trainingsmaatjes gezocht

Plaats hier alles over jachttraining en de jacht.
Marinka
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

trainingsmaatjes gezocht

Ongelezen bericht door Marinka »

Met Ziba volg ik jachttraining en wij doen dat elke zondagochtend. Door de week doe ik met haar wel wat kleine oefeningen maar het zou toch leuk zijn om met meerdere honden een soort trainingsclubje op te richten zodat je een keer extra kunt trainen. Wie heeft er zin in om mee te doen? De regio is natuurlijk ook wel handig om aan te geven, ik woon zelf vlak bij Bergen op Zoom. Ik wil best een uurtje rijden. Wie heeft interesse?
Saskia
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Saskia »

Ja. lijkt me leuk!
Maar we moeten even kijken of Benco dat trekt.
Die wil altijd graag spelen :shock:
Ik zou de muziek willen kennen waarvoor de staart van mijn hond de maat slaat!
Pandora
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Pandora »

Ik vind het wel leuk om af en toe samen te trainen.
Als je op zoek bent naar een vast tainingsgroepje dan wordt dat voor mij heel lastig (onmogelijk).
Groetjes van Brigitte & Zoo
Afbeelding
Bedankt Marjolein, hij is top!
Marinka
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ik kijk nog even dit weekeinde aan of er nog meer liefhebbers zijn. Zullen we na het weekeinde proberen een afspraak te plannen?
ester

Ongelezen bericht door ester »

Wat wil je precies gaan trainen?
RaymondC
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door RaymondC »

Een uurtje rijden vanuit Bergen op Zoom, dan komt regio Gent (België) dus ook in aanmerking.

Heb zelf dit jaar jachttraining gedaan bij hondenschool http://www.willtoplease.be.
Dus als je het ziet zitten om eens af te komen (kan vragen of er nog meer mee willen trainen van onze groep) geef maar een seintje dan.
Marinka
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Hallo allemaal, wat ik zou willen trainen zijn kort gezegd de proeven die je ook moet doen als je aan een c of b wedstrijd mee doet. Dus bijvoorbeeld, markeer apport, over water, verloren apport, vooruit sturen, enz. Mijn bedoeling was om met een aantal hondjes dit 1 keer in de week (of twee weken) te doen om zo meer ervaring te krijgen. Ik train zelf op de zondagochtend dus deze valt voor mij af. Wat ik leuk zou vinden om steeds een andere locatie te bezoeken, zodat we de rijafstand ook kunnen delen. Hoe denken jullie er over?
Labje
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Labje »

Jammer, dat ik zo ver weg woon, anders had ik zeker belangstelling gehad. :(
Groetjes Lidy en een pootje van Yentl en Bieke
Afbeelding
Pandora
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Pandora »

Marinka schreef:Hallo allemaal, wat ik zou willen trainen zijn kort gezegd de proeven die je ook moet doen als je aan een c of b wedstrijd mee doet. Dus bijvoorbeeld, markeer apport, over water, verloren apport, vooruit sturen, enz. Mijn bedoeling was om met een aantal hondjes dit 1 keer in de week (of twee weken) te doen om zo meer ervaring te krijgen. Ik train zelf op de zondagochtend dus deze valt voor mij af. Wat ik leuk zou vinden om steeds een andere locatie te bezoeken, zodat we de rijafstand ook kunnen delen. Hoe denken jullie er over?
Prima! Ik zie dan wel per keer of ik kan aansluiten want ik werk onregelmatige uren.
Het idee is goed, C en B onderdelen zijn ook prima hoewel ik niet graag de oefeningen altijd precies zo train als ze op de proeven gaan maar wel vergelijkbare oefeningen. Dit omdat de proefonderdelen anders meer een 'kunstje' worden ipv een vaardigheid. maar dat is mijn persoonlijke mening.
Groetjes van Brigitte & Zoo
Afbeelding
Bedankt Marjolein, hij is top!
Marinka
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Helemaal eens Brigitte, het waren maar voorbeelden. Wie sluit nog meer aan? Voorstellen voor de eerste datum en trainingslocatie zijn welkom!
Zeeuwse labjes
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Zeeuwse labjes »

Ik wil ook best mee trainen! Dan kan ik afwisselend de ene keer met Saar en een volgende keer met Sofie komen. Ik woon op Schouwen-Duiveland. Op zondagmiddag train ik met Sofie, dus ook voor mij valt de zondag af.
Nu het 's avonds weer snel donker wordt moeten we wel overdag trainen. En ik moet (helaas) ook nog werken, dus de zaterdag komt het beste uit en anders moet ik gewoon af en toe een (halve) dag vrij nemen. Dat zal dan niet elke week lukken, maar dat zien we dan wel.
Afbeelding
Ixor du Bois de Lilas 13/10/1993 - 15/5/2007
Buttacre's Breezy Bailiff 4/2/1998 - 4/6/2010
Plaats reactie