Tips voor in de sneeuw met je hond
-
- Speurneus
Ik had nog geen vaseline gesmeerd maar blijkt toch nodig te zijn.
Keo trok vanochtend al een keer met zijn pootje tijdens het wandelen, even met mijn hand afgepoetst en toen konden we weer verder. Maar even later stonden we op een stukje waar gestrooid was en hij begon toch te "wieeeeken". Arm beest. Hij piept nooit dus dan moet het zeer hebben gedaan. Even afgepoetst weer en toen was het weer oke.
Thuis geinspecteerd voor zover hij het toelaat en er lijken wel kloofjes in zijn kussentjes te zitten, dus volgende wandeling wordt toch smeren met vaseline. Dat zout zal wel gebeten hebben
Keo trok vanochtend al een keer met zijn pootje tijdens het wandelen, even met mijn hand afgepoetst en toen konden we weer verder. Maar even later stonden we op een stukje waar gestrooid was en hij begon toch te "wieeeeken". Arm beest. Hij piept nooit dus dan moet het zeer hebben gedaan. Even afgepoetst weer en toen was het weer oke.
Thuis geinspecteerd voor zover hij het toelaat en er lijken wel kloofjes in zijn kussentjes te zitten, dus volgende wandeling wordt toch smeren met vaseline. Dat zout zal wel gebeten hebben

groetjes Juliette
Keo 26-03-2009
Harvey 30-07-2015

-
- Speurneus
-
- Speurneus
arrrghhh... waar ik nu niet goed van wordt met deze sneeuw is dat Keo veel poep zoekt en eet
Iemand tips daarvoor?
Maar niet meer loslaten voorlopig denk ik...
Het zal wel komen omdat hij verder niets ruikt onder die sneeuw. Hij is normaal gesproken altijd op zoek en vreet alles van de grond wat hij vindt. Ook niet leuk, maar dit is extra vies
Na een keer flink op zijn donder te hebben gekregen viel het poepeten wel mee, maar is nu dus 10x ernstiger teruggekeerd
Iemand tips daarvoor?
Maar niet meer loslaten voorlopig denk ik...
Het zal wel komen omdat hij verder niets ruikt onder die sneeuw. Hij is normaal gesproken altijd op zoek en vreet alles van de grond wat hij vindt. Ook niet leuk, maar dit is extra vies

Na een keer flink op zijn donder te hebben gekregen viel het poepeten wel mee, maar is nu dus 10x ernstiger teruggekeerd

groetjes Juliette
Keo 26-03-2009
Harvey 30-07-2015

Dat zijn goede tips, ik weet nog toen ik mijn eerste meisje had, die op 1 december bij ons thuis was gekomen, dat er soms echt bollen sneeuw rond haar pootjes en aan haar puppenbuikje hingen, dan mocht ze even bij 't vrouwke op de arm en werd alles verwijderd en warm gewreven en daarna weer lekker verder spelen want erg leek ze dat niet te vinden.