trainingsmaatjes gezocht
-
- Kleine hondenneus
trainingsmaatjes gezocht
Met Ziba volg ik jachttraining en wij doen dat elke zondagochtend. Door de week doe ik met haar wel wat kleine oefeningen maar het zou toch leuk zijn om met meerdere honden een soort trainingsclubje op te richten zodat je een keer extra kunt trainen. Wie heeft er zin in om mee te doen? De regio is natuurlijk ook wel handig om aan te geven, ik woon zelf vlak bij Bergen op Zoom. Ik wil best een uurtje rijden. Wie heeft interesse?
-
- Hele grote hondenneus
- Contacteer:
-
- Speurneus
- RaymondC
- Middelgrote hondenneus
- Contacteer:
Een uurtje rijden vanuit Bergen op Zoom, dan komt regio Gent (België) dus ook in aanmerking.
Heb zelf dit jaar jachttraining gedaan bij hondenschool http://www.willtoplease.be.
Dus als je het ziet zitten om eens af te komen (kan vragen of er nog meer mee willen trainen van onze groep) geef maar een seintje dan.
Heb zelf dit jaar jachttraining gedaan bij hondenschool http://www.willtoplease.be.
Dus als je het ziet zitten om eens af te komen (kan vragen of er nog meer mee willen trainen van onze groep) geef maar een seintje dan.
-
- Kleine hondenneus
Hallo allemaal, wat ik zou willen trainen zijn kort gezegd de proeven die je ook moet doen als je aan een c of b wedstrijd mee doet. Dus bijvoorbeeld, markeer apport, over water, verloren apport, vooruit sturen, enz. Mijn bedoeling was om met een aantal hondjes dit 1 keer in de week (of twee weken) te doen om zo meer ervaring te krijgen. Ik train zelf op de zondagochtend dus deze valt voor mij af. Wat ik leuk zou vinden om steeds een andere locatie te bezoeken, zodat we de rijafstand ook kunnen delen. Hoe denken jullie er over?
-
- Speurneus
Prima! Ik zie dan wel per keer of ik kan aansluiten want ik werk onregelmatige uren.Marinka schreef:Hallo allemaal, wat ik zou willen trainen zijn kort gezegd de proeven die je ook moet doen als je aan een c of b wedstrijd mee doet. Dus bijvoorbeeld, markeer apport, over water, verloren apport, vooruit sturen, enz. Mijn bedoeling was om met een aantal hondjes dit 1 keer in de week (of twee weken) te doen om zo meer ervaring te krijgen. Ik train zelf op de zondagochtend dus deze valt voor mij af. Wat ik leuk zou vinden om steeds een andere locatie te bezoeken, zodat we de rijafstand ook kunnen delen. Hoe denken jullie er over?
Het idee is goed, C en B onderdelen zijn ook prima hoewel ik niet graag de oefeningen altijd precies zo train als ze op de proeven gaan maar wel vergelijkbare oefeningen. Dit omdat de proefonderdelen anders meer een 'kunstje' worden ipv een vaardigheid. maar dat is mijn persoonlijke mening.
Groetjes van Brigitte & Zoo

Bedankt Marjolein, hij is top!

Bedankt Marjolein, hij is top!
-
- Hele grote hondenneus
- Contacteer:
Ik wil ook best mee trainen! Dan kan ik afwisselend de ene keer met Saar en een volgende keer met Sofie komen. Ik woon op Schouwen-Duiveland. Op zondagmiddag train ik met Sofie, dus ook voor mij valt de zondag af.
Nu het 's avonds weer snel donker wordt moeten we wel overdag trainen. En ik moet (helaas) ook nog werken, dus de zaterdag komt het beste uit en anders moet ik gewoon af en toe een (halve) dag vrij nemen. Dat zal dan niet elke week lukken, maar dat zien we dan wel.
Nu het 's avonds weer snel donker wordt moeten we wel overdag trainen. En ik moet (helaas) ook nog werken, dus de zaterdag komt het beste uit en anders moet ik gewoon af en toe een (halve) dag vrij nemen. Dat zal dan niet elke week lukken, maar dat zien we dan wel.

Ixor du Bois de Lilas 13/10/1993 - 15/5/2007
Buttacre's Breezy Bailiff 4/2/1998 - 4/6/2010