Ga jij maar ff aan de kant, Pietertje

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Soms gaat het allemaal niet lekker en dan ook nog een bemoeial en dan is je dag helemaal grrrr 8)
royenmarjolein
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door royenmarjolein »

:D :lol: :D Geweldig...ik zie het al helemaal voor mij. De mijne is vooral dol op eenden. Daar gaat ie met een rotvaart op af. Ik moest heel hard lachen toen ik je bericht las. Wat zijn het toch soms bengels.
Groetjes, Roy en Marjolein en een pootje van Max en Bob.
dinodap
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door dinodap »

marron schreef:Tja ondanks het lachwekkende van de situatie, moet je je niet laten ontmoedigen hoor, gewoon loslaten, anders loop je straks helemaal verkrampt met een gefrustreerde labberd aan de riem, en daarom ga je niet wandelen op die weggetjes toch, dat moet ontspannen zijn.
Omdat hij het zeg je geproeft heeft wil nog niet zeggen dat ie het blijft doen he :wink:
Het is heel simpel, maak jezelf leuk heel leuk voor hem, ja je loopt voor jan met de korte achternaam soms, zie je zwanen lijn je hem aan, en zet hem onder appel, doet ie het goed dan issie braaffffffffffffff brokje mag :wink: en wat ik doe met als ik jong spul heb, is veel apporteeroefeningetjes, juist in zulke gebieden zodat ze het verschil leren tussen er zo maar wild op afgaan, of ze te negeren en alleen naar jouw te luisteren. Dat kan je uitbouwen naar zwemmende zwanen en je apportje gooien uiteindelijk. Houd vertrouwen in je hondje en blijf relaxed!
Bedoel je met apporteerofeningen een stok of bal gooien? Dat is J oep na 2 x al zat en staat ie me aan te kijken met een air van; 'deze is voor jou vrouwtje!' voordat ie achteloos een andere kant op loopt.
Of bedoel je gewoon zit/af/naast/hier/blijf/wacht oefeningen zodat zijn aandacht bij mij blijft en hij buiten beter gaat luisteren (naar mij 8) )?
esmoezie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door esmoezie »

pfffffffft hier ook een slootspringer vanmiddag :evil:
Keo kreeg zijn gekke 5 minuten en de riem schoot uit mijn hand. Als een bezetene rondjes rennen om uiteindelijk de half bevroren sloot in te plonzen. En er niet uitkomen he
Grrrrrrrrrrrr.... soms zou je ze........
groetjes Juliette

:zwartkopje: Keo 26-03-2009
:blondkopje: Harvey 30-07-2015
maria1

Ongelezen bericht door maria1 »

:lol: :lol: Ik zie het zo gebeuren.
Ik kan mij zo voorstellen dat de mannelijke wandelaar een ander rondje kiest in het vervolg, om zo de onbekend gebleven dame en het bruine monster (of was het toevallig het onbekende monster en de bruine lab wiens naam begint met J en eindigd op oep?) :wink:
ik leef me je mee, ga zelf altijd incognito de hond uitlaten :oops:
sharon66057
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door sharon66057 »

:lol: :D
Afbeelding

:bruinpootje: Noah

Zeg me dat je nooit weg zal gaan....
Dat kan ik je niet beloven.
Maar als je aan me denkt, zul je me zien...heel even, in de verte...

R.I.P Rebel en Nero, samen voor altijd in mijn hart...
marron
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door marron »

dinodap schreef:
marron schreef:Tja ondanks het lachwekkende van de situatie, moet je je niet laten ontmoedigen hoor, gewoon loslaten, anders loop je straks helemaal verkrampt met een gefrustreerde labberd aan de riem, en daarom ga je niet wandelen op die weggetjes toch, dat moet ontspannen zijn.
Omdat hij het zeg je geproeft heeft wil nog niet zeggen dat ie het blijft doen he :wink:
Het is heel simpel, maak jezelf leuk heel leuk voor hem, ja je loopt voor jan met de korte achternaam soms, zie je zwanen lijn je hem aan, en zet hem onder appel, doet ie het goed dan issie braaffffffffffffff brokje mag :wink: en wat ik doe met als ik jong spul heb, is veel apporteeroefeningetjes, juist in zulke gebieden zodat ze het verschil leren tussen er zo maar wild op afgaan, of ze te negeren en alleen naar jouw te luisteren. Dat kan je uitbouwen naar zwemmende zwanen en je apportje gooien uiteindelijk. Houd vertrouwen in je hondje en blijf relaxed!
Bedoel je met apporteerofeningen een stok of bal gooien? Dat is J oep na 2 x al zat en staat ie me aan te kijken met een air van; 'deze is voor jou vrouwtje!' voordat ie achteloos een andere kant op loopt.
Of bedoel je gewoon zit/af/naast/hier/blijf/wacht oefeningen zodat zijn aandacht bij mij blijft en hij buiten beter gaat luisteren (naar mij 8) )?
het zit af en dergelijke :)
:bruinpootje: Marron R.I.P
:bruinpootje: Ayay (AYAY Cuidado v't Chielewout ) (F)
:bruinpootje: La Paz (Cuidado Roses Of Faskally's Fauve) (F)
:bruinpootje: Suez ( Roses Suez por M Of Faskally's Fauve) (F)
:bruinpootje: Topaz ( Call me Revelry Of Faskally's Fauve ) (F)
:bruinpootje: Brazz ( Play Mor Viva la Vida ) (F)
:bruinpootje: Riv ( Play Mor U gotta B Quick) (M)
Saskia
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Saskia »

Ik hoop dat 't geen achter 't Dijkje-kwaal is :twisted:
Ik zou de muziek willen kennen waarvoor de staart van mijn hond de maat slaat!
dinodap
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door dinodap »

Haha Saskia, het was wel heel komisch gezicht hoor (het eerste half uur dan) dat bruine snoetje net boven water achter 2 zwanen aan. En heel af en toe nog een blafje, zo van; 'kijk mij es, cool he?!!'

Maar ik heb em de rest van die middag wel genegeerd, was toch wel des duivels :evil: dat ie niet luisterde.
De volgende dag zag ik dat schattige koppie :verliefd1: weer met z'n bekende apenstreken binnenshuis en ging meteen weer door me knieen! :liefde:
mariska1972

Ongelezen bericht door mariska1972 »

whahaha het blijven labradors zullen we maar zeggen zelfs al worden ze ouder hebben ze af en toe de oren potdicht zitten

wij noemen het selectief doof :D :D

ach meis komt goed !!!
Linnie

Ongelezen bericht door Linnie »

:D:D :lol:

Donderstenen zijn 't!! :twisted:

En mensen soms maar zeggen 'ooh jij hebt een labrador, dat zijn van die gehoorzame goedzakken'

uhuh :? :confused: :lol:
Plaats reactie