Nou, Juun, volgens mij heb je je vrouwtje alleen maar plezier gedaan want met een beetje mazzel ben je nu op tijd klaar om overal aan mee te mogen doenLupos schreef:En ik (Juna) dacht een goede oplossing te hebben. Ik word normaal netjes op tijd loops, maar na alle inspanning wilde ik mijzelf eens even vakantie gunnen, dus huppa anderhalve maand te vroeg loops. Lekker puh![]()
Dan mag ik niet zoveel doen als anders, want vrouwtje zegt dat alle mannen dan op hol slaan van mij... heel handig als je vakantie wilt dus![]()
Maar nee hoor, vrouwtje ging gewoon naar de jachttraining en vandaag, vandaag was toch wel het toppunt!! Pakt ze de scootmobiel en laat mij eens even 10km ernaast lopen. Halverwege probeerde ik nog op de plank te springen, maar ze zette me er gewoon weer naast![]()
Ze heeft me ingeschreven voor een paar wedstrijden jacht, en nu is ze hard bezig met mijn conditie.. wacht maar, ik zal dr nog wel krijgen
je zal de hond maar zijn hier!
-
Pandora
- Speurneus

Groetjes van Brigitte & Zoo

Bedankt Marjolein, hij is top!

-
kimmeding
Mijn vrouwtje zit hier hard te gieren en te vertellen wat zij allemaal gaat uitspoken als ik groot ben
.
Ik ben al groot maar volgends haar niet groot genoeg nog
Ik hoorde haar al zeggen dat als mijn baasje iedere avond thuis is zij zeker weten gehoorzaamheid cursussen wil gaan doen
En ik luister al zo goed vind ik zelf
Ik be bang dat ik net zulke ellende tegemoed ga als jullie

Ik ben al groot maar volgends haar niet groot genoeg nog
Ik hoorde haar al zeggen dat als mijn baasje iedere avond thuis is zij zeker weten gehoorzaamheid cursussen wil gaan doen
En ik luister al zo goed vind ik zelf
Ik be bang dat ik net zulke ellende tegemoed ga als jullie
-
mullermariska
- Speurneus

Mijn vrouwtje is vandaag ook heel erg vervelend!
Ze hoeft niet naar haar werk dus ik dacht, dan gaan we lekker uitslapen. Mooi niet!! Tien over half 8 gaat haar wekker! Ik heb daar zo'n hekel aan! Dus wij een rondje gelopen. Thuis kreeg ik lekker vlees en toen ging ze weg!
Ik snap er niks van maar dan kan ik wel mooi nog even slapen
Komt het vrouwtje na een tijdje terug, heeft ze allemaal vlees bij zich! Echt heeeel veel. Doet ze alles in de vriezer
Heb ik weer... Maar het ergste was nog dat ze zonder mij bij mijn beste vriend Bob was geweest!
Ze moest het vlees ophalen... Jajaja!! En lekker met Bob spelen zonder mij
Daarna gingen we naar buiten, moest ik naast de fiets rennen. Daar had ik echt helemaal geen zin in! Dus ik heb expres heel langzaam gelopen
We gingen naar een meneer die vrouwtje d'r fiets gaat maken. Hoop niet dat we dan vaker gaan fietsen. Ja zij mag wel hoor. Maar dan blijf ik liever thuis!
Gelukkig gingen we lopend (zonder fiets
) weer naar huis. Ik dacht dat ik nu wel weer mocht slapen. Maar nee hoor! We gaan naar binnen, vrouwtje doet haar andere jas aan en pakt de autosleutels. Pfff wat gaan we nu weer doen
Nou het moet niet gekker worden. Zijn we bij de uitlaatplaats, blijven we in de auto zitten. Even op je vriend wachten zegt ze nog
En toen kwam Bob ook!
Bob en ik hebben lekker gespeeld. Ik had om het vrouwtje terug te pakken lekker in iets vies en stinkends liggen rollen. Moest ik op het einde verplicht zemmen
Alsof dat helpt
Nu zijn we eindelijk thuis en kreeg ik een veel te groot bot. Ik heb het even geprobeerd maar ik geloof dat ik eerst maar ga slapen. Dan kan ik straks lekker aan mijn bot knagen. Ik plof bij het vrouwtje op de bank.
Zoals jullie zien heb ik ook zo'n rot
leven!
Komt het vrouwtje na een tijdje terug, heeft ze allemaal vlees bij zich! Echt heeeel veel. Doet ze alles in de vriezer
Daarna gingen we naar buiten, moest ik naast de fiets rennen. Daar had ik echt helemaal geen zin in! Dus ik heb expres heel langzaam gelopen
Gelukkig gingen we lopend (zonder fiets
Nou het moet niet gekker worden. Zijn we bij de uitlaatplaats, blijven we in de auto zitten. Even op je vriend wachten zegt ze nog
En toen kwam Bob ook!
Nu zijn we eindelijk thuis en kreeg ik een veel te groot bot. Ik heb het even geprobeerd maar ik geloof dat ik eerst maar ga slapen. Dan kan ik straks lekker aan mijn bot knagen. Ik plof bij het vrouwtje op de bank.
Zoals jullie zien heb ik ook zo'n rot
Groetjes Mariska en een lebber van Izzie en Shiva
Lola ( Kink's Lola van de witte hoeve's hof ) 7-3-1998 - 14-7-2008
Izzie ( Mayberry's Dream Curious Isabel) 4-2-2009
Bull terriër : Shiva 3-8-2010
Bull terriër : Shiva 3-8-2010
-
Lupos
- Speurneus

