Mij al eens horen tekeer gaan?

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Nino&Toosje
Speurneus
Speurneus

Mij al eens horen tekeer gaan?

Ongelezen bericht door Nino&Toosje »

Gebeurd niet zo vaak dat ik uit mijn slof schiet, maar vanochtend dus wel.
Ga wandelen met de honden, stukje waar ze losmogen los, voor de rest aangelijnd.
Keurig, zoals het moet.
Kom ik om de hoek naar een bosrand bij ons bij de woomwijk. De honden moeten daar vast, er staat een groot bord.
Mijn honden waren al vast. Ik ben nog niet ingedraaid, komt er in volle vaart een reusachtige langharige duitse herder op ons afgestormd. Er was maar een mogelijkheid, mijn honden loslaten. Dus dat deed ik. Want Toosje heeft een bloedhekel aan herders en Nino, die houd er echt niet van als er eentje op hem afgestormd komt.
Maar , zo indrukwekkend als hij eruit ziet, bij mij aangekomen vond de herder het toch wel "oeps, foutje" en rende hij achter mij weg richting een grote, drukbereden straat. Ja, en Nino erachteraan, want die wilde hem wel even een lesje leren.
Ik gaf een harde brul ( niks calm and assertive) "NINO HIER!!" en gelukkig hij luisterde voor de verandering ook eens braaf.
Dus mijn drie weer aangelijnd vast. Maar die herder luisterde niet en liep vlug het bospad in, in de hoop dat die herder achter mij aankwam. Dat deed hij ook, maar wel op afstand. Maar gelukkig was het gevaar met de straat geweken.
Ik brul ( nog steeds in de mood) tegen het vrouwtje: Honden moeten hier aangelijnd.
Het enige wat zij zegt is: Schreeuw niet zo en blijf staan, anders krijg ik mijn hond niet te pakken" .
Dat deed ik dus braaf, maar ondertussen vertelde ik wel even wat ik van haar dacht, want haar hond luisterde echt voor geen meter, echt helemaal niet!!
Zij loeikwaad op mij, omdat ik haar zo had aangebruld ( maar ik zag Nino door haar hond al over de drukke straat vliegen) en toen zei ze : '' Je mag wel opletten, want de volgende keer, al heb ik hem vast, zodra ik jou zie, laat ik hem los :?
Mens spoort dus duidelijk niet. Maar, dan laat ik die van mij niet meer los, laat hem maar komen, Nino maakt soepvlees van hem En Toosje helpt hem ermee. :twisted: ( Maar ik denk niet dat die herder nog durft, hij was in ieder geval zo intelligent om Nino goed in te schatten. 8)

Heeft een tijdje geduurt voor mijn Adrenaline weer gezakt was vanochtend, want de weg die ernaast loopt is een hele drukke weg en ze rijden daar echt harder dan 50 km per uur. En dan vliegen er twee honden uit de bosjes ( kreeg zowat een rolberoerte)
Lien
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Lien »

Ja, ik dacht al, wat hoor ik toch, maar nu weet ik het, JIJ WAS HET!!! :D :D

Heel herkenbaar en frustrerend, die loslopende honden die niet luisteren en dito baasjes :evil:
groetjes, Lien

Being happy does not mean everything is perfect, it only means you've decided to see beyond the imperfections
Nino&Toosje
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Nino&Toosje »

Lien schreef:Ja, ik dacht al, wat hoor ik toch, maar nu weet ik het, JIJ WAS HET!!! :D :D

Heel herkenbaar en frustrerend, die loslopende honden die niet luisteren en dito baasjes :evil:
Ja, als ik iets doe, doe ik het goed :twisted:
Tanja
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Tanja »

Dat was weer zo'n moment om een hartverzakking te krijgen ...
Sommige mensen zou je zo achter het behang willen plakken!
Groetjes, Tanja

Laughter is timeless, imagination has no age and dreams are forever ...
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Saskia.Bernadette »

