Toen wij naar Max gingen kijken hebben we Luna en Joyce meegenomen, Luna was pas 5 maanden en vond alles best en lief toen, maar je wil toch dat het klikt en dat deed het. Max was meteen helemaal verliefd op Joyce, die bleek net loops te zijn

(ze lekte nooit, dus was ons nog niet opgevallen)
Na een tijdje kletsen zijn we gaan wandelen, ging ook helemaal goed, toen daar nog wat gekletst en besloten Max mee te nemen, we waren
Luna en Max hebben samen achterin gezeten, Joyce had ik voor de zekerheid maar op schoot genomen
Thuis aangekomen hebben we, zoals Dorine al schrijft, net gedaan of het de normaalste zaak van de wereld was, we hadden de mand van Max meegekregen e.d. dus die meteen een plekje gegeven en eigenlijk ging dat als vanzelfsprekend.
De eerste nacht heb ik beneden geslapen, vooral voor m´n eigen gevoel, maar ook om Max niet het gevoel te geven dat hij in de steek gelaten werd, ik moet zeggen alles is probleemloos en als vanzelfsprekend verlopen, het was meteen een 3-eenheid, waarvan Joyce de overduidelijk alfa was

dus één keer een waarschuwing van haar was genoeg om weer rust in de tent te krijgen

(en Luna zat nog in de bench)
Maar ik ben ook heel erg nieuwsgierig, dus vertel