- Contacteer:
Ow maar dat vind ik altijd wel leuk hoor... ik kan dr lekker op stang jagen op een wedstrijd. Gewoon besluiten om niet te zwemmen bijvoorbeeld en dan moet vrouwtje aan de andere deelnemers uitleggen hoe ik het voor elkaar krijg om na een zwemproef droog bij de volgende proef aan te komenPandora schreef:Nou, Juun, volgens mij heb je je vrouwtje alleen maar plezier gedaan want met een beetje mazzel ben je nu op tijd klaar om overal aan mee te mogen doenLupos schreef:En ik (Juna) dacht een goede oplossing te hebben. Ik word normaal netjes op tijd loops, maar na alle inspanning wilde ik mijzelf eens even vakantie gunnen, dus huppa anderhalve maand te vroeg loops. Lekker puh![]()
Dan mag ik niet zoveel doen als anders, want vrouwtje zegt dat alle mannen dan op hol slaan van mij... heel handig als je vakantie wilt dus![]()
Maar nee hoor, vrouwtje ging gewoon naar de jachttraining en vandaag, vandaag was toch wel het toppunt!! Pakt ze de scootmobiel en laat mij eens even 10km ernaast lopen. Halverwege probeerde ik nog op de plank te springen, maar ze zette me er gewoon weer naast![]()
Ze heeft me ingeschreven voor een paar wedstrijden jacht, en nu is ze hard bezig met mijn conditie.. wacht maar, ik zal dr nog wel krijgen
Maar wie weet ben ik wel zo coulant en zal ik meewerken met de wedstrijden... eens kijken of ik daar zin in heb

http://www.labradorforum.nl/hij-wil-dat.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Cial (Excalibur Cial V.t. Jagersgilde) 22-03-2012
-
roef
- Speurneus

