Maar gister,,
we liepen in het park, en aan het eind van de ronde liepen we richting de auto, bij de vijver langs en daar liep een man, niets mis mee natuurlijk, maar ineens, ging diesel heel dominant staan, maakte zich groot en begon toch te blaffen tegen hem

mijn vriendin en ik keken elkaar aan, en hadden zoiets van huh wat is dit,, haar hondje (een franse bulldog) gign achter diesel staan en begon mee te blaffen, we liepen verder en ik riep diesel en hij kwam ook heel netjes achter ons aan.
niet veel later draaide de man zich om en kwam achter ons aan richting de parkeerplaatsen.
diesel bleef wel goed meelopen en bleef wel achter zich om kijken.
ik heb dit ook verteld aan de hondentrainster voor hondencursus (zij is ook gedragstherapeut van honden) en zei vertelde dat diesel die kerel duidelijk niet vertrouwde, ook omdat diesel dat nog nooit eerder heeft gedaan.
Dus diesel is wel een goede waakhond voor mij

ik ben trots op diesel dat hij zo heeft gereageerd

en ik hoop dat als er weer iemand is wat hij niet vertrouwd dat hij weer begint te blaffen. hihi..
alleen stond ik wel versteld ook omdat we dat gedrag van diesel niet kennen, en het ook nog nooit was gebeurt hihi.