Ik moet even wat kwijt hoor. Mijn labje heeft zich vandaag zoooooooo voorbeeldig gedragen...ik glim nog steeds van trots! Ik ben namelijk met hem aan het oefenen in drukkere gelegenheden. Dus winkelcentra, winkels etc...dit omdat wij tijdens het wandelen bijna nooit mensen tegen komen (woon in een gat) en als we dan iemand tegenkomen...trekt hij me omver en misdraagt zich gruwelijk uit enthousiasme. Vandaag met hem naar een stad geweest, dwars door het centrum. Van te voren hebben we een stukje gefietst en uitgebreid gewandeld en toen met de auto naar het centrum. Wel even een anti-trek tuigje aan want mocht hij het wel in zijn bolletje krijgen...dan lig ik straks plat in de winkelstraat
Maar hij heeft het zo goed gedaan! Hij negeerde de mensen vaak en keek zijn ogen uit, snuffelde en dartelde om me heen. Toen een aantal mensen ons aanspraken en hem wilde aaien....hield ik mijn hart vast...zou hij weer gaan springen en speels happen? Nou niets van dat alles. Hij likte de mensen aan de handen en liet het aaien rustig over zich heen komen. In de winkels bleef hij keurig aan de voet en kregen we meerdere complimenten over dat hij zo'n brave hond was! (haha ze moesten eens weten
Maar oh oh...wat kun je trots zijn als baasje!
Ik heb hem dus veel kunnen belonen. Een goede middag voor baas en Milow!