vanmorgen werd het mij al ernstig te moede
het is altijd spits hier doordeweeks `sochtends en dan moet ik altijd snel snel een plas en zo in het park. pffff ook zo lekker om je dag te beginnen
nah en dan weet ik dat ik daarna tot ongeveer half 10 moet wachten en dan is het mijn beurt.
vanmorgen ging dit anders. ik moest de riem omhouden en ik ging samen met het vrouwtje en het kleine vrouwtje in de auto
snapte er echt geen klap van,doet ze anders nooit!
een kleine 10 minuten later staan we bij een school die ik niet ken,dus ik kijk al druk om me heen van...waar wat en hoe? maar ik moest blijven en vrouwtje zei blijf! even nynke naar de plusklas brengen.
tja en dat even kennen we van haar
een kwartier later komt ze eens aanzakken
zo roef nu gaan we naar foppe!
owwww maar dat is een onverwachte meevaller zeg
na een ritje van het ene durp naar het andere,moet ik wéér wachten.
die foppe woont met 3 berendames en die willen ook even hallo zeggen tegen vrouwtje,maar vandaag viel het mee.
1 dame had een afspraak bij de trimmer en alles en iedereen stond klaar.
foppe bij ons in de auto,ook zo erg! die kerel mocht op de achterbank omdat we elkaar weer 2 weken niet hadden gezien en mijn vrouwtje wilde geen geklier in de achterbak
tsssssss hoe kán ze dat nu denken van me
nouja en toen werd het een herhaling van zetten
dik anderhalf uur rennen,spelen,stoeien,zwemmen
vreselijk daar wordt je echt moe en zat van!
en het ergste was nog dat ze fop en mij door had toen we weer 2 zwanen zagen
dus moesten we netjes naast zitten en wachten tot meneer en mevrouw de zwaan op de wieken waren en het luchtruim kozen
jaaaahhhhh das toch geen lol!!
foppe en ik waren even flink onthutst van zo veel doortraptheid van mijn vrouwtje
ze heeft ons door
nou en nu ben ik aan de latten en ga even lekker knorren,maar het is zwaar,heel zwaar om hier de hond te zijn.
nah en dan weet ik dat ik daarna tot ongeveer half 10 moet wachten en dan is het mijn beurt.
vanmorgen ging dit anders. ik moest de riem omhouden en ik ging samen met het vrouwtje en het kleine vrouwtje in de auto
snapte er echt geen klap van,doet ze anders nooit!
een kleine 10 minuten later staan we bij een school die ik niet ken,dus ik kijk al druk om me heen van...waar wat en hoe? maar ik moest blijven en vrouwtje zei blijf! even nynke naar de plusklas brengen.
tja en dat even kennen we van haar
owwww maar dat is een onverwachte meevaller zeg
na een ritje van het ene durp naar het andere,moet ik wéér wachten.
die foppe woont met 3 berendames en die willen ook even hallo zeggen tegen vrouwtje,maar vandaag viel het mee.
1 dame had een afspraak bij de trimmer en alles en iedereen stond klaar.
foppe bij ons in de auto,ook zo erg! die kerel mocht op de achterbank omdat we elkaar weer 2 weken niet hadden gezien en mijn vrouwtje wilde geen geklier in de achterbak
tsssssss hoe kán ze dat nu denken van me
nouja en toen werd het een herhaling van zetten
en het ergste was nog dat ze fop en mij door had toen we weer 2 zwanen zagen
dus moesten we netjes naast zitten en wachten tot meneer en mevrouw de zwaan op de wieken waren en het luchtruim kozen
foppe en ik waren even flink onthutst van zo veel doortraptheid van mijn vrouwtje
nou en nu ben ik aan de latten en ga even lekker knorren,maar het is zwaar,heel zwaar om hier de hond te zijn.
-
Lien
- Speurneus

- Contacteer:
Het wordt hoe langer hoe erger.....
Mijn aanbod geldt nog steeds hoor Roef, het is hier een paradijs
Elke dag door de modder klûnen met 7 mooie meiden
En gewoon achter in het bakkie, niks niet op de bank
Mijn aanbod geldt nog steeds hoor Roef, het is hier een paradijs
Elke dag door de modder klûnen met 7 mooie meiden
En gewoon achter in het bakkie, niks niet op de bank
groetjes, Lien
Being happy does not mean everything is perfect, it only means you've decided to see beyond the imperfections
Being happy does not mean everything is perfect, it only means you've decided to see beyond the imperfections
-
royenmarjolein
- Hele grote hondenneus

