maup heeft dit ook weleens.. dan kijk je zo op haar velletje. En dan ineens is het weer goed en zit ze weer goed in haar haar... Nou is maupie natuurlijk al wat ouder, bij haar heb ik altijd het idee dat het door het verharen komt... Het lijkt wel of eerst alles uitvalt voordat er wat moois voor terugkomt..Pandora schreef:Dat Ramses een minder volle vacht heeft dan Pandora is voor mij wel normaal maar wat hij op dit moment op zijn lijf heeft zitten is ook voor zijn doen erg dun. Zomaar... zonder een voor mij duidelijke oorzaak en zonder dat hij verder ergens last van schijnt te hebben.
Hij had dus inderdaad al niet zo'n hele dikke Labradorjas maar nu heeft hij echt zo'n dun jasje dat ik denk: Eh... hoe komt dit en wat kan ik er aan doen?
Slecht in zijn vacht
-
sbientje
- Speurneus

- Contacteer:
-
Dees en Floor
- Speurneus

-
Martine.jolie
Als je kvv voert (of van plan bent) is het beter om er geen omega 6 bij te geven, dit zit voldoende in (rood) vlees en kan bij een teveel vervelende verschijnselen geven.Dees en Floor schreef:Ik ken mensen met labjes met vachtproblemen die veel baat hebben gehad bij omega 3-6-9 (Primeval). Labbert zat erna weer prachtig in de vacht.
Omega 9 doet bij mijn weten niet veel voor een hond
-
kiaora
Ik weet iemand die chinese kruiden gebruikt en daar goede resultaten mee heeft bereikt.
De reden dat haar hond kale plekken had was wel anders (allergie) maar ik heb foto's gezien van ervoor en erna en echt een levensgroot verschil! Dikkere vacht ,eigen vacht kleur weer terug en geen kale/dunne plekken....
De reden dat haar hond kale plekken had was wel anders (allergie) maar ik heb foto's gezien van ervoor en erna en echt een levensgroot verschil! Dikkere vacht ,eigen vacht kleur weer terug en geen kale/dunne plekken....
-
Laboriginals
- Speurneus

- Contacteer:
Sasha´s Blend schijnt ook invloed te hebben op de vacht. Het is eigenlijk voor gewrichtsproblemen. Ik ken iemand die het zijn hond ging geven i.v.m. artrose. Bijkomend effect was dat die hond een prachtige vacht kreeg. Het was al een wat oudere hond en volgens zijn eigenaar had hij in zijn hele leven nog nooit zo goed in vacht gezeten. (http://www.sashasblend.nl" onclick="window.open(this.href);return false;)
Hanneke
Hanneke
-
Pandora
- Speurneus

-
esmoezie
- Speurneus

-
yari
- Speurneus

- Contacteer:
Daar zou ik voor kiezen.Pandora schreef:Bedankt voor de tips! Ik denk nog even na wat ik ga doen... misschien toch maar eens een afspraak maken bij een homeopatisch dierenarts.... ik ben een beetje besluiteloos
Leida Visée te Zeist is een topper ( http://www.chironzeist.nl" onclick="window.open(this.href);return false; ).
Groetjes: Mariëlle & Yari
~ Wie achter de kudde aanloopt loopt altijd door de stront ~
-
Pandora
- Speurneus

De laatste keer dat ik daar een afspraak probeerde te maken nam ze geen nieuwe clienten meer aan...yari schreef:Daar zou ik voor kiezen.Pandora schreef:Bedankt voor de tips! Ik denk nog even na wat ik ga doen... misschien toch maar eens een afspraak maken bij een homeopatisch dierenarts.... ik ben een beetje besluiteloos
Leida Visée te Zeist is een topper ( http://www.chironzeist.nl" onclick="window.open(this.href);return false; ).
Groetjes van Brigitte & Zoo

Bedankt Marjolein, hij is top!

-
yari
- Speurneus

- Contacteer:
Maar mss nu weer wel? 't Is een telefoontje waard.Pandora schreef:De laatste keer dat ik daar een afspraak probeerde te maken nam ze geen nieuwe clienten meer aan...yari schreef:Daar zou ik voor kiezen.Pandora schreef:Bedankt voor de tips! Ik denk nog even na wat ik ga doen... misschien toch maar eens een afspraak maken bij een homeopatisch dierenarts.... ik ben een beetje besluiteloos
-
yari
- Speurneus

- Contacteer:
Maar mss nu weer wel? 't Is een telefoontje waard.Pandora schreef:De laatste keer dat ik daar een afspraak probeerde te maken nam ze geen nieuwe clienten meer aan...yari schreef:Daar zou ik voor kiezen.Pandora schreef:Bedankt voor de tips! Ik denk nog even na wat ik ga doen... misschien toch maar eens een afspraak maken bij een homeopatisch dierenarts.... ik ben een beetje besluiteloos
-
Pandora
- Speurneus

Het lijkt er toch op dat het een heftige aanval van verharen was.
Al zijn opgebleekte zomerhaar is eruit gevallen, zijn jas is weer gitzwart en begint nu ook weer wat dikker te worden. Gelukkig maar met deze kou
Zijn billen zijn niet meer half bloot, alleen op zijn buik/borst is er nog wat weinig haar maar het lijkt of dit ook steeds meer wordt.
Meneer zelf heeft eigenlijk nergens last van en springt rustig in een ijskoude sloot

Al zijn opgebleekte zomerhaar is eruit gevallen, zijn jas is weer gitzwart en begint nu ook weer wat dikker te worden. Gelukkig maar met deze kou
Zijn billen zijn niet meer half bloot, alleen op zijn buik/borst is er nog wat weinig haar maar het lijkt of dit ook steeds meer wordt.
Meneer zelf heeft eigenlijk nergens last van en springt rustig in een ijskoude sloot
Groetjes van Brigitte & Zoo

-
Saskia.Bernadette
- Speurneus