Vandaag naar Ouwehands dierenpark in Rhene geweest

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
renate
Speurneus
Speurneus

Vandaag naar Ouwehands dierenpark in Rhene geweest

Ongelezen bericht door renate »

Ik ben vandaag met de baasjes naar de dierentuin geweest en dat was heel erg leuk :D Ik heb heel veel gekke dieren gezien en volgens mijn baasjes ben ik heel lief geweest :applaus:

De heen weg was ik een beetje zenuwachtig want ik wist niet waar we heen gingen en ik moest bijna 1 uur in de auto zitten, pfff dat was wel heel lang :evil: Toen we er waren moest ik de auto uit en mocht ik op de parkeerplaats een plas doen van het vrouwtje :)
Daarna gingen we naar de "ingang" , althans de baasjes zeiden dat dat zo heet. Er stonden best veel mensen dus wij gingen in de rij staan. Dat was wel spannend want normaal vind ik alle mensen heeeeel erg lief :verliefd1: maar nu bleef ik braaf naast de baasjes zitten en daarvoor kreeg ik een heel lekker snoepje :D
Toen we binnen kwamen begonnen ineens 3 kinderen heel hard te gillen en ze wezen naar mij en zeiden dat ik eng was :cry: Ik snapte het helemaal niet want ik stond heel braaf bij mijn baasjes en stond niet eens bij hun in de buurt :(

Toen gingen we naar de dieren kijken. Ik zag een hele gekke zwarte vogel, dat was een raaf zei het vrouwtje en ik mocht niet te dicht bij het hek staan want die grote enge snavel kon erdoor om mij te prikken. Die stomme vogels waren mij aan het uitdagen :evil:

Toen kwamen we hele grote poezen tegen :shock: Die vond ik wel eng want bij ons in de buurt zijn de poezen niet zo groot
Afbeelding

Toen we verder liepen kwamen bij het baasje zei het vrouwtje. Ik snapte het niet ik heb toch maar 1 baas toch niet zoveel :confused:
Dit was mijn baasje zei het vrouwtje:
Afbeelding
Zien jullie de gelijkenis?
Afbeelding :D

Ik wilde het wel even goed bekijken met het vrouwtje
Afbeelding

Daarna kwamen we bij gekke beesten met hele grote bulten, kamelen noemen de baasjes het. Ik vind ze maar gek jullie niet?
Afbeelding

Daarna mocht ik met een ijsbeer op de foto :shock:
Afbeelding
Ik durfde er zelfs een snoepje van te eten
Afbeelding

Toen hebben we nog even op het terras gezeten
Afbeelding

Toen was het nog tijd voor een foto met heel veel dieren.
Eerst even het vrouwtje pesten
Afbeelding

En daarna toch maar braaf erbij gaan zitten
Afbeelding

Daarna nog wat rond gelopen en toen naar huis gereden. Heel de terug weg heb ik geslapen want ik was heeeeeel erg moe van al dat wandelen en naar de diertjes kijken :slapen: :twisted:
Pandora
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Pandora »

Jeetje, wat spannend allemaal Basco :D Je kijkt heel braaf op de foto's en je bent echt een hele stoere vent dat je een snoepje van een ijsbeer durft te eten :spierbal:
Groetjes van Brigitte & Zoo
Afbeelding
Bedankt Marjolein, hij is top!
Kay
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Kay »

:D Inspiratie op gedaan van onze foto's vorige week?

Wat heeft Basco om zijn snuit ?
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!

:blondkopje: Kay 22-10-2006
:blondkopje: Daan 16-1-2010
:blondkopje: Sjors 10-2-2015
renate
Speurneus
Speurneus

Pandora schreef:Jeetje, wat spannend allemaal Basco :D Je kijkt heel braaf op de foto's en je bent echt een hele stoere vent dat je een snoepje van een ijsbeer durft te eten :spierbal:
Ja het was echt heel spannend. Die ijsbeer was echt groot maar heb het toch maar even gedaan :D
Dank je wel Pandora :)
Laatst gewijzigd door renate op 23 jan 2011, 18:55, 1 keer totaal gewijzigd.
renate
Speurneus
Speurneus

Kay schreef::D Inspiratie op gedaan van onze foto's vorige week?