Nou, geef mij maar dan het actief leven van jullie. Weet je wat ze mij vandaag hebben aangedaan? Vrouwtje en baasje werken allebei veel en dat ben ik wel gewend. Overdag amuseer ik mijzelf kostelijk: ik puzzel aan mijn kong, kauw op een bot en kom heerlijk tot rust. Volgens baasje ruikt het altijd naar hondjesslaap
Vandaag sloeg echter alles. Uiteraard waren ze werken en toen baasje naar huis kwam, ben ik een flinke wandeling gaan maken. Vreemd maar waar kwam vrouwtje ook thuis (normaal heeft zij altijd spaanse les op dinsdag). Dat vond ik heel leuk! Maar nu komt het.....om half acht ging plotseling de bel en ik moest de bench in
Jaaaa, echt waar!!! Ik mocht de visite niet begroeten
. Volgens vrouwtje zou ik de hypotheekadviseuse (of zoiets) omver springen....
Alsof ik zoiets doe!!!! Vrouwtje gaf mij een kauwbal, maar ik deed net alsof ik dom was en heb er niet op gekauwd
! Toen vrouwtje mij kwam halen na een tijdje was ik rustig en uiteraard heb ik mij goed gedragen
Toen moest ik plotseling plassen; het liep er zo uit....
Volgens vrouwtje heb ik een blaasontsteking en zij gaan morgen een testje doen bij de DA. Toen moest ik als straf alweer naar de bench
Vrouwtje en baasje waren wel niet kwaad op mij merkte ik, wel geschrokken...Volgens baasje moest ik de bench in, omdat zij niet de hele tijd tijdens het gesprek op mij konden opletten dat ik geen ongelukje zou krijgen op de schoenen van de adviseuse en op het nieuwe carpet (het ouwe is verwoest door mijn eerdere blaasontstekingen). Dus moest ik weer alleen zijn.....Nu is die mevrouw eindelijk weg en krijg ik alle aandacht van mijn vrouwtje en baasje...het werd tijd!
Vandaag sloeg echter alles. Uiteraard waren ze werken en toen baasje naar huis kwam, ben ik een flinke wandeling gaan maken. Vreemd maar waar kwam vrouwtje ook thuis (normaal heeft zij altijd spaanse les op dinsdag). Dat vond ik heel leuk! Maar nu komt het.....om half acht ging plotseling de bel en ik moest de bench in
Groetjes, Roy en Marjolein en een pootje van Max en Bob.
-
Miep
- Speurneus

