Mijn schouder zowat uit de kom heeft getrokken. Nog nooit van "naast" of "zit" of wat dan ook gehoord heeft. Die bij het zien van het trainingsveld compleet uit zijn dak ging, zijn hersens tijdelijk kwijt was geraakt en mij het schaamrood op mijn gezicht heeft gebracht. Wat nou de reden was? Ik zou het echt niet weten. Of het feit dat hij Vanya van Milou zo lief vond, of het feit dat de anderen twee in de auto aan het wachten waren , of hij vond het inderdaad zooooooo spannend en leuk de rally O.
Een ding weet ik zeker. Ik probeer het volgende week nog één keer, doet hij het zelfde , dan is het afgelopen met dit gebeuren. Dan mag Toosje de Rally 0 voortzetten en nino wordt alleen nog thuis in zijn uppie getraind verder. Ik herkende mijn eigen hond niet meer vanavond
Toen van hond gewisseld. Het goot van de lucht , nog steeds. Had mijn waxjas, laarzen en hoedje op. Vanaf mijn hoedje liep een constante waterval voor mijn gezicht langs. Mijn spijkerbroek sopte in mijn knieholtes, Nulay zat met de meest zielige blik naast mij alsof hij wilde zeggen:" vrouwtje wat heb ik in godsnaam gedaan dat ik zo gestraft wordt.
Nou, deze avond was niet echt een succes. Volgende week nieuwe ronde, nieuwe kansen