poep...waar er mee heen?

Vragen over de verzorging van je Labrador? Plaats ze hier.
marc.m.

poep...waar er mee heen?

Ongelezen bericht door marc.m. »

hoi Labvrienden,
toch effe een vraagske in verband met hondenpoep.
(het is mogelijk dat er hier op dit forum al deze vraag eerder gesteld is...maar ik vind er niks van terug)
mijn vraagske is...
waar doen jullie de hondenpoep naar toe....bij het opruimen ?
bij een volwassen hond kan dit toch aardig oplopen (vele kilo's per week)
ikzelf doe de poep in de compostbak...maar dit stinkt geweldig (in de zomer nog erger veronderstel ik)
dus...dit is géén oplossing vind ik.
hoe doen jullie het?
ben benieuwd?
esmoezie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door esmoezie »

Hier staan overal in mijn woonplaats hondenpoep-bakken. Daar wordt het meestal gedeponeerd. En thuis in een plastic zakje in de kliko. Gaat wel stinken in je kliko :D
groetjes Juliette

:zwartkopje: Keo 26-03-2009
:blondkopje: Harvey 30-07-2015
doggie
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door doggie »

Geen kilo's per week hier gelukkig hoor. Leentje poept kleine kattedrolletjes, die ik in een plastic zakje oppak en tijdens de wandeling in een vuilnisbak doe. Kom ik die niet tegen, dan heb ik thuis nog een vuilnisbak, geen probleem.
Kay
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Kay »

Als ze ver in de bosjes poepen (wat ze hier regelmatig doen) dan laat ik het liggen want daar heeft niemand er last van, en als ze sporadisch hoge nood hebben en het op een grasveld doen dan pak ik het op en gooi ik het in een vuilnisbak die ik tegenkom en anders in de ondergrondse container hier in de wijk :wink:
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!

:blondkopje: Kay 22-10-2006
:blondkopje: Daan 16-1-2010
:blondkopje: Sjors 10-2-2015
laika
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door laika »

in de bosjes laat ik het liggen anders opgeruimd in pasticzakje in de speiciale bakken die er staan
:zwartkopje: Zosja 31-03-2003...........02-02-2016
:zwartkopje: Quinty 7-06-2005
:blondkopje: Shanna 8-11-2008
Tess
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Tess »

Hier staan ook allemaal bakken, met plastic zakjes om de poep op te ruimen en je kunt het er ook gelijk weer in doen :)
speurneus carola
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door speurneus carola »

bij mij in de compost bak, maar die staat wel achterin de tuin, tis niet anders...
al me kinders uitgevlogen
Dinie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Dinie »

Hier hoeven we maar weinig poep te ruimen.
Yara poept vaak tijdens de wandelingen in de sloot. De drollen die in de sloot belanden, ruim ik niet op.
Al;s ze thuis hoge nood heeft, poept ze achter in de tuin. Daar hebben we een speciaal hondenhoekje. De drollen gaan vervolgens op de hoop, waar we ook het gemaaide gras opgoeien. In het voorjaar wordt dit alles in de tuin verwerkt. Plantjes doen het er goed van! :)
:zwartkopje: Ciba (Ciba van Budiliumhof) 22-10-2005 ~ 25-4-2008
:zwartkopje: Yara (Raspberrycream van Budiliumhof) 7-3-2008
roef
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door roef »

oeh ben ik blij dat roef kleine keuteltjes poept 1 a 2 x per dag :D
roef poept gelukkig alleen in de bosjes,mocht er eens op een grasveld gepoept worden dan ruim ik het wel op(altijd een papieren poepzakje mee) enzou het in de groenbak gooien.
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
sbientje
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door sbientje »

als het niet maatschappelijk verantwoord is om het te laten liggen, gooi ik het in de dichtbijzijndste (is dat een woord?) prullenbak die ik zie. Ik gooi het niet thuis in de kliko, dat is vies. Dan zou ik het eerder hier in de bosjes aan de overkant mikken
:bruinkopje: Pom (5-12-2012)
:zwartkopje: Karel (17-1-2015)
kimmeding

Ongelezen bericht door kimmeding »

gewoon dichtbijzijnde is voldoende toch?

Ik zou als het hier niet op het uitlaatgebied is ook in mijn container moeten gooien.
We hebben hier niet eens van die bakken en zakken omdat de jeugd dit sloopt.
maria1

Ongelezen bericht door maria1 »

Nu zit ik ook raar tegen dat woord aan te kijken. "Dichtstbijzijnde"volgens mij.

Hier gelukkig ook speciale bakken mét zakjes. reuze handig, dus thuis geen gestink uit de bakken in de tuin. :)
kiaora

Ongelezen bericht door kiaora »

Gelukkig hier weinig poep gezien ze op vers staan... :D
Maar meestal de eerste ronde is het opruimen...netjes met een plastic zakje,knoopje erin en in de gemeente-prullenbak naast de weg.
Verder zitten we iedere dag in het bos en daar gaan ze altijd van het pad af,dus laat ik mooi liggen...
daantjuh85
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door daantjuh85 »

onze kleine poept nog regelmatig en soms best behoorlijke drollen voor zo'n klein ventje, magoed dat vind ik:p hop in een plastic zakje en als er van die speciale prullenbakken op de route staan gaan ze daarin en anders in de grote (flat) container van ons
Martine.jolie

Ongelezen bericht door Martine.jolie »

Hier ook geen vele kilo's gelukkig door het voeren van nrv en mocht het ergens liggen waar het niet hoort raap ik het op met een plastic zakje en gooi het in een prullenbak of neem het mee naar huis en gooi het daar in de kliko.
Ik gooi het de ene week in grijs en de andere week in groen, net wie er aan de beurt is om geleegd te worden, dat scheelt de helft met de stank :wink:
Plaats reactie