-
maria1
Het werd hoog tijd voor zo'n maatregel. Wat ik nou weer meemaakte.
Mijn halsband was stukgegaan toen ik een andere kant op wilde dan het vrouwtje en ik zou dus een nieuwe krijgen.
Ze hadden het over de mooie leren banden die ze al hadden bekeken in de winkel en ik zou er eigenlijk 1 krijgen voor mijn verjaardag.
Maar omdat die andere band stuk was dacht ik dat ik nu dus alvast zo'n stoere halsband zou krijgen.
Nou, weet je waar ze mee aan kwamen zetten?
Je geloofd het noooit.......
zo'n ding met van die smalle bandjes die om mijn snuit moet en hoog achter mijjn oren sluit.
Nou, ik heb me doodgevochten op straat en met mijn beide voorpoten geprobeerd dat onding van mijn snuit te halen.
Voor straf ben ik om de twee meter gaan liggen, zodat het rondje 100 keer langer duurde dan normaal.
Ik schaamde me dood met dat ding. Daar wil je toch nog niet dood mee gevonden worden.
Mijn vrouwtje vond het denk ik ook niet leuk, want ik zag tranen in haar ogen. Eigen schuld, wie bedenkt zuks dan ook?
Ik kan gerust wel goed meelopen en dat ik andere honden wil begroeten is toch niet zo gek, zelf roept ze ook maar van Hoi en Hallo.
Nou, als de DA er melding van moet maken, zal ik daar maar snel een afspraak maken,
kunnen we dit gelijk eens bespreken.
(dat is toch niet waar ze ïets met de "ballen eraf" te maken hebben he?, want daar hoor ik ook wel eens wat over. En dan vooral als ik lekker met mijn kussen bezig ben. Bemoeials, dat zijn het, die baasjes van me.
Mijn halsband was stukgegaan toen ik een andere kant op wilde dan het vrouwtje en ik zou dus een nieuwe krijgen.
Ze hadden het over de mooie leren banden die ze al hadden bekeken in de winkel en ik zou er eigenlijk 1 krijgen voor mijn verjaardag.
Maar omdat die andere band stuk was dacht ik dat ik nu dus alvast zo'n stoere halsband zou krijgen.
Nou, weet je waar ze mee aan kwamen zetten?
zo'n ding met van die smalle bandjes die om mijn snuit moet en hoog achter mijjn oren sluit.
Nou, ik heb me doodgevochten op straat en met mijn beide voorpoten geprobeerd dat onding van mijn snuit te halen.
Voor straf ben ik om de twee meter gaan liggen, zodat het rondje 100 keer langer duurde dan normaal.
Mijn vrouwtje vond het denk ik ook niet leuk, want ik zag tranen in haar ogen. Eigen schuld, wie bedenkt zuks dan ook?
Ik kan gerust wel goed meelopen en dat ik andere honden wil begroeten is toch niet zo gek, zelf roept ze ook maar van Hoi en Hallo.
Nou, als de DA er melding van moet maken, zal ik daar maar snel een afspraak maken,
(dat is toch niet waar ze ïets met de "ballen eraf" te maken hebben he?, want daar hoor ik ook wel eens wat over. En dan vooral als ik lekker met mijn kussen bezig ben. Bemoeials, dat zijn het, die baasjes van me.
-
Foppe
Tjé Roef, wat heb jij een slecht leven
. Ik Foppe heb het toch beter voor elkaar. Om kwart voor acht hoorde ik van de Kleine Beer een staart kwispelen. Dus was het vrouwtje wakker. Nu wilde ik nog even bij haar op bed
, maar er lagen drie beren opgesteld rond dat bed, ik durfde dat dus even niet aan. Om half negen kwam er een dame voor de uitlaat, Grote Beer ging gelukkig ook mee, die dame heeft nl een heel engeh herdur. Volgens de dame ben ik buitengewoon braaf geweest, mijn recall was fantastisch. Die dame bleef nog theedrinken en toen kreeg ik mijn eten. Dat was best wel weer aardig, wat vlees, wat bot oh ja, parelhoen zat erbij. Daar hou jij niet van weet ik uit betrouwbare bron. Na het eten heb ik heel lang op mijn rug in het bia bed kunnen snurken. Alleen riep het vrouwtje af en toe, zachter ik moet bellen
. Daarna moest ik nog een heel stuk naast de scootmobiel lopen, brieven posten. Ik had best wel honger gekregen, maar omdat ik maar eens per dag wat krijg had ik pech. Gelukkig nog een sinaasappel gevonden, die heb ik met schil en al, zo'n trek had ik, opgegeten. Nu ga ik weer lekker slapen, morgen moet ik al om kwart over zes naar het bos
.
-
Pandora
- Speurneus

