Geen diploma vandaag...

Plaats hier alles over jachttraining en de jacht.
Dinie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Dinie »

Jammer, ze kunnen ook niet altijd de beste zijn!! :wink:
:zwartkopje: Ciba (Ciba van Budiliumhof) 22-10-2005 ~ 25-4-2008
:zwartkopje: Yara (Raspberrycream van Budiliumhof) 7-3-2008
Pandora
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Pandora »

Dinie schreef:Jammer, ze kunnen ook niet altijd de beste zijn!! :wink:
Een keertje de beste zou ik wel heel leuk vinden :wink: maar dan moeten we nog een beetje oefenen :D
Groetjes van Brigitte & Zoo
Afbeelding
Bedankt Marjolein, hij is top!
miranda
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door miranda »

En hoe zijn de onderhandelingen afgelopen,heeft ramses zijn contract getekend?
Zal hij voortaan een "brave" hond zijn?

:D :lol: :D
:blondpootje:Desie (Mayority's irristible desires)16-10-1997 r.ip. 28-02-2009
:blondpootje:July (joking jewel out of mids)13-07-2001 r.i.p.13-10-2010
:blondpootje:Iris ( be my irrisstible Iris out of mids) 11-01-2003 r.i.p 25-05-2016
:blondpootje:Robin (nickel and dimes girl power) 07-09-2007 rip 10-04-2018
:bruinpootje: Bowie 16-04-2017
Pandora
Speurneus
Speurneus

miranda schreef:En hoe zijn de onderhandelingen afgelopen,heeft ramses zijn contract getekend?
Zal hij voortaan een "brave" hond zijn?

:D :lol: :D
Tuurlijk zal hij een brave hond zijn... 2 minuten :D
Je kent het toch? Als ik in die lieve bruine ogen en dat ondeugende smoelwerk kijk dan smelt ik gewoon :verliefd1: :D
Afbeelding
miranda
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door miranda »

:lol: :lol: :lol:
:blondpootje:Desie (Mayority's irristible desires)16-10-1997 r.ip. 28-02-2009
:blondpootje:July (joking jewel out of mids)13-07-2001 r.i.p.13-10-2010
:blondpootje:Iris ( be my irrisstible Iris out of mids) 11-01-2003 r.i.p 25-05-2016
:blondpootje:Robin (nickel and dimes girl power) 07-09-2007 rip 10-04-2018
:bruinpootje: Bowie 16-04-2017
donna
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door donna »

Jammer Brigitte,
ik weet wel dat je de liefste hond van de wereld hebt, maar je wilt toch graag een keer resultaat. Ik begrijp dat heel goed en met een B kan je leuk mappen gaan doen.
De eerste proef van Donna was in Tull en 't Waal. Daar hadden we helemaal niets en afgelopen zaterdag in Lunteren een C. Daar was ik natuurlijk heel blij mee, maar mijn doelstelling voor dit jaar is toch echt een KNJV B. Ik ga as zondag weer proberen in Afferden/Deest. Ik hoop dat ik mijn zenuwtjes in bedwang kan houden.
Ga jij dit jaar nog een keer proberen om B te halen?
Ik vind het altijd heel leuk om jullie belevenissen te lezen, je hebt echt talent om het te verwoorden.
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Saskia.Bernadette »

Jammer dat het op onderhandelingen moest aankomen :evil: :D Maar zo'n knapperd gun je toch zijn eten wel, ook al gaat het even wat minder? :wink:

Ik heb net mijn bevestiging voor Bleiswijk binnen. Nu beginnen de zenuwen pas echt te gieren.............. :? Ik heb je op de lijst zien staan. Hopelijk hebben we tijd om elkaar eens te groeten. :D
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
Pandora
Speurneus
Speurneus

donna schreef:Jammer Brigitte,
ik weet wel dat je de liefste hond van de wereld hebt, maar je wilt toch graag een keer resultaat. Ik begrijp dat heel goed en met een B kan je leuk mappen gaan doen.
De eerste proef van Donna was in Tull en 't Waal. Daar hadden we helemaal niets en afgelopen zaterdag in Lunteren een C. Daar was ik natuurlijk heel blij mee, maar mijn doelstelling voor dit jaar is toch echt een KNJV B. Ik ga as zondag weer proberen in Afferden/Deest. Ik hoop dat ik mijn zenuwtjes in bedwang kan houden.
Ga jij dit jaar nog een keer proberen om B te halen?
Ik vind het altijd heel leuk om jullie belevenissen te lezen, je hebt echt talent om het te verwoorden.
Ik hoop dat je het haalt! Ik had ook verwacht om jullie nog wel tegen te komen bij een proef :) Ik ben wel veel honden uit het nest van Donna tegen gekomen bij de proeven die ik deed.
De B hebben we vorige week al gehaald, dus dat doel hebben we al bereikt, gelukkig. We mogen dus al meedoen aan MAPs en workingtesten B 8)
De 17de in Bleiswijk proberen we het nog een keer. Ik zou het leuk vinden als hij ook nog eens liet zien hoe goed hij het kan ipv het net te halen. Ik denk dat ik toch teveel spanning uitstraal voor dat tere hondenzieltje van Ramses :roll:
Afbeelding
Pandora
Speurneus
Speurneus

