keuze van cursus

Plaats hier alles wat je wilt vragen of vertellen over het volgen van hondentraining.
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Saskia.Bernadette »

riwka schreef:En Funny o bij Kc Pampus? Heb ik ook gedaan met STorm. Wij hadden elke week een ander parcour dus nooit het zelfde....
Sterkte met je keuze :)
Ja, leuk hoor Funny-O :D Doe ik met mijn oudje. 8) Heel gezellig ook voor de baasjes. :klasse:
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
Pandora
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Pandora »

mirjamm1 schreef:Wat je schrijft over Pandora is precies zoals Abe ook is en met fietsen inderdaad ook precies hetzelfde!
IK moet er wel bij zeggen dat het de grootste schat is die het snelst leert van alle honden die ik heb gekend en nergens bang voor is maja waarschijnlijk is hij daarom ook snel uitgekeken:p hahaa
Naja onze jack is nu 8 maandjes dus over 4 maanden ga ik hiermee starten en ik denk dat dit een hond is die er nooit genoeg van zal krijgen! Dus dan zal ik het misschien wel eens zat zijn :)
Pandora is ook heel slim, leert supersnel, vindt van alles uit... misschien speelt dit inderdaad mee en zien ze er gewoon het nut niet van in :D
Die clown van van mij (Ramses) die blijft gaan, al laat je hem 500 dummy's ophalen of, nog leuker, ballen. Fietsen? Een uur lang 16 km/uur draven doet hij gewoon, bek op de hijgstand en gaan, zou ik twee uur fietsen dan draaft hij twee uur mee :?
Groetjes van Brigitte & Zoo
Afbeelding
Bedankt Marjolein, hij is top!
mirjamm1

Ongelezen bericht door mirjamm1 »

Hahaha volgens mij als onze honden elkaar een x ontmoeten hebben ze goede maatjes aan elkaar want die van mij zijn dus precies hetzelfde. Het ene uiterste en het andere uiterste!
Wel leuk zulke verschillende honden :)

Bedankt allemaal voor de tips, ik zal nog eens een hartig woordje met Abe spreken over wat hij nou wil... :oops:
Plaats reactie