ze Rocco heel schattig, maar als ze m tegen komen (zeggen ze nu) dan vinden ze m eng. Puur aangeleerd gedrag.
Ik zat met rocco op een losloopveld en even verderop gingen 2 gezinnen bbqen.. (heel handige plek
) Rocco gaat nooit naar vreemden toe dus hij kwam niet in de buurt. Een van de gezinnen , de man, probeerde Rocco naar zich toe te lokken met een stukje worst...maar hoe lekker het ook rook, hij durfde niet naar de man toe...
Hij was gaan zitten een een klein turks meisje , jaar of 2 ging boterbloemen voor Rocco plukken...echt zooo schattig
.. elke keer kwam ze terug en de stapel werd steeds groter.. Toen ze viel trok ze zich aan Rocco zijn lange haren op en die kindervriend laat echt alles toe! toen ze weer met bloemen zijn kant op liep kwam opeens een broer/neef wat dan ook aanrennen, schreeuwend en zwaaiend met zijn armen naar dat meisje.. Ik kon Rocco niet meer op tijd bij zijn nekvel pakken en hij rende naar het kind, gooide haar om, en ging over haar heen staan en blaffen naar die man..
Ik heb m snel weggehaald, en die man maar: die hond is vals roepen, ze moeten m afmaken!! Zo nou dat zeg je niet over mijn hond!
hij moet eens zn hersens gebruiken! dom gedrag.. en die arme Rocco snapte er niks van, vriendinnetje weg en allemaal boze mensen!
Ik zat met rocco op een losloopveld en even verderop gingen 2 gezinnen bbqen.. (heel handige plek
Hij was gaan zitten een een klein turks meisje , jaar of 2 ging boterbloemen voor Rocco plukken...echt zooo schattig
Ik heb m snel weggehaald, en die man maar: die hond is vals roepen, ze moeten m afmaken!! Zo nou dat zeg je niet over mijn hond!