je zal de hond maar zijn hier!

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
saartjeee

Ongelezen bericht door saartjeee »

:shock:

Ik schrik hier echt van!!!

Wat een slecht leven hebben jullie :(

Wandelen, werken, eten, wandelen, etc.
Maar een troost, ons leven ziet er niet veel anders uit hoor lieve hondjes :D Want wij doen met jullie mee!! :wink:
roef
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door roef »

Lien schreef:Roef, je hebt nog een escape :twisted:

Je mag altijd hier komen wonen hoor :D

Het zijn wel geen 7 maagden, maar het heeft er veel van weg :giechel:

Echt genieten hier met al die meiden :shock:
owww roef pakt zijn koffer al :twisted: die vindt dit een topaanbod :D
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
Kay
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Kay »

Ok, Daan hier....
Nu dacht ik dat ik best een leuk huis had hier (op de eend na dan) maar wat ze me vandaag hebben geflikt ???

Baasje liet mij vanochtend uit en ik ging bij thuiskomst direct in de mand zitten voor mijn eten... Kreeg ik niet :evil:
De baas ging met Kay uit en ook die kreeg geen eten dus toen waren we beide wat pissig.
Toen kwam het vrouwtje beneden en maakte haar zakje met beloningssnoepjes klaar dus wij waren het eten even vergeten en zaten al bij de deur.
We mochten beide in de auto en ik dacht alweer aan een heerlijke boswandeling net als gister dus ik ging al wat enthousiastme geluidjes maken en het vrouwtje reageerde niet eens :shock:
Kay lag alweer te slapen in de auto, pffff die oudere honden ook, geen lol aan

Eenmaal op de parkeerplaats werd ik natuurlijk helemaal hyper, we gaan rennen !!!!!!!!!!!! Ik zag ook mijn trainster staan, het vrouwtje van die leuke hond van gister, ik had er zin in !!!!!!!
Kay mocht uit de auto, en toen ging de klep weer dicht :shock:

HALLOOOOOOOOO ik zit hier ook nog :evil:

Ik heb 3 kwartier staan te blaffen in de auto, dacht nog dat vrouwtje mij niet hoorde maar dit mocht niet baten.
Ben uit protest maar gaan slapen, ik wil die mooie groene velden niet meer zien :cry:
Toen na een half uurtje kwam het vrouwtje weer bij de auto dus dacht ik dat dit mijn moment zou worden maar ze ging met die andere staan te kletsen en stook ook nog rustig een sigaretje op :evil:

En toen de klep openging keek ik haar op mijn liefst aan... Mag ik nu?
Maar nee, Kay ging weer liggen en de klep ging weer dicht en we gingen naar huis :cry: :cry: :cry:

Wat een rotvrouwtje heb ik, wat een rotleven heb ik... Mag ik bij jullie wonen ?????
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!

:blondkopje: Kay 22-10-2006
:blondkopje: Daan 16-1-2010
:blondkopje: Sjors 10-2-2015
roef
Speurneus
Speurneus

Kay schreef:Ok, Daan hier....
Nu dacht ik dat ik best een leuk huis had hier (op de eend na dan) maar wat ze me vandaag hebben geflikt ???

Baasje liet mij vanochtend uit en ik ging bij thuiskomst direct in de mand zitten voor mijn eten... Kreeg ik niet :evil:
De baas ging met Kay uit en ook die kreeg geen eten dus toen waren we beide wat pissig.
Toen kwam het vrouwtje beneden en maakte haar zakje met beloningssnoepjes klaar dus wij waren het eten even vergeten en zaten al bij de deur.
We mochten beide in de auto en ik dacht alweer aan een heerlijke boswandeling net als gister dus ik ging al wat enthousiastme geluidjes maken en het vrouwtje reageerde niet eens :shock:
Kay lag alweer te slapen in de auto, pffff die oudere honden ook, geen lol aan

Eenmaal op de parkeerplaats werd ik natuurlijk helemaal hyper, we gaan rennen !!!!!!!!!!!! Ik zag ook mijn trainster staan, het vrouwtje van die leuke hond van gister, ik had er zin in !!!!!!!
Kay mocht uit de auto, en toen ging de klep weer dicht :shock:

HALLOOOOOOOOO ik zit hier ook nog :evil:

Ik heb 3 kwartier staan te blaffen in de auto, dacht nog dat vrouwtje mij niet hoorde maar dit mocht niet baten.
Ben uit protest maar gaan slapen, ik wil die mooie groene velden niet meer zien :cry:
Toen na een half uurtje kwam het vrouwtje weer bij de auto dus dacht ik dat dit mijn moment zou worden maar ze ging met die andere staan te kletsen en stook ook nog rustig een sigaretje op :evil:

En toen de klep openging keek ik haar op mijn liefst aan... Mag ik nu?
Maar nee, Kay ging weer liggen en de klep ging weer dicht en we gingen naar huis :cry: :cry: :cry:

Wat een rotvrouwtje heb ik, wat een rotleven heb ik... Mag ik bij jullie wonen ?????
:shock: roef is helemaal ontDAAN :cry: en schuift met alle liefde een stukkie op in zijn mand voor je hoor daan!

vrouwtje zegt dat deze situaties ook hier voor zouden kunnen komen als er 2 honden zijn dus.....denk ik dat je beter lekker bij kay en je bazen kan blijven jong :D
molletje
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door molletje »

ach RoefieBoefie :(
wat een onwijs zwaar bestaan heb jij toch 8)
We kunnen wel zeggen, kom maar hierheen, maar ik denk dat je daar niet veel mee opschiet... Ons vrouwtje heeft ook voortdurend van die rare ideeën over bezig zijn en zo. Vanmorgen ook weer, "lekker in de wind naar het strand". Is ze niet wijs ofzo? We zijn gezandstraald!!! :wink:
Het is een kwestie van uitzitten denken wij. We vinden het een beetje zielig om vrouwtje teleur te stellen, dus peppen wij ons enthousiasme iedere keer maar weer op. Doe jij dat ook?
Nou, sterkte ermee.
En als je je ellende nog eens wilt delen, DOEN! Het kan zo lekker opluchten hè.
Poot van Vesta, Koda en Boedha.
royenmarjolein
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door royenmarjolein »

Zo te horen ben ik niet de enige die het zo zwaar heeft bij zijn baasjes. Gelukkig, eindelijk lotgenoten gevonden. Vandaag is het zondag en je raadt het al, die twee van mij hebben in hun nest gelegen tot 10:45 :shock: ! Echt waar! Toen ging de deur open en mocht ik op bed lekker met ze knuffelen. Dat was wel lekker, met mijn lijf lekker tegen baasje aan en met mijn kop bij vrouwtje. Zo heb ik een halfuurtje liggen chillen... :verliefd1: Toen opeens moest ik opstaan van baasje; ze hadden nog veel werk te doen, want vanavond komen de opa's, oma's en tante gourmetten. Ik werd uit bed gekegeld en heb ze de hele tijd achterna gelopen. Het was zo gemeen: vrouwtje en baasje gingen ontbijten en ik moest wachten totdat zij klaar waren :evil: Ik heb naast de tafel gestaan in de hoop dat er iets op de grond viel, maar helaas. Toen zij klaar waren kreeg ik een stukje stokbrood en een stokbroodje met vlees: hun restjes :evil: Nee, dus nog niet eens vers :shock: ! Vervolgens ging ik met vrouwtje wandelen. In ieder geval dat dacht ik... Het was een beetje raar, want vrouwtje liep zonder jas en met haar tijgersloffen met mij naar buiten. Ze had nog niet eens snoepjes bij zich :shock: Ze liep met mij een rondje om het appartementencomplex en toen moest ik weer naar binnen :cry: Halllooooo, ik ben een hond van 30 kilo, vrouwtje. Ik heb meer beweging nodig dan een of ander tekkelrondje om de flat zoals altijd gedaan wordt met Peggy, mijn tekkelbuurhondje! Vrouwtje gaf mij vervolgens brokken met karnemelk en nu moet ik verplicht uitbuiken voordat ze met mij gaat wandelen. Ik loop nu al een half uur om de vijf minuten te piepen, maar ze negeert mij gewoon! Ze heeft mij wel beloofd dat wij dadelijk een grote wandeling van ongeveer 2 uur gaan maken....ja ja dat moet ik eerst maar eens zien.....Jeetje, jammer dat wij niet kunnen praten anders had ik haar toch wat anders gezegd :evil:
Groetjes, Roy en Marjolein en een pootje van Max en Bob.
Lien
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Lien »

Passen jullie wel op!!!!
Dit is een openbaar forum 8)

Als dit breed bekend wordt...
krijgen we Egyptische toestanden
Alle labjes in opstand :twisted:

kzie het al voor me....museumplein....amsterdam :D
groetjes, Lien

Being happy does not mean everything is perfect, it only means you've decided to see beyond the imperfections
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Wat een dag zeg! :lol:

En dat verhaal met de abraham pop :lol: :twisted:
roef
Speurneus
Speurneus

Charella schreef:Wat een dag zeg! :lol:

En dat verhaal met de abraham pop :lol: :twisted:
jaja ik heb stoere mannen in huis hoor! :spierbal: :hehehe:
royenmarjolein
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door royenmarjolein »

Lien schreef:Passen jullie wel op!!!!
Dit is een openbaar forum 8)

Als dit breed bekend wordt...
krijgen we Egyptische toestanden
Alle labjes in opstand :twisted:

kzie het al voor me....museumplein....amsterdam :D
Hmmm.... das een goed idee....Wie doet mee? :wink:
Maar ik moet wel zeggen dat vrouwtje zich aan haar belofte heeft gehouden. Ik ben net terug van een wandeling van 2.5 uur. Ik ga nu een tukje doen.
Groetjes, Roy en Marjolein en een pootje van Max en Bob.
Linnie