Saskia.Bernadette schreef:Jammer dat het op onderhandelingen moest aankomen :evil: :D Maar zo'n knapperd gun je toch zijn eten wel, ook al gaat het even wat minder? :wink:

Ik heb net mijn bevestiging voor Bleiswijk binnen. Nu beginnen de zenuwen pas echt te gieren.............. :? Ik heb je op de lijst zien staan. Hopelijk hebben we tijd om elkaar eens te groeten. :D
We komen elkaar echt wel tegen als we aan de wandel zijn op weg naar de proeven :D
Ik ben ook acuut nerveus :( Ons startnummer is twee nummers na 'de juf' en haar man en die zijn goeoeoeddddd :? Daarbij valt mijn clown helemaal in het niet :lol:

Mijn knapperd krijgt altijd zijn eten, ik ben dol op die hond wat hij ook presteert :verliefd1:
Ik weet niet wat hij had dit weekend maar het ging niet, nullen op C onderdelen, dat slaat echt nergens op in zijn geval :?
Gisteren kon hij niet eens 2 minuten blijven liggen, kort apport ging waardeloos, apport uit het water was puinhoop, volgen ging wel netjes en terugkomen ook.
Ach, nieuwe ronde, nieuwe kansen :)
Afbeelding
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Pandora schreef:
Saskia.Bernadette schreef:Jammer dat het op onderhandelingen moest aankomen :evil: :D Maar zo'n knapperd gun je toch zijn eten wel, ook al gaat het even wat minder? :wink:

We komen elkaar echt wel tegen als we aan de wandel zijn op weg naar de proeven :D
Ik ben ook acuut nerveus :( Ons startnummer is twee nummers na 'de juf' en haar man en die zijn goeoeoeddddd :? Daarbij valt mijn clown helemaal in het niet :lol:

Mijn knapperd krijgt altijd zijn eten, ik ben dol op die hond wat hij ook presteert :verliefd1:
Ik weet niet wat hij had dit weekend maar het ging niet, nullen op C onderdelen, dat slaat echt nergens op in zijn geval :?
Gisteren kon hij niet eens 2 minuten blijven liggen, kort apport ging waardeloos, apport uit het water was puinhoop, volgen ging wel netjes en terugkomen ook.
Uiteindelijk doen we het toch voor de lol............. ik tenminste wel, maar aan de andere kant wil ik eruit halen wat erin zit. :D :lol:
Pandora
Speurneus
Speurneus

Saskia.Bernadette schreef:
Pandora schreef:

Uiteindelijk doen we het toch voor de lol............. ik tenminste wel, maar aan de andere kant wil ik eruit halen wat erin zit. :D :lol:
Ik doe het absoluut voor de lol maar als we daar dan toch staan dan wil ik het ook wel zo goed mogelijk doen :wink:
We gaan nu eerst een paar dagen uitwaaien in de Ardennen :)
Afbeelding
donna
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door donna »

Veel plezier in de Ardennen. Ik weet dat jullie altijd genieten wat jullie ook doen. En we komen elkaar ongetwijfeld wel weer een keer tegen.
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Fijne dagen hoor! Lekker genieten, beter zonder wind, met een lekker zonnetje? 8)

ik ga zaterdag twee weken kamperen. Voor Bleiswijk kom ik dan vanuit de achterhoek even terug rijden. :D Dat wordt heel vroeg opstaan............. :?
speurneus carola
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door speurneus carola »

zal me kenneljasje aandoen, als het weer het toelaat ben ik herkenbaar ik kom ook kijken
al me kinders uitgevlogen
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

speurneus carola schreef:zal me kenneljasje aandoen, als het weer het toelaat ben ik herkenbaar ik kom ook kijken
:klasse: Leuk, maar of je echt het werken kan zien???? :roll:
Plaats reactie