Ik liep lekker dromerig met Olly aan de flexy die dan zo van links naar rechts loopt; zelf tik ik met mijn wit stokkie en ben ik in 't fluo gekleed. Als ik een fietser of jogger of iemand anders hoor aankomen, dan hou ik Ol natuurlijk korter of vraag ik haar links aan te houden (dat kent ze heel goed). Maar na een minuut of 10 kwam er een wielerterrorist
Nou die wielerterrorist was niet zo'n klein beetje boos ... Ik was een kutwijf en had een kuthond die hij handmatig wou doen verdrinken
Ik antwoordde heel rustig: "Wat een prachtige zondagmorgen; u hebt vast een slechte beurt gehad vanmorgen
Maar ik stond wel op explosief, maar ik dacht: Rustig zijn Kimmy, want ik merkte dat ons Olly bang was van dat geroep van die man.
Gelukkig fietste die man verder, maar oh wat riep hij nog lang na: "kutwijf, kuthond, kutwijf, kuthond!"
Helaas pindakaas voor mij was Olly echt erg geschrokken; ze heeft heel haar wandeling naast mij gelopen en durfde niet meer te snuffelen of in 't water te duiken
Gebruik je bel of roep iets of stop ff en vraag beleefd om de hond bij mij te houden, en dan doe ik dat met veel liefde en plezier. Ik zeg trouwens tegen alle fietsers/wandelaars die ik tegenkom een gemeende goeiedag, en dank hen altijd als ze gebeld/geroepen hebben of vriendelijk een goeiedag terugroepen. Maar met zo'n vieze reactie was mijn wandeling toch wel voor een stuk verziekt, helaas.
Wel kan ik een knop omdraaien en dit alles is straks helemaal vergeten hoor; hopelijk geldt dat ook voor Olly!