Jones is behoorlijk ziek

Vragen over de gezondheid van je Labrador? Plaats ze hier.
marielle75
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door marielle75 »

Heel veel sterkte !!

groetjes van Mariëlle
Afbeelding
LoveLab

Ongelezen bericht door LoveLab »

We zijn weer terug. Ik was er om één uur, en mocht direct doorlopen omdat ze zagen dat ie echt niet in orde was..

Jones op de tafel gezet, meneer liet zo z'n plas lopen... Nog nooit meegemaakt. Nou ja, dan wordt er natuurlijk wat aan m gevoeld en gedaan, hij is 'van binnen' onderzocht, temperatuur opgenomen ( 39,8 dus aan de hoge kant)..

De dierenarts maakte zich toch wel zorgen om z'n gedrag, hij kent Jones ook als een happy hondje, dus besloot hij om foto's van z'n maag en darmen te maken. Ook heeft ie naar dat witte ding gekeken wat er uit is gekomen, maar echt duidelijkheid of het nou wel of niet het bot was, is er niet, maar het was in ieder geval niet goed..

Ik ben daar bijna van m'n stokje gegaan, als iemand in zo'n situatie tegen mij zegt, dit is niet goed, dan hou me maar vast, want ik raak van binnen echt in paniek. Natuurlijk probeer ik dat niet te laten zien, maar van binnen..

Hond op tafel, met 4 man moesten ze dat arme ding tegen houden, toen ie eraf mocht vloog ie zowat in m'n armen.

Toen de DA de foto aan het bekijken was en m een keer draaide en nog een keer en wat mompelde dacht ik echt het ergste hoor!! Maar wat bleek, alles was helemaal leeg, maar dan ook echt leeg. Zijn lichaam heeft z'n werk dus gedaan om het eruit te krijgen. Ze hebben nog wel bloedafgenomen om dat te onderzoeken.

Hij heeft 4 spuiten gekregen, waarvan één tegen het braken de ander weet ik even niet meer.. Morgen moeten we beginnen met AB en een maagbeschermer..

Vandaag mag ie alleen vloeibaar eten, dus bouillon,maar daar kijkt ie nu ook nog niet naar om. Verder moest ik m toch afleiden, door kleine wandelingen te maken, maar ik mocht m voorlopig niet loslaten omdat ie ook geen gras mag eten en zodat ie natuurlijk niet iets anders gaat eten wat slecht voor m is.

Morgen wordt ik gebeld door de DA omdat er dan verbetering in moet zitten, mocht ik het idee hebben dat het vanavond erger is geworden moeten wel alsnog terug komen..

Het heeft me een flinke duit gekost, maar ik vond het zo lief dat mijn man zei: 'als wat het 1000 euro, als die hond maar beter wordt'. En dat terwijl hij normaal altijd loopt te zanniken over hoe belangrijk Jones voor mij is.. Grote mond, maar o zo'n klein hartje...

Nu ligt Jones weer te slapen, denk dat ik m maar even met rust laat.. Vind t zo sneu dit...

Hopelijk heeft dit geholpen en hoeven we voorlopig niet terug!!!
Anca
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Anca »

Fijn dat er niks meer in zijn maag te vinden was en dat hij nu moet gaan opknappen.

Beterschap en succes! Hopelijk gaat het nu snel beter.
Groetjes Anca

Afbeelding
Lien
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Lien »

Meestal knappen ze snel op hoor van die anti-braakmiddelen, ik denk dat hij zich over een paar uurtjes wel beter voelt :)
groetjes, Lien

Being happy does not mean everything is perfect, it only means you've decided to see beyond the imperfections
roef
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door roef »

heel veel beterschap voor jones gewenst :)
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Hopelijk knapt Jones gauw op! Sterkte!
LoveLab

Volgens mij hebben ze m slaapmiddel gegeven... Inmiddels is er wel een bos omgezaagd hier..

Ben nu aan het proberen om de bank schoon te krijgen.. Nou ja, lukt t niet das dan pech, Jones is belangrijker dan die bank.. Heb de achterdeur maar even open gezet, de lucht die hier inmiddels hangt is niet bevordelijk voor mens en dier... De boodschappen doen we morgen wel, blijf nu lekker bij m'n hondje..

Pff, toch gaat zoiets aan je hart hoor, ben doodmoe...
dinodap
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door dinodap »

Heftig zeg! Sterkte!
esmoezie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door esmoezie »

o arme Jones toch :(
wat rot om te zien als hij zich zo ellendig voelt he
ik hoop dat hij snel opknapt :groteknuffel:
heel veel sterkte met hem!
groetjes Juliette

:zwartkopje: Keo 26-03-2009
:blondkopje: Harvey 30-07-2015
sharon66057
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door sharon66057 »

Arme Jones :(
Heel veel beterschap :groteknuffel:
Afbeelding

:bruinpootje: Noah

Zeg me dat je nooit weg zal gaan....
Dat kan ik je niet beloven.
Maar als je aan me denkt, zul je me zien...heel even, in de verte...

R.I.P Rebel en Nero, samen voor altijd in mijn hart...
mookje
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door mookje »

Wat sneu voor Jones :(
Gelukkig was er op de foto niets te zien. Hopelijk knapt hij snel weer op. Heel veel beterschap!
speurneus carola
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door speurneus carola »

haha hij had vannacht ook al niet geslapen en van de buikpijn ook al niet

nu is buikpijn weg en geeft ie zich totaal over aan de slaap.
al me kinders uitgevlogen
LoveLab

Jones heeft rond 4 uur vanmiddag een héél klein beetje bouillon en vlees gehad, echt minimaal. Dat is er gelukkig ingebleven.
In totaal heeft ie vandaag 19 keer overgegeven.. Gelukkig naar het DA bezoek niet meer.

Verder lijkt het wel of we geen hond hebben. Je hoort m niet, je ziet m niet en toen mijn man thuis kwam, bleef ie in z'n mand liggen. Er kan dan gelukkig nog een kwispel vanaf..

Ik moest Jones hele kleine beetjes vloeibaar voedsel aanbieden, maar hij reageert er helemaal niet op.

Zo gek, mijn man zei dat ook al, Jones lijkt opeens zo mager en iel... Ik vind 't echt sneu en vooral omdat ik eigenlijk niet goed weet wat het nou veroorzaakt. We hebben al afgesproken dat ik op de bank slaap, al is hetmaar voor het idee...
Bowie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Bowie »

Beterschap met je ventje, naar dat hij zo ziek is.
Martine.jolie

Ongelezen bericht door Martine.jolie »

Ook vanuit hier veel sterkte, ik hoop dat hij zich morgen weer wat beter voelt.
Plaats reactie