diesel in het park

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
chantal

diesel in het park

Ongelezen bericht door chantal »

gisteren liepen diesel en ik samen met een vriendin en haar hond in het park niets mis mee want dat doen we veel vaker, de honden lopen daar heerlijk los, en spelen altijd heel fijn met elkaar, en kijken niet om naar de andere mensen in het park met of zonder hond, ja ze kijken er wel naar, maar niet op af rennen blaffen tegen mensen o.i.d.diesel is zowieso geen blaf hond, die blaft niet vanuit het niets of als er niets is :applaus:
Maar gister,,
we liepen in het park, en aan het eind van de ronde liepen we richting de auto, bij de vijver langs en daar liep een man, niets mis mee natuurlijk, maar ineens, ging diesel heel dominant staan, maakte zich groot en begon toch te blaffen tegen hem :shock: iets wat diesel normaal noooit doet,, diesel bleef wel netjes op een afstandje van de man staan en bleef bij mij in de buurt staan.
mijn vriendin en ik keken elkaar aan, en hadden zoiets van huh wat is dit,, haar hondje (een franse bulldog) gign achter diesel staan en begon mee te blaffen, we liepen verder en ik riep diesel en hij kwam ook heel netjes achter ons aan.
niet veel later draaide de man zich om en kwam achter ons aan richting de parkeerplaatsen.
diesel bleef wel goed meelopen en bleef wel achter zich om kijken.
ik heb dit ook verteld aan de hondentrainster voor hondencursus (zij is ook gedragstherapeut van honden) en zei vertelde dat diesel die kerel duidelijk niet vertrouwde, ook omdat diesel dat nog nooit eerder heeft gedaan.
Dus diesel is wel een goede waakhond voor mij :D :verliefd1: ookal zijn labradors geen waakhonden maar jachthonden
ik ben trots op diesel dat hij zo heeft gereageerd :klasse:
en ik hoop dat als er weer iemand is wat hij niet vertrouwd dat hij weer begint te blaffen. hihi..
alleen stond ik wel versteld ook omdat we dat gedrag van diesel niet kennen, en het ook nog nooit was gebeurt hihi.
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Wat raar zeg dat hij in 1 keer zo reageerde. Hij vertrouwde het dus zeker niet! Knappe hond :D
chantal

Ongelezen bericht door chantal »

Charella schreef:Wat raar zeg dat hij in 1 keer zo reageerde. Hij vertrouwde het dus zeker niet! Knappe hond :D
Ja dat vonden wij ook heel vreemd,, maar wij waren ook heel trots dat hij zo reageerde op iemand die hij niet vertrouwd hihi.. :verliefd1:
corry

Ongelezen bericht door corry »

Goed hoor :)
Plaats reactie