Wij hadden het ook weer slecht vandaag, vresuluk
We moesten heeeeel vroeg op want het ene vrouwtje moest al vroeg gaan werken en daar moesten wij voor boeten door een gedeelte van ons schoonheidsslaapje in te leveren
Voordeel was wel dat we ook vroeg te eten kregen
Het andere vrouwtje moest nog thuiskomen maar kwam pas rond de middag omdat ze nog over nutteloze dingen moest praten, vergaderen ofzo
Normaal komt de buuv ons dan nog ff een keer 'de benen laten strekken' maar die was ons vergeten
en dus voelde ons vrouwtje zich schuldig omdat we best lang alleen waren geweest. Net goed voor d'r!
Niet dat wij hier echt last van hadden hoor
, we hebben gewoon liggen maffen. Alleen Pandora heeft een pakje zakdoeken gestolen en versnipperd, die moest even haar punt maken, maar ja... dat is dan maar als wraak, eigen schuld! Daarna gingen we lekker een lange wandeling maken dus de benen zijn alsnog gestrekt en flink ook
Later zijn we ook nog weer eens langs 'het meertje' geweest, daar waren we al een tijdje niet geweest dus dat was wel weer eens leuk! Er waren ook nog vriendjes en vriendinnetjes die we al een poosje niet gezien hadden dus daar hebben we even lekker mee rondgehold, heel vervelend!
Ik (Ramses) stond bij mijn vrouwtje te bedelen om een bal maar ze had geen bal in haar zak zei ze triomfantelijk, ze vindt mij maar een drammer met bal
. Maar ja, ik ben natuurlijk niet voor één gat te vangen: Er zijn altijd dombo's daar die hun bal kwijtraken dus ik had er zo eentje gevonden!
En blij dat ik daar mee was! Ik huppelde ermee over het veld en JR Mac was reuze jaloers op mij dus vond ik die bal nog leuker!
Ik vond nog een meneer die de bal voor mij een paar keer in het water wilde gooien, meneren kunnen altijd zo lekker ver gooien
Kwestie van voor zijn voeten leggen en heel blij kijken
, lukt bijna altijd! Ik werd er wel nat van en moest me weer even warm rennen maar het lukt altijd om Pandora uit te dagen voor 'tikkertje', "Jij bent hem!!!" en dan probeert ze mij in mijn derrière te bijten maar ik ben toch lekker veel sneller. Zij is wel slimmer en neemt soms de binnenbocht of ze wacht me ineens ergens op maar met een sprintje los ik dat dan weer goed op.
Maar toen een mevrouw de bal over het veld ging gooien ondanks dat mijn vrouwtje zei dat ik dat niet mocht, ja... toen was het feest snel voorbij en verdween de bal in de jaszak
Maar ach, toen werd het ook al donker en was het tijd voor een gevulde bak met lekker vlees
Nu lig ik op mijn rug op de bank te knorren en Pandora ligt in haar mand
We moesten heeeeel vroeg op want het ene vrouwtje moest al vroeg gaan werken en daar moesten wij voor boeten door een gedeelte van ons schoonheidsslaapje in te leveren
Het andere vrouwtje moest nog thuiskomen maar kwam pas rond de middag omdat ze nog over nutteloze dingen moest praten, vergaderen ofzo
Later zijn we ook nog weer eens langs 'het meertje' geweest, daar waren we al een tijdje niet geweest dus dat was wel weer eens leuk! Er waren ook nog vriendjes en vriendinnetjes die we al een poosje niet gezien hadden dus daar hebben we even lekker mee rondgehold, heel vervelend!
Ik (Ramses) stond bij mijn vrouwtje te bedelen om een bal maar ze had geen bal in haar zak zei ze triomfantelijk, ze vindt mij maar een drammer met bal
Ik vond nog een meneer die de bal voor mij een paar keer in het water wilde gooien, meneren kunnen altijd zo lekker ver gooien
Maar toen een mevrouw de bal over het veld ging gooien ondanks dat mijn vrouwtje zei dat ik dat niet mocht, ja... toen was het feest snel voorbij en verdween de bal in de jaszak
Maar ach, toen werd het ook al donker en was het tijd voor een gevulde bak met lekker vlees
Nu lig ik op mijn rug op de bank te knorren en Pandora ligt in haar mand
Groetjes van Brigitte & Zoo

-
Miep
- Speurneus

Nou Roef wij hier in de Betuwe hebben vandaag ook weer zo'n vervelende dag gehad. De zon scheen en ja dan krijgt vrouwtje Erna de kolder in de kop, normaal kan ze nog wel eens sip kijken maar vandaag had ze er last van, ging ze eerst een bakkie koffie drinken buiten in de zon
dat hebben wij haar heel lang niet zien doen en daarna moesten wij mee en wat denk je we moesten zwemmen ja zwemmen ze dacht zeker dat het hartje zomer was. Tja wij offeren ons dan maar op want je kunt haar toch ook niet teleurstellen he als je haar zo vrolijk ziet kijken. Nou dan maar een duik nemen en nog één en nog een keertje. Wat zijn wij blij dat we een lekkere Jolly bed hebben daar kunnen we tenminste uitrusten. Miep heeft een kraker in haar bench dus die ligt ook steeds bij mij in mijn lekkere bed want die dikke zwarte kat, Gossie, ligt zodra Miep haar hielen ligt heerlijk in haar bench dus ja dan deel ik dat bedje maar met Miepje ach een klein hoekje is er nog wel over voor haar. Ben benieuwd wat vrouwtje morgen weer voor ons in petto heeft nu ga ik slapen ben zooooo moe
Groetjes van Erna