poep...waar er mee heen?
poep...waar er mee heen?
hoi Labvrienden,
toch effe een vraagske in verband met hondenpoep.
(het is mogelijk dat er hier op dit forum al deze vraag eerder gesteld is...maar ik vind er niks van terug)
mijn vraagske is...
waar doen jullie de hondenpoep naar toe....bij het opruimen ?
bij een volwassen hond kan dit toch aardig oplopen (vele kilo's per week)
ikzelf doe de poep in de compostbak...maar dit stinkt geweldig (in de zomer nog erger veronderstel ik)
dus...dit is géén oplossing vind ik.
hoe doen jullie het?
ben benieuwd?
toch effe een vraagske in verband met hondenpoep.
(het is mogelijk dat er hier op dit forum al deze vraag eerder gesteld is...maar ik vind er niks van terug)
mijn vraagske is...
waar doen jullie de hondenpoep naar toe....bij het opruimen ?
bij een volwassen hond kan dit toch aardig oplopen (vele kilo's per week)
ikzelf doe de poep in de compostbak...maar dit stinkt geweldig (in de zomer nog erger veronderstel ik)
dus...dit is géén oplossing vind ik.
hoe doen jullie het?
ben benieuwd?
-
- Speurneus
-
- Hele grote hondenneus
-
- Speurneus
- Contacteer:
Als ze ver in de bosjes poepen (wat ze hier regelmatig doen) dan laat ik het liggen want daar heeft niemand er last van, en als ze sporadisch hoge nood hebben en het op een grasveld doen dan pak ik het op en gooi ik het in een vuilnisbak die ik tegenkom en anders in de ondergrondse container hier in de wijk 

De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!
Kay 22-10-2006
Daan 16-1-2010
Sjors 10-2-2015

-
- Speurneus
-
- Speurneus
Hier hoeven we maar weinig poep te ruimen.
Yara poept vaak tijdens de wandelingen in de sloot. De drollen die in de sloot belanden, ruim ik niet op.
Al;s ze thuis hoge nood heeft, poept ze achter in de tuin. Daar hebben we een speciaal hondenhoekje. De drollen gaan vervolgens op de hoop, waar we ook het gemaaide gras opgoeien. In het voorjaar wordt dit alles in de tuin verwerkt. Plantjes doen het er goed van!
Yara poept vaak tijdens de wandelingen in de sloot. De drollen die in de sloot belanden, ruim ik niet op.
Al;s ze thuis hoge nood heeft, poept ze achter in de tuin. Daar hebben we een speciaal hondenhoekje. De drollen gaan vervolgens op de hoop, waar we ook het gemaaide gras opgoeien. In het voorjaar wordt dit alles in de tuin verwerkt. Plantjes doen het er goed van!

-
- Speurneus
oeh ben ik blij dat roef kleine keuteltjes poept 1 a 2 x per dag
roef poept gelukkig alleen in de bosjes,mocht er eens op een grasveld gepoept worden dan ruim ik het wel op(altijd een papieren poepzakje mee) enzou het in de groenbak gooien.

roef poept gelukkig alleen in de bosjes,mocht er eens op een grasveld gepoept worden dan ruim ik het wel op(altijd een papieren poepzakje mee) enzou het in de groenbak gooien.

-
- Speurneus
- Contacteer:
-
- Hele grote hondenneus
Hier ook geen vele kilo's gelukkig door het voeren van nrv en mocht het ergens liggen waar het niet hoort raap ik het op met een plastic zakje en gooi het in een prullenbak of neem het mee naar huis en gooi het daar in de kliko.
Ik gooi het de ene week in grijs en de andere week in groen, net wie er aan de beurt is om geleegd te worden, dat scheelt de helft met de stank
Ik gooi het de ene week in grijs en de andere week in groen, net wie er aan de beurt is om geleegd te worden, dat scheelt de helft met de stank