De heen weg was ik een beetje zenuwachtig want ik wist niet waar we heen gingen en ik moest bijna 1 uur in de auto zitten, pfff dat was wel heel lang

Daarna gingen we naar de "ingang" , althans de baasjes zeiden dat dat zo heet. Er stonden best veel mensen dus wij gingen in de rij staan. Dat was wel spannend want normaal vind ik alle mensen heeeeel erg lief

Toen we binnen kwamen begonnen ineens 3 kinderen heel hard te gillen en ze wezen naar mij en zeiden dat ik eng was

Toen gingen we naar de dieren kijken. Ik zag een hele gekke zwarte vogel, dat was een raaf zei het vrouwtje en ik mocht niet te dicht bij het hek staan want die grote enge snavel kon erdoor om mij te prikken. Die stomme vogels waren mij aan het uitdagen

Toen kwamen we hele grote poezen tegen

Toen we verder liepen kwamen bij het baasje zei het vrouwtje. Ik snapte het niet ik heb toch maar 1 baas toch niet zoveel

Dit was mijn baasje zei het vrouwtje:

Zien jullie de gelijkenis?

Ik wilde het wel even goed bekijken met het vrouwtje

Daarna kwamen we bij gekke beesten met hele grote bulten, kamelen noemen de baasjes het. Ik vind ze maar gek jullie niet?

Daarna mocht ik met een ijsbeer op de foto

Ik durfde er zelfs een snoepje van te eten

Toen hebben we nog even op het terras gezeten

Toen was het nog tijd voor een foto met heel veel dieren.
Eerst even het vrouwtje pesten

En daarna toch maar braaf erbij gaan zitten

Daarna nog wat rond gelopen en toen naar huis gereden. Heel de terug weg heb ik geslapen want ik was heeeeeel erg moe van al dat wandelen en naar de diertjes kijken