Ik schrik hier echt van!!!
Wat een slecht leven hebben jullie

Wandelen, werken, eten, wandelen, etc.
Maar een troost, ons leven ziet er niet veel anders uit hoor lieve hondjes

owww roef pakt zijn koffer alLien schreef:Roef, je hebt nog een escape![]()
Je mag altijd hier komen wonen hoor![]()
Het zijn wel geen 7 maagden, maar het heeft er veel van weg![]()
Echt genieten hier met al die meiden
Kay schreef:Ok, Daan hier....
Nu dacht ik dat ik best een leuk huis had hier (op de eend na dan) maar wat ze me vandaag hebben geflikt ???
Baasje liet mij vanochtend uit en ik ging bij thuiskomst direct in de mand zitten voor mijn eten... Kreeg ik niet![]()
De baas ging met Kay uit en ook die kreeg geen eten dus toen waren we beide wat pissig.
Toen kwam het vrouwtje beneden en maakte haar zakje met beloningssnoepjes klaar dus wij waren het eten even vergeten en zaten al bij de deur.
We mochten beide in de auto en ik dacht alweer aan een heerlijke boswandeling net als gister dus ik ging al wat enthousiastme geluidjes maken en het vrouwtje reageerde niet eens![]()
Kay lag alweer te slapen in de auto, pffff die oudere honden ook, geen lol aan
Eenmaal op de parkeerplaats werd ik natuurlijk helemaal hyper, we gaan rennen !!!!!!!!!!!! Ik zag ook mijn trainster staan, het vrouwtje van die leuke hond van gister, ik had er zin in !!!!!!!
Kay mocht uit de auto, en toen ging de klep weer dicht![]()
HALLOOOOOOOOO ik zit hier ook nog![]()
Ik heb 3 kwartier staan te blaffen in de auto, dacht nog dat vrouwtje mij niet hoorde maar dit mocht niet baten.
Ben uit protest maar gaan slapen, ik wil die mooie groene velden niet meer zien![]()
Toen na een half uurtje kwam het vrouwtje weer bij de auto dus dacht ik dat dit mijn moment zou worden maar ze ging met die andere staan te kletsen en stook ook nog rustig een sigaretje op![]()
En toen de klep openging keek ik haar op mijn liefst aan... Mag ik nu?
Maar nee, Kay ging weer liggen en de klep ging weer dicht en we gingen naar huis![]()
![]()
![]()
Wat een rotvrouwtje heb ik, wat een rotleven heb ik... Mag ik bij jullie wonen ?????
Hmmm.... das een goed idee....Wie doet mee?Lien schreef:Passen jullie wel op!!!!
Dit is een openbaar forum![]()
Als dit breed bekend wordt...
krijgen we Egyptische toestanden
Alle labjes in opstand![]()
kzie het al voor me....museumplein....amsterdam
Wij ook! Ze zijn helemaal gek geworden!!!molletje schreef: Vanmorgen ook weer, "lekker in de wind naar het strand". Is ze niet wijs ofzo? We zijn gezandstraald!!!![]()
Lupos schreef:En ik (Juna) dacht een goede oplossing te hebben. Ik word normaal netjes op tijd loops, maar na alle inspanning wilde ik mijzelf eens even vakantie gunnen, dus huppa anderhalve maand te vroeg loops. Lekker puh![]()
Dan mag ik niet zoveel doen als anders, want vrouwtje zegt dat alle mannen dan op hol slaan van mij... heel handig als je vakantie wilt dus![]()
Maar nee hoor, vrouwtje ging gewoon naar de jachttraining en vandaag, vandaag was toch wel het toppunt!! Pakt ze de scootmobiel en laat mij eens even 10km ernaast lopen. Halverwege probeerde ik nog op de plank te springen, maar ze zette me er gewoon weer naast![]()
Ze heeft me ingeschreven voor een paar wedstrijden jacht, en nu is ze hard bezig met mijn conditie.. wacht maar, ik zal dr nog wel krijgen