Wij hadden vrij kaartjes liggen en wilde eigenlijk met oud en nieuw gaan maar dat ging toen niet door dus zijn we vandaag gegaan.
Wat Basco om heeft is een halti. Dat is tegen het trekken. Nu trekt hij niet zo erg en loopt hij thuis met een normale halsband maar omdat Basco altijd naar iedereen toe wilt, en met al die kinderen daar vond ik het verstandiger om toch zijn halti om te doen om iets meer controle te hebben wanneer hij plotseling trekt.
Kay
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Kay »

renate schreef:

Wij hadden vrij kaartjes liggen en wilde eigenlijk met oud en nieuw gaan maar dat ging toen niet door dus zijn we vandaag gegaan.
Wat Basco om heeft is een halti. Dat is tegen het trekken. Nu trekt hij niet zo erg en loopt hij thuis met een normale halsband maar omdat Basco altijd naar iedereen toe wilt, en met al die kinderen daar vond ik het verstandiger om toch zijn halti om te doen om iets meer controle te hebben wanneer hij plotseling trekt.
Aha, ik vroeg het me af en dacht ik vraag het even :D
En het is een leuke dierentuin daar voor honden... Ben wel jaloers want wij hebben de tijgertuin gemist :cry:

Hebben jullie de zeeleeuwen nog gezien? Dat was hotspot nr 1 voor onze honden
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!

:blondkopje: Kay 22-10-2006
:blondkopje: Daan 16-1-2010
:blondkopje: Sjors 10-2-2015
renate
Speurneus
Speurneus

Kay schreef:
renate schreef:

Aha, ik vroeg het me af en dacht ik vraag het even :D
En het is een leuke dierentuin daar voor honden... Ben wel jaloers want wij hebben de tijgertuin gemist :cry:

Hebben jullie de zeeleeuwen nog gezien? Dat was hotspot nr 1 voor onze honden
De zeeleeuwen hebben we inderdaad gezien maar Basco keek er niet echt naar om, die vond die beesten maar gek :D
Ik zal jou foto's eens gaan opzoeken en eens kijken hoe het bij jullie is geweest :D
Basco vond de pagaaien en de kaketoe wel spannend want die maakte steeds een hoop herrie :lol:

edit: ik heb je foto's gevonden :D Die van jou zijn wel heel mooi geworden zeg :shock: zo mooi kreeg ik ze niet met mijn cameraatje
kimmeding

Ongelezen bericht door kimmeding »

mag je daar zomaar in met je hond?

Dan wil ik ook!!!
beertje4

Ongelezen bericht door beertje4 »

leuke foto's. Ben je dicht in de buurt geweest. wij zijn weleens buitenom naar de wolven geweest dan kom je er echt dichtbij.
roef
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door roef »

leuk zeg :)
lijkt me ook een lekker dagje uit zo :klasse:
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Leuk zeg zo'n dagje uit :D
renate
Speurneus
Speurneus

kimmeding schreef:mag je daar zomaar in met je hond?

Dan wil ik ook!!!
Je mag daar inderdaad je hond meenemen mits kort aangelijnd.
renate
Speurneus
Speurneus

beertje4 schreef:leuke foto's. Ben je dicht in de buurt geweest. wij zijn weleens buitenom naar de wolven geweest dan kom je er echt dichtbij.
Wij zijn expres een beetje op afstand geweest bij de dieren behalve waar een hek stond omdat basco nogal een waterrat is en het liefst in het water springt :D
We hebben 1 wolf gezien die toevallig net weg liep :( Voor de rest helaas geen wolven gezien. Behalve 3 wolfshonden die 2 mensen bij hadden maar die tellen niet mee :D al hoewel ze wel huilde als wolven :D
renate
Speurneus
Speurneus

roef schreef:leuk zeg :)
lijkt me ook een lekker dagje uit zo :klasse:
Het is daar inderdaad heel leuk. Ik vond wel de grote tegenvallen ( het is best klein ) maar omdat Basco mee mocht hebben we daar toch 3uur rond gelopen. Hij vond het allemaal leuk en spannend :D
renate
Speurneus
Speurneus

Charella schreef:Leuk zeg zo'n dagje uit :D
is inderdaad heel leuk :D
Plaats reactie