Keo heeft een allergische reactie
-
Ollie
- Hele grote hondenneus

-
LoveLab
-
esmoezie
- Speurneus

Geslonken is het een heel klein beetje. Ik kan zijn ogen weer wat meer zien. En hij heeft minder jeuk sinds een uur na die spuit.LoveLab schreef:Och jeetje, dat ziet er wel naar uit. Is 't inmiddels al wat geslonken???
Beterschap in ieder geval!!
groetjes Juliette
Keo 26-03-2009
Harvey 30-07-2015
-
Terra5
- Speurneus

Ah gossie
Wat ziet hij er sneu uit 
Fijn dat hij in ieder geval al wat minder jeuk heeft en het iets lijkt te slinken allemaal
Danouk heeft het ook keertje gehad, het blijft altijd lastig om uit te vinden waardoor zoiets komt. Wij dachten toen ook insectenbeet oid. Maar wasmiddel of wasverzachter heb ik ook wel eens gehoord als oorzaak voor zo'n allergische reactie.. Ik zou het nu ook opschrijven inderdaad, alles wat je kan bedenken dat het is.
En wat betreft het badje. Ik zou denk ik hem laten zitten en achter hem gaan zitten en hem tussen je benen laten zitten. Dan inderdaad een handje brokjes/koekjes en zijn pootje in het badje en ondertussen dus belonen
Beterschap met je kanjer
Fijn dat hij in ieder geval al wat minder jeuk heeft en het iets lijkt te slinken allemaal
Danouk heeft het ook keertje gehad, het blijft altijd lastig om uit te vinden waardoor zoiets komt. Wij dachten toen ook insectenbeet oid. Maar wasmiddel of wasverzachter heb ik ook wel eens gehoord als oorzaak voor zo'n allergische reactie.. Ik zou het nu ook opschrijven inderdaad, alles wat je kan bedenken dat het is.
En wat betreft het badje. Ik zou denk ik hem laten zitten en achter hem gaan zitten en hem tussen je benen laten zitten. Dan inderdaad een handje brokjes/koekjes en zijn pootje in het badje en ondertussen dus belonen
Beterschap met je kanjer
Tamara,
Danouk en
Sanna
In loving memory
Terra

Terra (Terra Broekzicht) - 8 februari 2001 (overleden 6 januari 2014)
Danouk (Idanouk of Lucifers Delight) - 28 maart 2009
Sanna (Drisana von der Haler Heide) - 10 februari 2014
In loving memory

-
Marieke
- Speurneus

- Contacteer:
-
rimanime
- Speurneus

Schrikken !! Gelukkig is het ergste achter de rug naar het schijnt. Beterschap met het pootje.

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......
Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
-
toscak
- Speurneus

Ach jee, arme Keo
Ik zou er een spelletje van maken, gewoon net doen alsof je weer iets nieuws aan leert. Net als zit. Koekje erbij en belonen maar.
En als dat echt niet gaat (maar dat betwijfel ik), heb je een bad? Want dan kan je hem in bad laten staan met de soda.
Sterkte met Keo!
Ik zou er een spelletje van maken, gewoon net doen alsof je weer iets nieuws aan leert. Net als zit. Koekje erbij en belonen maar.
En als dat echt niet gaat (maar dat betwijfel ik), heb je een bad? Want dan kan je hem in bad laten staan met de soda.
Sterkte met Keo!
-
sharon66057
- Speurneus

-
esmoezie
- Speurneus

Zo, toch nog flink met Keo bezig geweest vandaag. Nadat ik schreef dat de zwelling minder leek te worden werd het weer erger. Keo werd gek van de jeuk en de zwelling leek weer erger te worden. Zelfs zijn piemel leek opgezwollen. Nou goed, toch weer terug geweest naar de DA en hij heeft nogmaals een spuitje gehad. Gratis. Dat was wel netjes vond ik.
Nu is zijn koppie nog steeds wat dikker dan normaal, maar Keo is er weer in te herkennen en de jeuk is over.
Het badje heb ik vanavond even laten zitten. Hij heeft al last genoeg gehad van zijn opgezwollen koppie. Dus daar gaan we morgenvroeg weer goed mee aan de slag.
We hebben helaas geen bad, anders had ik hem daar idd ingezet
Nu is zijn koppie nog steeds wat dikker dan normaal, maar Keo is er weer in te herkennen en de jeuk is over.
Het badje heb ik vanavond even laten zitten. Hij heeft al last genoeg gehad van zijn opgezwollen koppie. Dus daar gaan we morgenvroeg weer goed mee aan de slag.
We hebben helaas geen bad, anders had ik hem daar idd ingezet
groetjes Juliette
Keo 26-03-2009
Harvey 30-07-2015
-
esmoezie
- Speurneus

jippie, vanochtend zag Keo er weer helemaal normaal uit
. Zwelling is helemaal weg.
Het biotex-badje ging ook redelijk in een klein, diep bakje. Met natuurlijk vele koekjes
Maar het zou 5 minuten moeten iedere keer en dat is hem echt te lang voor Keo. Nou ja, dan maar wat vaker en korter.
Het biotex-badje ging ook redelijk in een klein, diep bakje. Met natuurlijk vele koekjes
Maar het zou 5 minuten moeten iedere keer en dat is hem echt te lang voor Keo. Nou ja, dan maar wat vaker en korter.
groetjes Juliette
Keo 26-03-2009
Harvey 30-07-2015