Autodeken

Vragen over de verzorging van je Labrador? Plaats ze hier.
Dinie
Speurneus
Speurneus

Autodeken

Ongelezen bericht door Dinie »

Aangezien mijn hondendeken voor op de achterbank versleten is, wil ik een nieuwe kopen.
Mijn vraag is:
Heb je een autodeken voor op de achterbank??
Zo ja, wat voor iets heb je en bevalt deze goed?
De deken moet wel waterdicht, vuilafstotend, goed schoon te maken zijn en evt wasmachine wasbaar.
:zwartkopje: Ciba (Ciba van Budiliumhof) 22-10-2005 ~ 25-4-2008
:zwartkopje: Yara (Raspberrycream van Budiliumhof) 7-3-2008
Marieke
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Marieke »

Ik had voor in de oude auto een deken gekocht van petsplace... iets van 29 euro... Ik vertik het om daar 99 euro voor te betalen.. Deze beviel goed, maar is niet heel erg vuil afstotend en ook niet geheel makkelijk schoon te maken met al die blonde haren, hij was wel waterafstorend.... Moeders heeft een oplossing bedacht... Die was bezig met een groot bechkleed.. Bench was al eerder de deur uit, dus dan maar een autokleed... Voor over de andere deken heen.. Deze ving het vuil en de haren en het zand op en kon makkelijk in de was...

Toen kregen we een andere auto een station.. Dat zelfgemaakte kleed ligt nu daar achterin... En dat andere autokleed heb ik bewaard just in case... Maar goed ook..

Inmiddels een eigen autootje waar Quincy op de achterbank zit... Nu doe ik een oud hoelaken voor op bed om de bank heen.. Daaroverheen dat oude kleed van petsplace... Voordeel is dat de bende er makkelijk uit te halen is en de bank heel schoon blijft.. Als ik ineens iemand moet vervoeren op de achterbank hoef ik me niet te schamen voor alle blonde haren en al dat zand.... :wink:
Groetjes Marieke en een pootje van Quincy en Noortje

:blondpootje: Quincy
:zwartpootje: Noortje
AnoukenTimo

Ongelezen bericht door AnoukenTimo »

Wij hebben deze: http://www.huisdiersuper.nl/product/28/ ... n/Autohoes" onclick="window.open(this.href);return false;

Van de huisdierensuper een goede en betrouwbare (web)winkel.
De deken bevalt ons erg goed!!
Buddy007
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door Buddy007 »

Ik heb dezelfde als die hierboven.
Voor 10 euro in de aanbeiding, dus was het proberen waard.
Maar ik ben er erg tevreden over, waterdicht, zand enz. blijft erop liggen. Heb hem nog nooit in de wasmachine gehad, maakt hem altijd schoon met een doekje. Ik heb hem nu ruim een half jaar en is nog helemaal heel.
Groetjes Lisanne
Berdien
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Berdien »

Ik heb ook dezelfde als de twee hierboven. Bevalt prima, Brent ligt er al bijna twee jaar op en deken is nog heel. Makkelijk schoon houden en de viezigheid blijft er goed op liggen.
Mijn labje is meer dan een hond alleen..... ook mijn beste maatje
Lien
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Lien »

Deze is wat duurder, maar inmiddels heb ik er twee, 1 in de achterbak en de ander op de bank. Goed wasbaar en heel dik. De eerste heb ik al 6 jaar en ziet er nog steeds uit als nieuw, na intensief gebruik (dagelijks zwemmen :) ) en vele wasbeurten.

http://www.dewelpenhoeve.nl/index.php?m ... cts_id=992
groetjes, Lien

Being happy does not mean everything is perfect, it only means you've decided to see beyond the imperfections
Lien
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Lien »

AnoukenTimo schreef:Wij hebben deze: http://www.huisdiersuper.nl/product/28/ ... n/Autohoes" onclick="window.open(this.href);return false;

Deze heb ik ook gehad, maar die is vrij snel gescheurd :(
groetjes, Lien

Being happy does not mean everything is perfect, it only means you've decided to see beyond the imperfections
Nienke
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Nienke »

Wij hadden er ook 1, vuil en waterafstotend.
Het nadeel van dat ding is dat het (best) glad spul is (volgens mij nylon ofzo) dus Jayla schoof altijd heen en weer als we door de bocht gingen, niet erg prettig dus :?
We hebben nu gewoon weer lekker een goedkopen fleecedeken van de ikea, en we halen om de zoveel tijd gewoon een nieuwe :D
Linnie

Ongelezen bericht door Linnie »

Ik heb zo'n soort hangmat, die bevestig je aan de voorstoelen, zodat je hond niet in het voetengat kan vallen. Daarop leggen wij een fleesedekentje.
Jron

Ongelezen bericht door Jron »

Ik gebruik gewoon een handdoek die eens in de twee weken in de was gaat. Nog geen reden gezien om iets anders ervoor aan te schaffen.
sharon66057
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door sharon66057 »

AnoukenTimo schreef:Wij hebben deze: http://www.huisdiersuper.nl/product/28/ ... n/Autohoes" onclick="window.open(this.href);return false;

Wij hebben deze ook voor Noah, gekocht bij dierenwinkel Jumper in de aanbieding voor 10 euro.
Alleen de lussen waarmee je hem vast maakt aan de stoelen waren al vrij snel losgescheurd ik heb deze toen zelf weer vastgemaakt.
Verder is het idd vrij glad spul, dus je moet zacht door de bochten gaan.
Hij is wel goed vuil en water afstotend :)
Afbeelding

:bruinpootje: Noah

Zeg me dat je nooit weg zal gaan....
Dat kan ik je niet beloven.
Maar als je aan me denkt, zul je me zien...heel even, in de verte...

R.I.P Rebel en Nero, samen voor altijd in mijn hart...
Dinie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Dinie »

Bedankt voor de adviezen!! :)
Ondertussen heb ik er een gekocht bij Tom&Co. Dit is een dierenspeciaalzaak in België. Voor ons vlakbij. Ik woon nmelijk tegen de Belgische grens aan.
:zwartkopje: Ciba (Ciba van Budiliumhof) 22-10-2005 ~ 25-4-2008
:zwartkopje: Yara (Raspberrycream van Budiliumhof) 7-3-2008
Plaats reactie