Hey Marieke bedankt voor je antwoord.Marieke schreef:Heel eerlijk gezegd.. Zou ik er heel weinig mee doen... Een schoentje werkt denk ik niet, omdat het dat hoge kussentje is (mijn schoentjes komen niet zo hoog).. En weken in de soda om het schoon te houden houdt het ook erg week.. Ik zou er zelf buiten niets om doen.. Thuis even afspoelen met gewoon kraanwater, laten drogen en verder het lichaam het lekker zelf laten oplossen.. Dan is het voor je het weet dicht... Ook zou ik Basco er niet zelf aan laten likken..
Succes en beterschap voor het mannetje!!
met het wandelen buiten loopt hij overal doorheen ( vuil ,zand, modder, waterplassen ) en ook plast hij nog steeds als een teefje met gevolg dat hij tegen zijn eigen voorpoten plast ( heerlijk ventje
Basco mag er ook niet aan likken maar zodra ik me omdraai zit hij eraan. Alleen wanneer hij bij mij op schoot ligt dan blijft hij eraf. Het nadeel is ook dat Ghost ( hoe lief hij het ook bedoeld ) er ook aan begint te likken. Hij ruikt het bloed van Basco en gaat het verzorgen ( doet hij ook wanneer wij wondjes hebben ) en dan zitten ze er samen aan te likken
Binnen ben ik hem steeds aan het corrigeren en Ghost ook zodat ze ervan af blijven.