Er zijn van die kleine momentjes...

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Pandora
Speurneus
Speurneus

Er zijn van die kleine momentjes...

Ongelezen bericht door Pandora »

Ik was een lekker stuk over de dijk aan het lopen, stervenskoud maar toch heerlijk :koud: De honden kunnen daar lekker los en ik kan even mijn hoofd leeg maken na een slaapdienst + vergadering zonder dat ik heel erg moet letten op dat stel klojo's.

Ze zijn lekker aan het rennen en scharrelen.
We komen nog een stel tegen met twee Ridgebacks waar ze even mee kennismaken en daarna weer doorlopen. Daarna een ouder echtpaar die ik wel eens meer tegen kom als ik aan het wandelen ben en waar ik dan alleen een groet mee wissel.
Na het gebruikelijke "T is wel koud vandaag, hè?!" zegt die meneer ineens: "Mevrouw, ik vind dat u zulke leuke honden hebt!"
Dus ik zeg: "Nou, bedankt, ik heb ook erg met ze geboft" :hehehe:

Inmiddels zijn Ramses en Pandora rustig naast me komen staan om te wachten wanneer we weer verder lopen :engel: :engel:
Die meneer is nog niet klaar met zijn complimenten en gaat nog even verder: "Ja, maar u heeft ze ook heel netjes opgevoed want ze vallen nooit iemand lastig en ze luisteren altijd erg goed! Wij zien u vaak lopen met ze en mijn vrouw is eigenlijk bang voor honden maar niet voor die van u want ze springen niet tegen ons op, blaffen nooit naar ons maar lopen ons gewoon voorbij en dat vinden we heel fijn want dat maken we ook wel eens anders mee."
Ik werd er inmiddels een beetje verlegen van maar heb ze vriendelijk bedankt voor het compliment :oops:

Op zo'n moment pluk je toch de vruchten van al die energie die je er in gestoken hebt om ze een beetje normaal op te voeden :)

(Dat ze niet altijd zo superbraaf zijn heb ik ze maar niet verteld :twisted: :D )
Groetjes van Brigitte & Zoo
Afbeelding
Bedankt Marjolein, hij is top!
Nino&Toosje
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Nino&Toosje »

Leuk is dat he Brigitte , als je mensen tegenkomt die zo leuk zijn en iets positiefs zeggen, daar kan je hele week goed van worden , van dit soort opmerkingen. En , zoiets krijg je niet voor niets, daar heb je hard aan gewerkt. :klasse: :applaus:
speurneus carola
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door speurneus carola »

lekker he, die momenten gewoon genieten :klasse:
al me kinders uitgevlogen
marions
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door marions »

En júist die kleine momentjes, daar kun je toch zo blij van worden!
Die oudjes hebben het vast vaker samen over jouw honden gehad hoor, en nu maar eens besloten om het tegen je te zeggen :klasse:
Ondanks de stervenskou werd je er vast warm van :)
Dazzling Diamonds Kiepers Nickname
miran&joost
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ongelezen bericht door miran&joost »

Zou die mensen dan ook maar noooooit een foto van Rammie laten zien als hij een balletje ziet :shock: :shock: :shock: Dan durft ze er alsnog nooit meer langs heen te lopen :twisted:

groeten,

Joost
Niets, maar dan ook niets, komt vrolijker op je afgelopen dan een kletsnatte lab met baggerpootjes !
Lunatic
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Lunatic »

Dat zijn de heerlijke momenten waar je spontaan weer warm van word :schreeuw:
Ik krijg dat soort dingen ook regelmatig te horen in het bos, ik denk dan ook altijd, gelukkig zie je ze niet als ze een "drakenbui" hebben :giechel:
Groetjes Lin en een :bruinpootje: van Max en een :zwartpootje: van Luna, Doran en Zinzi
marions
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door marions »

Lunatic schreef:Dat zijn de heerlijke momenten waar je spontaan weer warm van word :schreeuw:
Ik krijg dat soort dingen ook regelmatig te horen in het bos, ik denk dan ook altijd, gelukkig zie je ze niet als ze een "drakenbui" hebben :giechel:
Een mens moet soms een beetje mazzel hebben :knipoog2: :hehehe:
Dazzling Diamonds Kiepers Nickname
esmoezie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door esmoezie »

Wat heerlijk om te horen, maar je hebt het compliment natuurlijk ook verdiend :)
groetjes Juliette

:zwartkopje: Keo 26-03-2009
:blondkopje: Harvey 30-07-2015
Pandora
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Pandora »

Bedoel je deze, Joost? :D

Afbeelding

Ik kreeg het zeker warm van zulke mooie complimenten. Eerlijk is eerlijk, op zo'n moment ben ik apetrots op die klungels :pfffff:

En inderdaad, ze hebben ook wel eens een klierbui of een drakenbui... vooral dat kleine draakje met haar snoezige bekkie :verliefd1:
Vijf minuten later kwamen we haar 'anti-vriend' tegen, een psychiatrisch patient die hier vaak in het park loopt met allerlei tics, gekke geluiden en bewegingen... dan is ze echt niet zo braaf en rustig, als ik haar dan niet heel kort naast me houdt zou ze hem echt aanvliegen :twisted: :schieten: (helaas zonder overdrijven :( )

En ze zijn natuurlijk inmiddels ook 5 en 3 jaar, ze weten steeds beter wat ik wel of niet amusant vind aan gekkigheid :wink:
Groetjes van Brigitte & Zoo
Afbeelding
Bedankt Marjolein, hij is top!
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Heeeerlijk om zoiets te horen :D
miran&joost
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ongelezen bericht door miran&joost »

Bijvoorbeeld ........ :D

Wel lekker dat je je doggies zo kent, dat je weet wanneer je ze wel of niet dicht bij je moet houden 8)

groeten,

Joost
Niets, maar dan ook niets, komt vrolijker op je afgelopen dan een kletsnatte lab met baggerpootjes !
Saskia
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Saskia »

Ze zíjn toch ook gewoon lief :verliefd1: :verliefd1:
Ik zou de muziek willen kennen waarvoor de staart van mijn hond de maat slaat!
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Saskia.Bernadette »

Ook al was het erg koud, daar krijg je het toch lekker warm van, al die complimenten! :klasse:
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
royenmarjolein
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door royenmarjolein »

leuke complimenten om te horen. Daar heb je vast hard voor getraind en natuurlijk een goede band met je honden voor :klasse:
Groetjes, Roy en Marjolein en een pootje van Max en Bob.
donna
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door donna »

Je hebt die complimenten echt verdiend. Het doet je natuurlijk super goed wanneer mensen je complimenten maken en het daarna weer even niet goed doen. Zeker als die mevrouw ook nog eens bang is voor honden, maar zeker niet voor die van jou. Ik maak dat ook mee dat ze zeggen ik ben bang voor honden, maar niet voor die van jou. Dan hebben we het toch goed gedaan.
Plaats reactie