Ongelezen bericht door Linnie »

Het is tijd dat er een hondentelefoon wordt opgericht, voor al die zielige hondjes :(

Guus heeft het ook al zo slecht :( . Vanochtend door het park gewandeld en even gespeeld met een golden retriever en vanmiddag klein uurtje door het bos gerend en in vieze sloten gezwommen :cry:
Om dan nu languit op de bank te liggen snurken :cry: :cry:

Puppymishandeling dit.
Pandora
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Pandora »

molletje schreef: Vanmorgen ook weer, "lekker in de wind naar het strand". Is ze niet wijs ofzo? We zijn gezandstraald!!! :wink:
Wij ook! Ze zijn helemaal gek geworden!!!
Willen wij een luie zondag moeten ze zo nodig naar het strand! 'Uitwaaien' noemen ze dat hier :confused: alsof we ooit ingewaaid zijn :(
Eerst moesten we netjes (lees: rustig) meelopen naar het strand, veel te moeilijk :cry: Ik moest 1000 keer terug naar achteren en op mijn wiebelbillen gaan zitten :( We hebben er heeeeeeeeeel lang over gedaan en toen waren we er eindelijk :?
Toen moesten we verplicht rennen, door het zand rollen, krijgertje spelen, pootje baden en tot overmaat van ramp moest ik ook nog, voor straf :twisted: , een paar keer de bal ophalen die zij dan in de branding gooiden. Als ze die bal zo graag terug willen... waarom gooien ze hem dan eerst weg? :confused: Snap er niks van maar ik heb mijn straf gelaten ondergaan.
Nu hebben we net gegeten en liggen we eindelijk opgekruld op de bank met zand in onze neus en tussen onze tenen (houden we ook al niet van, vies worden :bleh: )
Wanneer is die demonstratie, dan maak ik een spandoek :)
Groetjes van Brigitte & Zoo
Afbeelding
Bedankt Marjolein, hij is top!
rimanime
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door rimanime »

Jullie maken er nu wel een lolletje van......maar sorry, ik vind het in en in triest wat ik hier lees !!!!!!

:knipoog:
Afbeelding

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......

:zwartkopje: Lola; Call me Rainbow v/h Hakkershof 28-8-2003-------R.I.P 20-07-2017
:blondkopje: Action; Chelbo v/h Hakkershof 9-6-2002---- R.I.P 30-10-2012
:bruinkopje: Cooper; Rembrandt 18-6-2008

Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
Lupos
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Lupos »

En ik (Juna) dacht een goede oplossing te hebben. Ik word normaal netjes op tijd loops, maar na alle inspanning wilde ik mijzelf eens even vakantie gunnen, dus huppa anderhalve maand te vroeg loops. Lekker puh :lekkerpuh:
Dan mag ik niet zoveel doen als anders, want vrouwtje zegt dat alle mannen dan op hol slaan van mij... heel handig als je vakantie wilt dus :roken:
Maar nee hoor, vrouwtje ging gewoon naar de jachttraining en vandaag, vandaag was toch wel het toppunt!! Pakt ze de scootmobiel en laat mij eens even 10km ernaast lopen. Halverwege probeerde ik nog op de plank te springen, maar ze zette me er gewoon weer naast :muts:
Ze heeft me ingeschreven voor een paar wedstrijden jacht, en nu is ze hard bezig met mijn conditie.. wacht maar, ik zal dr nog wel krijgen :twisted:
Afbeelding

http://www.labradorforum.nl/hij-wil-dat.php" onclick="window.open(this.href);return false;

Cial (Excalibur Cial V.t. Jagersgilde) 22-03-2012
Mariska+Noa

Ongelezen bericht door Mariska+Noa »

Lupos schreef:En ik (Juna) dacht een goede oplossing te hebben. Ik word normaal netjes op tijd loops, maar na alle inspanning wilde ik mijzelf eens even vakantie gunnen, dus huppa anderhalve maand te vroeg loops. Lekker puh :lekkerpuh:
Dan mag ik niet zoveel doen als anders, want vrouwtje zegt dat alle mannen dan op hol slaan van mij... heel handig als je vakantie wilt dus :roken:
Maar nee hoor, vrouwtje ging gewoon naar de jachttraining en vandaag, vandaag was toch wel het toppunt!! Pakt ze de scootmobiel en laat mij eens even 10km ernaast lopen. Halverwege probeerde ik nog op de plank te springen, maar ze zette me er gewoon weer naast :muts:
Ze heeft me ingeschreven voor een paar wedstrijden jacht, en nu is ze hard bezig met mijn conditie.. wacht maar, ik zal dr nog wel krijgen :twisted:
:shock: :shock: :shock:
Hahahahaahaha... :lol: :lol: :lol: Jeetje Juna.. dat is wel heel stout om je plannen zo in de war te schoppen!! :D
Plaats reactie