:shock: Goed om een hartstilstand van te krijgen zoiets............. :? Gelukkig is geen van de honden onder een auto gelopen,. :roll:

En die Mevrouw? We zullen maar denken dat ze ook geschrokken was. (Van jou en de situatie. :lol: )

Al die opvoeding aan Nino betaalde zich wel uit vandaag, ondanks de opwinding netjes komen. :klasse: Brave jongen die Nino. :wink:
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
Julia R

Ongelezen bericht door Julia R »

Dan heb je mij nog nooit gehoord :D
Hier in de buurt woont iemand met een hond (onbekend ras)die mijn honden niet uit kan staan.
Deze man fietst er alleen maar een korte ronde mee, meestal als ik hem aan zie komen ga ik de andere kant op.
Maar gisterochtend fietste hij mij tegemoet als hij even gewacht had dan had ik de zijstraat in kunnen vluchten maar nee hoor hij fietste stug door en ik alle zeilen bijgezet om mijn honden(samen 75kg) in bedwang te houden wat mij wel gelukt is maar kon niet laten om: Wat ben jij ook een Jan met de korte achternaam na te roepen :oops: omdat hij op de hoogte is van dit probleem.

Groetjes Julia
rimanime
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door rimanime »

Ik dacht de sirenes afgingen.....dus ik snel naar huis ramen en deuren dichtdoen en de radio aan :?
Afbeelding

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......

:zwartkopje: Lola; Call me Rainbow v/h Hakkershof 28-8-2003-------R.I.P 20-07-2017
:blondkopje: Action; Chelbo v/h Hakkershof 9-6-2002---- R.I.P 30-10-2012
:bruinkopje: Cooper; Rembrandt 18-6-2008

Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
rimanime
Speurneus
Speurneus

Julia R schreef:Wat ben jij ook een Jan met de korte achternaam na te roepen :oops: Groetjes Julia
Welke achternaam bedoel je precies :engel:
Afbeelding

:zwartkopje: Lola; Call me Rainbow v/h Hakkershof 28-8-2003-------R.I.P 20-07-2017

Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Ik ben benieuwd of je die vrouw nog eens tegenkomt :twisted:
hobie
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ongelezen bericht door hobie »

Niks dat zo oplucht als eens goed brullen na zo een stresssituatie :D
Julia R

Ongelezen bericht door Julia R »

rimanime schreef:
Julia R schreef:Wat ben jij ook een Jan met de korte achternaam na te roepen :oops: Groetjes Julia
Even de definitie opgezocht :D

Jan [verwijderd woord]
de -woord (mannelijk) informeel sufferd, onnozele vent '
Gevonden op http://www.woorden.org/woord/Jan" onclick="window.open(this.href);return false; [verwijderd woord] :D

De man heet overigens Harrie :D

Groetjes Julia :D

:offtopic: :imsorry:
Lien
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Lien »

rimanime schreef:Ik dacht de sirenes afgingen.....dus ik snel naar huis ramen en deuren dichtdoen en de radio aan :?
Jah, alarmfase 1 :shock:
groetjes, Lien

Being happy does not mean everything is perfect, it only means you've decided to see beyond the imperfections
maria1

Ongelezen bericht door maria1 »

Sommige mensen :bleh:
ik kan me zo voorstellen dat je daar een tijdje van slag van bent.
Super, die Nino van jou :klasse:
rimanime
Speurneus
Speurneus

Julia R schreef:
rimanime schreef:

Jan [verwijderd woord]
Gevonden op http://www.woorden.org/woord/Jan" onclick="window.open(this.href);return false; [verwijderd woord] :D

Ohwww.....die Harrie :lol:
Afbeelding

Pandora
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Pandora »

rimanime schreef:
Julia R schreef:
rimanime schreef: Welke achternaam bedoel je precies :engel:

Jan [verwijderd woord]

Ohwww.....die Harrie :lol:
Duidelijk niet Handige Harry :D
Groetjes van Brigitte & Zoo
Afbeelding
Bedankt Marjolein, hij is top!
Plaats reactie